Minek mi a jelentése (???)

468 16 0
                                    

Hyung: Kizárólag fiúk között használatos, barátok és testvérek egyaránt használják.

Hyungnim: Udvariasabb kifejezése a "Hyung"-nak.

Noona: A fiúk használják a lányokra, barátok és igazi testvérek is használják, sőt a férfi egypárkapcsolatban "Noona"-nak hívja a lányt, ha a lány idősebb nála.

Nunim: A "Nonna"-nak a tiszteletteljesebb formája.

Oppa: A lányok szólítják így a náluk idősebb fiúkat.

Unni/unnie: Ezt,kizárólag lányok használják a lányokra, barátok, testvérek egyaránt használják.

Sasaeng: A megszálott rajongókat nevezik így,akik bármire képesek. ( bántani az idolokat, betörni hozzájuk stb.)

Aegyo (애교): Koreában nagyon szeretett cselekmény. Kezdetben lányok, ma már fiúk is megmutatják, hogy mennyire cukik tudnak lenni. A legtöbb TV show nem marad el anélkül, hogy valaki ne aegyozna. A Kpopban a csapatok *maknae*-jának a feladata leginkább.

Idol : A Kpop egyik megkülönböztetője, hogy itt nem sztárok vannak hanem idolok. A fiatal személyeket szoktuk a Kpopban idolozni, mert a 30 felettik nem szeretik, ha idolnak hívják őket. Az 'idol' jelző avval különbözteti meg őket az egyszerű énekesektől, hogy ők nem csak énekelnek, hanem táncolnak, színészkednek, műsortvezetnek, modellkednek és egyéb más tevékenységeket folytatnak.

Maknae: A banda legfiatabb tagja.

Ezek kesznek ugymond a "fontosabb" szavak amik előfognak fordúlni a könyvben. De ha lessz olyan amit nem írtam ide le, akkor majd abban a fejezetben leírom a jelentését.

Puszi!
Rekuci22

Bts a megmentőmWhere stories live. Discover now