Optreden bij Limited in Hoofddorp

238 10 2
                                    

*28 februari - Hoofddorp - 08:00 uur*

p.o.v. Sharona

Vandaag is het optreden van BBrave in Hoofddorp. Samen met Lieke ben ik onderweg naar Hoofddorp. We moeten nog wel wachten tot 20:00 uur, dus nog 11 uur wachten voor de deur, maar we hebben het ervoor over. Dit wordt mijn 80e concert in 3 jaar tijd. Ik reis namelijk stad en land voor de jongens af. Voor Lieke is dit haar 10e concert.

Als we daar aankomen zien we dat we de eerste zijn, meteen gaan we tegen de deur aanzitten zodat we als eerste naar binnen mogen. In de 2 uur dat we er alleen met z'n tweeën zitten, kwam er iemand van de organisatie langs ons en zeiden tegen ons dat BBrave nog 5 meiden zocht voor het nummer ~ VANAVOND IS VAN JOU ~ en omdat wij er als eerste zaten mogen wij vanavond op het podium. "OMG, eindelijk bij mijn 80e concert mag ik op het podium en jij bij je 10e concert", zeg ik en geven elkaar een knuffel, terwijl de man nog steeds naast ons staat. Hij vraagt nog wie ons favoriet is, om straks geen ruzies te krijgen tussen de 5 meiden. "Die van mij is Kaj en ik heet Sharona en die van Lieke is Samuel", zeg ik tegen hem. "Bedankt meiden, ik heb hier een bandje voor jullie en verder regel ik de rest voor jullie.. Alvast heel veel plezier vanavond", zegt hij tegen ons. "Heel erg bedankt", zeggen we terug. Als de man weg is geven we elkaar nog een dikke knuffel van blijheid.

Om 10:30 uur komen de eerste 2 fans aangelopen die naast ons plaatsnemen. Ik vraag ze wie hun favoriet is. Marijn, 1 van de 2 meiden zegt dat haar favoriet Cassius is en Quinty het andere meisje zegt dat haar favoriet Jai is. Ineens zie ik de man van vanmorgen langs ons lopen en ziet dat er nog 2 meiden bij zijn gekomen. Ook aan hun stelt hij dezelfde vraag en ook zij worden heel blij gemaakt. Ook hun krijgen een bandje om. Hij zegt nog wel erbij dat wij vieren nog niets erover mogen zeggen, niet hier en niet op social media. We mogen met z'n vieren op het podium vanavond bij onze favoriet. Ze missen nu alleen nog iemand voor Dioni. Ik kijk op mijn mobiel die met internet verbonden is en ga naar twitter.

@PoppodiumDuycker : Wij zijn op zoek naar 1 enthousiaste B-Brave fan die vanavond een onvergetelijke avond wilt hebben. 1 tip - het heeft te maken met Dioni van B-Brave. Wat moet je doen? Stuur een leuke video, waarom jij deze avond wilt met Dioni in de hoofdrol, de leukste sturen we een DM met alle info.

@Romeetje : *VIDEO* @PoppodiumDuycker Hier leg ik het allemaal uit. @DioniJurado danst en zingt zo goed, een echte showmaker. Hij is zo belangrijk binnen de groep😊

@xxDanique : *VIDEO* @PoppodiumDuycker Dit lijkt mij zo leuk, bij het optreden van de jongens

@Tirza_xx : *VIDEO* @PoppodiumDuycker Ik zou dit zo graag willen, hun eerste CD is zo leuk en wat kan Dioni goed dansen en zingen.

@JaydiSmile : @PoppodiumDuycker en de andere 4 boys dan? 😒

@Selina96 : Ja idd, waarom alleen Dioni? "@JaydiSmile : @PoppodiumDuycker en de andere 4 boys dan?"

@PoppodiumDuycker : Sorry het gaat vandaag alleen om Dioni en niet de andere 4 jongens van BBrave, de reden daarvoor kunnen we nu niet geven.

Kaj volgt mij sinds dat de finale van x-factor geweest is, op twitter, instagram en facebook😊. Ik ga hem een DM sturen en het tegen hem zeggen.

*DM gesprek tussen Sharona (me) en Kaj (Kaj)*

Me : Heey Kaj, vanavond jullie concert in Hoofddorp. Ik heb er zoveel zin in 😊 Ik hoop jij ook. Ik zit samen met me beste vriendin Lieke hier al vanaf 09:00 uur te wachten voor de deur. Vanochtend kwam een man van de organisatie langs en zei tegen ons dat jullie nog op zoek waren naar 5 meiden voor VIVJ. Ik kan tegen jou zeggen dat ik na 80 concerten in 3 jaar tijd, eindelijk op het podium mag en jou VIVJ meisje mag zijn 💖 Verder mag het nog niet online gezegd worden, daarom zeg ik het nu ook even in DM tegen jou. En zou je miss tegen Samuel willen zeggen dat me beste vriendin Lieke bij hem VIVJ meisje is. Love you xx 💜

From fan to girlfriend ❤️ #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu