Serefsizler.

33 1 1
                                    

O kolyeyi bulmam lazimdi.O ilk göz  ağrımdı benim.Her saniye Aysu nun boynunda hayal ettiğim o kolyeyi her nerdeyse alıp takacaktım.Belki simdi takmak istemeyecek ama biliyordum  bir gun muhakkak takacaktim.Hava karanlikti.Üstüme  bir hirka alip sandalyemin tekerleklerini oynatmaya basladim.Evin kapısına kadar geldim annemin sesi solugu cikmiyordu uyuşmuş olduğunu ümit  ettim yavaşça demir kapıyı  açtım ama kapinin eşiği yüzünden  cikamiyordum.Fazlaca zorlandim ama daha sonra yalpalayarakta olsa cikmayi basardim. Telefonumun flashini açıp gectigimiz sokaklara sürmeye başladım kendimi bir elimle sandalyeli sürerken diğer elimlede telefonun ışığını sokağa tutarak etrafta kolyeyi arıyordum. Karanlık sokaklarda hele de bayır  çıkmak bildiğin imkansızdı bende yolun bir kısmını değiştirmek zorunda  kaldım karanlık ve issiz bir ara sokaga daldim.Etrafta kimse yoktu ama ilerde icki içen adamlar vardi beni farketmemeleri icin  tam geri donecektimki cok gecti. Beni görmüşlerdi."hey dostum araban çok havali bir tur versenee" diye bağırdılar duymamazlıktan geldim . Geri dönerken tekrar bağırdılar.
- lan sen bizi dalgaya mi aliyon yavsak!?
Aslında  korkmazdim.Ama acizdim. Bana dogru hizli adimlarla gelmeye  basladilar geri dönüp  kaçmaya çalışırken sandalyem yan yattı ve yere düştüm çocuklar beni yakalamıştı biri tekme atiyor digerleri ise yüzümü yumrukluyordu.Kendimden nefret ediyor bir yandan da aciz bi yavru kopek gibi agliyordum elimden gelen bir sey yoktu ben agladikca benimle alay ediyorlardi.En son birinin bana cam bira şisesiyle vurduğunu hatırlıyorum.Acidan vucudum uyusmustu.Gözlerimi açtığımda sabah olmuş kanlar içinde yerde  yatıyordum..

HAYALLERİMİN ENGELİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin