Κεφαλαιο 8: Ο άντρας με το μεντεγίον

29 6 1
                                    

Η μέρες πέρασαν και τα Χριστούγεννα πλησίαζαν, μαζί τους και η συνάντηση του τάγματος στην Γουρουνοκεφαλη.
Σύμφωνα με την Ανδρομέδα στο σχολείο θα επικρατούσε πανικός μίας και οι μαθητές θα ετοιμαζόταν για τον χορό της πρωτοχρονιάς και την αποχώρηση τους από το σχολείο για της διακοπές τους
Έτσι βρεθικα στον δρόμο να περιμένω το λεωφορείο τον ιπποτών που θα με πήγαινε μπροστά στην ταβέρνα.
Ένα κόκκινο λεωφορείο πετάχτηκε από την στροφή και σταμάτησε μπροστά μου απότομα, ανοίγοντας με φόρα την μπροστινή πόρτα.
Ένα νεαρός πετάχτηκε και μου χαμογέλασε.
Νικ: Εσείς καλέσατε την υπηρεσία μας;
Κάθριν: μάλιστα εγω, πήγενω στο χοκγσμιτ.
Ο Νικ μου υποκλίθηκε ευγενικά και πήρε την βαλίτσα μου.
Νικ: περάστε και ... Καλώς ήρθατε στο λεωφορείο τον ιπποτών.
Ανέβηκα τα δύο σκαλοπάτια και στάθηκα θαμπωμενη να κοιτάω το εσωτερικό του .
Ένας μεγάλος πολυελιος σκορπίζε το φως του στους τρείς ορόφους που βρισκόταν από πανό.
Ο Νικ - που είχα διαβάσει το όνομα του στο καρτελάκι που φορούσε στο μέρος της καρδιάς του - μου έδειξε μια αναπαυτικη πολυθρόνα στο τέλος του διαδρόμου και κάθισα αφού ταχτοποιησα τα πράγματα μου και κοίταξα από το παράθυρο.
Η ομίχλη ήταν βαριά και έτσι δεν μπορούσες να δεις τίποτα εκτός από λίγα μέτρα μακριά. Ο νους μου έτρεχε στα γεγονότα της ημέρας πράγμα που έκανε ακόμα ποιο δύσκολη την απόφαση μου να φύγω τα Χριστούγεννα για το χογκουαρτς. Οι καβγάδες με την Πάτι γυνοταν όλο και ποιο έντονοι και ο Βίκτορ έλειπε όλο και ποιο συχνά από το σπίτι ενώ εγώ είχα μια φρικτή αίσθηση dezavou. Ο μόνος λόγος που βρισκόμουν τώρα στο λεωφορείο ήταν η Ανασταζία που υποστήριζε ότι κάθε ζευγάρι περνάει κρίσης και πως όλοι χριαζομασταν λίγο χρόνω μακριά από τα καθημερινά προβλήματα μας.
Τα βλέφαρα μου βάρυναν και έκλεισαν λίγα λεπτά μετά.

