Στα βαθύ της σκοτεινής λίμνης δίπλα απο το δάσος του Σαν Φρανσίσκο , μια αταίριαστη 'παρέα' ανδρών συνομιλούσαν φτιάχνοντας εαν σατανικό σχέδιο.
Νικόλας: είμαι απόλυτα σίγουρος σου λέω, η μάγισσα είναι έγκυος στο τρίτο παιδί και σύμφωνα με της πηγές μου εαν είναι κορίτσι τότε θα ξαναγεννηθεί η δύναμη των τριών.
Κασπαρ: είναι μεγάλες υποθέσεις αυτές Νικ , και εαν δεν δράσουμε προσεκτικά αυτό θα σημαίνει την καταδίκη μας, γιατί η μάγισσα θα μας κυνηγήσει εάν πειράξουμε αυτήν η την οικογένεια της.
Ο Νικόλας γύρισε την πλάτη του στον νερωδαιμονα και για λίγο το βλέμμα του παρατηρούσε τον πράσινο βυθό προσπαθώντας να βάλει σε μια τάξη της σκέψης του.
Ο νερωδαιμονας κοιτούσε τον σκοτεινό μάγο , χωρίς να τον ενοχλήσει , γιατί τον φοβόταν. Είχε την εντύπωση οτι οι μάγοι ήταν επικίνδυνοι για αυτό και τους απέφευγε, εκείνος προτιμούσε "μικρότερα", ανυπεράσπιστα θηράματα που δεν έβγαζαν μίλια όταν φανερώνοταν μπροστά τους.
Στο πρόσωπο του μάγου απλώθηκε ενα σατανικό χαμόγελο και γύρισε να κοιτάξει κατάματα τον συνομιλητή του.
Νικόλας: εχω μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση να σου κάνω.
Ο δαίμονας έγνεψε και ο άντρας με την μαύρη καμπαρντίνα συνεχισε αλλά τώρα τα μάτια του είχαν πάρει ενα απόκοσμο κόκκινο χρώμα.
Νικόλας: εγω θα βεβαιωθώ εαν η μάγισσα σκοπεύει να επαναφέρει την δύναμη των τριών και εσυ θα την βγάλεις απο την μέση.
Κασπαρ : αυτό που πας να κάνεις είναι σκέτη αυτοκτονία μαγε.
Ο Νικόλας με μια αστραπιαία κίνηση έπιασε τον Κασπαρ απο τον λαιμό και ενω εκείνος πάλευε να ανασάνει ο μάγος συνέχισε.
Νικόλας: πριν απο δύο αιώνες αποδεκατισε ολόκληρη τη φατρια μου χάρη σε αυτή την καταραμένη δύναμη δεν θα το επιτρέψω να συμβεί αυτό ξανά ΜΕ ΑΚΟΥΣ , ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ.
Καθώς ο Νικόλας ελευθέρωσε τον δαίμονα απο την λαβή του εκείνος έχασε την ισορροπία του και προσπαθούσε απελπισμένα να πάρει αέρα ενω ο άντρας συνέχισε σαν να μην συμβαίνει τίποτα.
Νικόλας: εαν το δεις λογικά ... θα κάνεις το ποιο εύκολο κομμάτι της δουλειάς. Το να την βγάλεις απο την μέση ενώ θα κουβαλάει το καταραμένο παιδί στα σπλάχνα της και θα είναι εξαντλημένη απο την μάχη της μαζί σου θα είναι παιχνιδάκι. Λοιπόν θα το κάνεις αυτό για εμένα Κασπάρ ;
Κασπαρ: και εγώ την θα κερδίσω;
Νικόλας: την ζωή σου.
Μην μπορώντας ο δαίμονας να κανει αλλιώς έγνεψε καταφατικά και ο μάγος του γύρισε την πλάτη να φύγει ικανοποιημένους φωνάζοντας του.
Νικόλας: η εκδίκηση ειναι γλυκιά.Βρισκόμουν στο υπνοδωμάτιο τον κοριτσιών και παίζαμε της πριγκίπισσες οταν μια μεγάλη κουκουβάγια χτύπησε το τζαμί.
Πρου: θεία δες μία μεγάλη κουκουβάγια , κρατάει ενα γράμμα.
Έτρεξα και άνοιξα το παράθυρο ενω το τεράστιο πτηνό έμπαινε στο δωμάτιο. Η Παιπερ έβαλε τα κλάματα και εγω πήρα το γράμμα απο το γαμψο ράμφος της και την πλήρωσα με κάτι νομίσματα που μου είχε δώσει η Ανδρομέδα. Ενω η κουκουβάγια χανόταν στο σκοτάδι την κρύας νύχτας του Νοέμβρη , η Πάτι έμπαινε στο δωμάτιο λαχανιασμένη και πήρε την Παιπερ αγκαλιά.
Πατι: τι συμβαίνει εδώ;
Παιπερ: κουκουαουα
Πάτι: Κάθριν σου ειπα οτι δεν θελω κουκουβάγιες μέσα στο σπίτι.
Κάθριν: δεν μπήκε μέσα στο σπίτι , ούτε καν που την είδες.
Πατι : που είναι τώρα ;
Καθριν : έφυγε , έχω μήνυμα απο τους άλλους.
Πατι : καλά αλλα να μην επαναληφθεί. Κορίτσια ώρα για ύπνο.
Δεν περίμενα να ακούσω την γκρίνια τον κοριτσιών και της φωνές της Πάτι μέχρι να πεσουν τελικά για ύπνο.Κατέβηκα γρήγορα τα σκαλιά και κάθισα στο ποιο αγαπημένο μου μερος στο σπίτι: στην βεράντα.
Έβγαλα το γράμμα με τρεμάμενα χέρια και το έσκισα προσεκτικά.
Αναγνώρισα κατευθείαν τον γραφικό χαρακτήρα της καθώς και την μεγάλη έκταση που είχε γράψει στην περγαμηνή.
KAMU SEDANG MEMBACA
Πριν Από Την Αρχη
Fiksi UmumΗ ζωή της μάγισσας είναι αρκετά πολύπλοκη από μόνη της πόσο μάλλον όταν μπλέκεται η μοίρα και το πεπρωμένο στη κατά τα άλλα ήσυχη καθημερινοτιτά της 16 Χρόνης Κάθριν Ένα μενταγιόν, μια δυνατή φιλία και ένας παράνομος έρωτας μεταξύ δύο διαφορετικών...