Megkönnyebűltem de egyben megijedtem ahogy megláttam.
-Mit keresel itt?-kérdeztem.
-Na és te?
-Khm..izé...
-Nem úgy volt hogy később indulunk?-teszi keresztbe a kezét.
-Hoshi...én...csak...sétálok eggyet.
-Induljunk inkább.-mondja.
Bólintok.Meglátjuk a házat az erdő sűrűbb részén.
Egy puska dördűl el.
Elkezdek rohanni a ház felé. De Hoshi vissza ránt.
-Shh...a végén meglátnak..-rázza a fejét.Óvatosan bemászunk egy törött ablakon.
Egy óriási sikítást hallunk.
-Ááá! Elég! Engedjen ehel..Össze nézünk..
-Ez Ri...-mondjuk egyszerre.
Elővesszük a késeket..
De mielőtt bemennénk a szobába,Hoshi hívja a rendőröket és elmondja hol vagyunk.
Amíg telefonál,én bessuranok a szobába.
A férfi háttal ál nekem.
-Ideje volt jönnöd Jimin...-nevet fel.
Hirtelen megtoppanok..
-Engedje el!
-Különben?-fordúl meg.
-Ez...ez lehetetlen...hisz...-ő a nagybáttyám..Rápillantok Rirára. A vére beborítja a testét...de nem sír,próbál erős maradni..
-Jimin csatlakozz a szektához!-mondja.
-Menj a fenébe..-felelem.*Rira szemszöge*
Mire észbe kapok,Jimin itt van. Eljött értem...a nagybáttyával harcolnak..
Próbálok kiszabadúlni. De így láncal és kötéllel is megkötözve nehéz lesz.
Jimin felkiált. A vállába állt a kés.
-Most véged Jimin. Olyan rég vártam erre a pillanatra..
-Aish! Várjon! Őt ne bántsa! Elég! Engem öl....-kezdtem el.
-Kicsi lány,mind a kettőtöket megöllek...Elővesz még egy kést,oda jön hozzám.
-Vége.-sugja a fülembe.
A kezem kiszabadúl és teljes erőmből arcon vágom.
Hátra tántorodik. Majd elkezd ütni ahogy csak ér.
Én próbálok védekezni,és ha esélyt látok a támadásra akkor azt ki is használom.
Jimin ráugrik a hátára.
És próbálja elvonni a figyelmét rólam.Egy kés suhan felém...egyenesen a fejem felé. Próbálok elhajolni,de eltalál. Azt már nem tudom hogy hol,nem érzem.
Minden kezd sötétűlni.. Térdre rogyok.
Jimin felé fordulok.
-Menekűlj!-suttogom neki.
Majd minden elsötétűl.*Jimin szemszöge*
Rirát eltalálta a kés a vállánál majd még egy a hasánál,de az mélyre fúrodott. ...elájúlt..
-Aish!! Rira!-elkezdek felé futni. De valaki vissza ránt és a lendulettől a földre zuhanok.
-Állj! Rendőrség!-hallom.
A bácsikám egy kést hajít feléjük de ők sikeresen kitérnek előlle.Hoshi oda megy Ri-hez.
-Rira! Kérlek ne!------------------------------------------------------
Dae Hyun-t lecsukták. Rirát surgősen be kellett hozni a kórházba,mert elvérezhetett volna...
Most itt ülök az ágya szélén.
A gyönyörű arca tele van sebekkel,az egyik keze eltőrt,a vállát be kellett kötözni és össze varni. A hasával volt a legtöbb gond...a kés olyan mélyre "fúródott",hogy......
A gondolat menetemet RM zavarja meg.
-Szia..Jimin miért nem szólt...
-Nem akartalak titeket is bele keverni ebbe az egészbe...Dae..azt mondta hogy ha egyszer kiszabadul a börtönből,akkor nem fogjuk megúszni......
-Jimin...sajnálom....mindent...-mondja.- Mostanába nem úgy viselkedtem veletek ahogy kellett volna..
-Nincs semmi baj,megértem.-mosolyodok el...amennyire tudok.Bejönnek a többiek.
-Hogy van?-kérdik egyszerre.
-Nem valami stabil az állapota...
-Rendbe fog jönni,hidd el,erős lány.-mondja Kooke.Egy pár orvos ,szó szerint beront..
-Nam Rira állapota...-kezdi a főorvos.
-Igen...?-idegeskedem.Az orvos majdnem elmondta hogy hogy van Rira állapota,de egy hangos puffanás megzavarja...
Mind röktön oda nézünk...
YOU ARE READING
Bts a megmentőm
FanfictionHali!Réka ( Nam Rira ) vagyok,imádom a K-popot!!! 15 éves vagyok. Az életem maga a borzalom, a szüleim vernek,vernek és vernek. Egy hasonló eset után viszont rám talált az utcán a Bts eggyik tagja Jimin.......És ott van Hoshi.. Ha kiváncsi vagy Rira...