Νικ : δεσπινις φτάσαμε.
Άνοιξα τα μάτια μου και αντίκρισα το παιδί να με περιμένει να αποβιβαστω από το λεωφορείο.
Λίγα λεπτά αργώτερα στεκόμουν σε μια έρημη χιονισμένη πλατιά ενώ γύρω-γύρω υπήρχαν διάφορα μαγαζιά.
Διέκρινα ένα μαγαζί - μάλλον καφενείο - με το όνομα " Τρία σκουποξυλα" και απέναντι ένα άλλο που λεγόταν "Μελοχουφτες". Άρχισα να περπατάω τυχαία σε ένα στενάκι και δίπλα από τα μαγικά τρικ "Φλορις και Μπολτ" βρήκα επιτέλους την "Γουρουνοκαιφαλι".
Η ταβέρνα ήταν μικρή και φαινόταν παλιά , τα λιγοστά παράθυρα ήταν σκονισμένα ενώ ένα δυνατό κίτρινο φως ξεπροβάλλε από μέσα . Πλησίασα τρέμοντας από το κριό και ετυμαστικα να χτυπήσω όταν άκουσα από μέσα δυνατές φωνές και προσπάθησα να καταλάβω τι έλεγαν.
Δαίδαλος: πώς είναι δυνατόν να εμπιστεύεστε μια μάγισσα σαν και αυτήν;
Ανδρομέδα: μην είσαι σαν  αυτούς από το υπουργείο, εξάλλου η κοπέλα δεν σου ευτεξε σε τιποτα.
Συριος: τι περιμένεις από κακομαθιμενους καθαροαιμους μάγους σαν και τον Δαίδαλο, Ανδρομέδα;
Ο άντρας που λεγόταν Δαίδαλος χτύπησε το χέρι του στο τραπέζι και υψώνοντας ακόμα ποιο πολύ την φωνή του απάντησε αγριεμένα στον Συριο.
Δαίδαλος: Μην ξεχνάς ότι είμαι από τους λίγους καθαρόαιμους που παίρνουν τον σκοπό του τάγματος στα σοβαρά και ότι με διάλεξε ο ίδιος ο Νταμπλτορ. Δεν καταλαβαίνω όμως μια μάγισσα σαν και την Κάθριν τι κοινά έχει με εμάς !!
Συριος: συνηδιση
Ανδρομέδα: κατανόηση
Δαίδαλος: ναι καλά , πότε ενδιαφέρθηκαν μάγοι σαν και αυτούς για το τι γίνετε στον "κόσμο" μας εκτός από το να μας κάνουν άνω κατο με της αιμομιξίες τους.
Τα χέρια μου έτρεμαν από τον θυμό και παρόλο που έκανε κρύο εγώ είχα αρχίσει να ειδρωνω. Άκουσα βήματα και το χέρι μου εμινέ μετέωρο, η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει δυνατά καθώς άκουσα την φωνή του.
Αλμπους: ΑΡΚΕΤΆ . Στο τάγμα δεν κοιτάμε σε τι διαφέρει ο άλλος Δαιδαλε η εάν είναι καθαρόαιμος Συρίε. Όσο αφορά την Κάθριν μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι είναι αγωνίστρια όπως και εσείς , άσχετα με το εάν είναι μάγισσα του 2ου επιπέδου ο σκοπός της είναι δίκαιος και την εμπιστεύομαι απολιτα , επίσης μην ξεχνάτε ότι την διάλεξα όπως διάλεξα και όλους εσάς.
Πήρα μια βαθιά ανάσα και άνοιξα την πόρτα μπαίνοντας έτσι σε μια γεμάτη ταβέρνα που επικρατούσε απόλυτη ησυχία , χαιρέτισα τον Αλπους και την Μηνερβα και κάθισα δίπλα στην Ανδρομέδα, εκείνη μου χαμογέλασε συγκρατημένα και πριν προλάβω να της μιλήσω , ο Άλμπους πήρε τον λόγο ξερωβηχοντας για να τραβήξει την προσοχή μας .
Αλπους: όπως όλοι ξέρετε τα πράγματα έχουν δυσκολέψει πολύ τον τελευταίο καιρό , Ο Βολτεμορτ κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος ενώ οι οπαδοί του αυξάνονται ραγδαία. Υπάρχουν άτομα μέσα στο τάγμα που έχουν αδέρφια και οικογένειες με το μέρος του και γνωρίζω ότι είναι πολύ επικίνδυνο να βρίσκονται ανάμεσα μας. Για αυτό πριν προχωρήσω θα ήθελα να παρακαλέσω όποιος από εσάς νιώθει ανασφάλεια να αποχωρήσει από την συνάντηση και να επιστρέψει στα καθήκοντα του.
Ο αυστηρός τόνος της φωνής του με έκανε να ανατρίχιασω, στο οποίο βοήθησε και η απόλυτη ησυχία που επικρατούσε στο δωμάτιο. Στην αρχή κανένας δεν έκανε την παραμικρή κίνηση να σηκωθεί αλλά τελικά η Νάρκισσα Μπλακ έκανε το πρώτο βήμα. Με δάκρια στα μάτια στάθηκε μπροστά στον Άλμπους και ειπαι :
Νάρκισσα: Ένα από τα σπουδαιότερα πράγματα που έμαθα στο σχολείο είναι να κάνω αυτό που μου λέει η καρδιά μου. Όμως εάν είναι να διαλέξω ανάμεσα σε καρδιά και οικογένεια διαλέγω την οικογένεια .
Ο Άλμπους την πλησίασε και ψιθύρισε κάτι στο αυτί της , εκείνη έγνεψε καταφατικά και έφυγε από την ταβέρνα με δάκρια στα μάτια .
Μόλις την είδαμε να διακτινιζεται ο καθηγητής συνέχεισε αλλά τώρα φαινόταν απογοητευμένος.
Άλμπους: και τώρα εάν κανένας άλλος δεν θέλει να αποχωρήσει θα συνεχίσω.
Έκανε μια παύση όλο νόημα κανένας όμως από εμάς δεν κουνήθηκε από την θέση του οπότε και συνέχισε.
Άλμπους : το σχέδιο είναι το έξεις πρέπει να υπάρχει κάποιος από εμάς σε όλα τα πιθανά μέρη που μπορεί να χτυπήσει αυτός και οι οπαδοί του ...
Η ώρα πέρασε και σε λιγότερο από δύο ώρες ο κάθε ένας από εμάς είχε το πόστο του σε διαφορετικά μέρη της Αμερικής. Εγώ που βρισκόμουν μαζί με την Ανδρομέδα και την Εμιλι είχαμε αναλάβει το Σαν Φρανσίσκο.

Πριν Από Την ΑρχηDonde viven las historias. Descúbrelo ahora