Adriene, proč pláčeš?!?!?

5.2K 343 31
                                    

°Marinette°

Ráno jsem se vzbudila a Kocour nikde. Bylo otevřené okno, takže večer asi odešel. Došla jsem ke svému počítači a změnila si pozadí. Adrien Agreste už není moje životní láska, to vím jistě... Tikki na mě něco blekotala, já ji ale neposlouchala. Neměla jsem ani čas jí poslouchat, protože jsem musela jít do školy. Adriena jsem vůbec nechtěla vidět, nevím co budu dělat, když se na něj podívám...
Přišla jsem před školu a Alya nikde. Pak jsem se podívala na mobil. Od včerejška jsem ho ani nezapnula. Byla tam zpráva z rána od Alyi. Psala, že jde k doktorovi a přijde na druhou hodinu. No super, co asi budu dělat?!?! Najednou jsem viděla limuzínu, kterou vlastnil Adrienův otec.

°Adrien°

Vzal jsem si šálu od Marinette. Věděl jsem, že je od ní už první den. Vzal jsem si jí jen proto, abych měl záminku s ní mluvit. Hned co jsem dojel do školy, otočila se ke mě zády a radši do ní hned šla. Rychle jsem si vzal svou tašku a křičel na ní její jméno. Dohonil jsem jí. Vypadala nervózně a ublíženě. Pak se trochu falešně usmála a pozdravila mě.
„Ahoj." Pozdravila bez jakýchkoliv emocí.
„Ahoj Marinette, můžu s tebou mluvit?" Zeptal jsem se jí. Přikývla, sice nejistě, ale ano, přikývla.
„Tak jo mluv." Zase bez výrazu ve tváři.
„Proč je na mé šále tvůj podpis? Vím že je tvůj, protože stejně ses podepisovala i na svoji buřinku, kterou si vyhrála otcovu soutěž... Proč si mi jí dala a neřekla, že není od otce?" Položil jsem jí otázku. Najednou zazvonilo a Marinette prchala do třídy. Já běžel za ní. Dnes Nino přijde až druhou hodinu, protože šel k doktorovi. Alya zrovna taky nebyla ve škole, což mi připadalo divné. Když si spojité fakta které zatím máme: Ráno+Alya+Nino+Doktor+Včera byly spolu=Dost podezdřelé
Učitelka přišla hned po mě a moc nadšená nebyla. Chybělo docela dost lidí ze třídy, takže jsem se jí ani nedivil. Místo čtrnácti lidí (Lilu nepočítám) nás bylo jenom 5: Miléne, Ivan, Nathanael, já a Marinette.
S Ivanem se nebavím, když je v blízkosti Miléne a s Nathanaelem se teď rozhodně nebudu bavit, když miluje Mari. Marinette se se mnou asi bavit nebude, takže dneska ve škole moc zábavy nebude. Vím, že Nino do školy nepřijde, když je s ním Alya. Kim jel na nějakou krajskou olimpiádu a Max jel s ním jako doprovod.
„Pojďte si sednout trochu blíže k tabuli. Kim jel na krajskou olimpiádu základních škol a Max jel jako jeho doprovod. Alya, Nino, Chloé, Sabrina, Alix, Juleka a Rose jsou u lékaře, jelikož jedli nějaké zkažené plodiny. Proto vás chci upozornit, aby jste se dívali na datum spotřeby i v obchodech. Marinette, sedni si vedle Adriena, Ivane ty k Myléne a Nathanael si sedne sem dopředu." Oznámila učitelka a ukázala Marinette místo vedle mě. Všichni si posedali na určená místa a vyučování začalo. Marinette si vedle mě něco čmárala a já celou dobu chtěl zjistit, co...

°Marinette°

Sedla jsem si vedle Adriena a psala mu na lísteček vše ohledně té šály. Nechci s ním mluvit, takhle to bude lepší... Napsala jsem mu: Neřekla jsem ti o té šále, protože si vypadal strašně šťastně, když sis myslel, že si jí dostal od otce. Nechtěla jsem, aby si byl z toho smutný...
Adrienovi jsem lísteček poslala a on si ho přečetl. Já si psala zápisky z hodiny, když v tom se něco stalo. On mně objal?!?!?!? On pláče?!?!? Objala jsem ho též a utěšovala ho.
„Adriene..." Zmateně jsem koukala na zeď.

„Adriene, Marinette běžte si to vyřídit na chodbu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Adriene, Marinette běžte si to vyřídit na chodbu." Poslala nás učitelka na chodbu. Šla jsem teda s Adrienem na chodbu.
„Adriene, proč pláčeš?!?" Zeptala jsem se ho. Nic neříkal. Pak se ale rozmluvil.
„Jsi tak strašně hodná. Kocour ti moc děkuje a říkal, že se večer staví..." Uklidnil se Adrien a šel napřed do třídy. Já s myšlenkami v oblacích ho následovala. Celý den jsem si povídala s Adrienem. V hodinách jsme hráli piškvorky a oběšence. Stali se z nás dobří kamarádi. No... Dobří je slabé slovo.

Tak tady máte další část. Doufám, že se bude líbit. A pokud někoho trápí, že tenhle příběh není Adrienette tak máte smůlu 😂

🐱Nell🐞

Princess?? [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat