Pohled třetí osoby
Do restaurace tak jako každý den zamířil ministr zahraničí, který byl zde na mírovém pobytu se svou manželkou. Trochu se sám obával o svůj život, jsou to pouze dva týdny od vraždy jeho kolegy. Sám si nechal najmout jednoho arabského agenta, který měl zajistit jeho bezpečí.
Otevřel své manželce dveře a ta s úsměvem prošla. Na své místo u okna položil ministr klobouk a šli si najít něco dobrého na snídani. Netuší, že nebezpečí je blíže, než si myslí. Do restaurace totiž vstoupil čtyřicetiletý muž, který nevypadal na první pohled jinak než každý jiný turista. Položil na stůl, který se nacházel vedle stolu pana ministra, brýle a také odešel pro jídlo.
Pár nyní usedl ke stolu. Pak Abernatty své manželce, jako vždy, vyprávěl historky ze svého již celkem dlouhého života a o polovinu mladší manželka zaujatě poslouchala. Netuší, že pár metrů od nich se nachází člověk, který je má v plánu zabít. I Herold Sheep již i se svou snídaní usedl ke stolu a přes brýle sleduje ministra.
Abernattymu upadla vidlička a zakutálela se až pod stůl agenta Hydry. Ten ji bez váhání zvednul a podával zpět ministrovi.
„Děkuji, jste laskav." Poděkoval ministr, aniž by měl tušení, že právě děkuje svému vrahovi.
„To je maličkost." Opověděl charismaticky Sheep a vrátil se zpět ke své snídani. Ignoroval personál a pouze sledoval svou budoucí oběť.
V hlavě mu již kolovaly myšlenky na vraždu, kterou plánoval na dnešní večer, kdy tady bude nejvíce lidí. Chtěl, aby to každý viděl, ale přesto nechtěl, aby někdo viděl jeho. Proto měl taky svoji věrnou odstřelovací zbraň, přichystanou na střeše jednoho pokojového domu, ze kterého měl dokonalý výhled na stůl. Tuto akci plánoval týdny, nemohl se dočkat až skončí.
Z jeho myšlenek ho vytrhnul přicházející číšník. Oprava. Číšnice. To ho zaujalo na první pohled. Nikdy zde pracující ženu neviděl. Žena měla na sobě dlouhé kalhoty, košili s dlouhým rukávem se znakem hotelu na hrudi. Stejné oblečení jako zde nosí ostatní zaměstnanci. Jediné, co bylo odlišné, byl nikáb zakrývající její obličej. Pouze oči byly dívce vidět. Nádherné modré oči. Netypické na arabku.
„Mohu Vám nabídnout něco k pití, pane?" Zeptala se ho milým hláskem. Sheep chvíli zkoumal její obličej a poté se zářivě usmál.
„Ale jistě," nebyl to milý úsměv, zlomyslný. Patrný na první pohled. Dívka pod maskou nasucho polkla, dál však sebevědomě stála u hosta. „dal bych si kolu, prosím." Rozhodl nakonec a číšnice přikývla.
„Hned to bude." S tím odešla. Sledoval ji, dokud mu nezmizela v dohledu. Něco se mu na té číšnici nezdálo. Nikdy tu, za ten týden, co tu je, ženu pracovat neviděl, tak proč by tu nyní byla. Nakonec nad tím zakroutil hlavou a dál se věnoval své poslední snídani zde.
Mezitím došla číšnice do baru, kde do skleničky nalila colu. Než ji však odnesla pánovi, nasypala do drinku několik rozdrcených prášků na spaní. Nápoj nyní pořádně promíchala a pod rouškou černé látky se usmála. Do dalších skleniček nalila sprite, tak jak si jedna velká rodina objednala. Dívka byla ráda, že nemusí někomu jinému nést colu, mohla by si to poplést.
S podnosem v jedné ruce se rozešla falešná číšnice opět do restaurace. Pohledem vyhledala Sheepa. Přešla ke stolu, který se nacházel jenom dva stoly od toho, kde sedí vrah a vyloží na stoly objednané pití. Nyní číšnice přešla rychlým krokem k Sheepovi a předložila před něj jeho colu s menším bonusem.
„Vaše cola, pane." Řekla a otočila se k Heroldovi zády. Ušla však pouze dva kroky než jí host hotelu opět osloví.
„Hádám, že tohle byla Vaše první zkušenost jako číšnice, agentko." Ozve se jí za zády a čas jakoby, se zastavil.
ČTEŠ
Agent {Avengers}
أدب الهواةZa týden se Vám může změnit život, tak rychle, že nestihnete říct ani Iron Man. Své o tom může vyprávět studentka Operační Akademie S.H.I.E.L.D, Lea Moon. Vypravte se se mnou poznat její příběh. --- Dokončeno: Červen 2016 Oprava proběhla: Pr...