V jídelně se objevil Nick Fury a majestátně se tyčil ve dveřích. Šlehl po mně a Jamesovi svým okem. Šel z něj opravdu respekt.
„O'key a Moonová se mnou do kanceláře." Řekl a zmizel. Rychle jsem se zvedla a podívala se na Steva, Clinta a Natashu. Pouze mi kývli hlavou a já se s Jamesem rychle rozešla za Furym.
Oba jsme šli za Furym. Nemluvili jsme, ale oba jsme byli zvědaví, jakou misi pro nás má. Fury se posadil do křesla a jedním okem nás sledoval.
„Agente O'keyi, připraven jít do akce?" Byla to spíše řečnická otázka, ale James přikývnul.
„Mám pro vás malou misi v Los Angeles. Jeden chlápek se nám dostal do základny a odcizil z ní jisté informace. Musíte je získat zpátky a toho chlapa zneškodnit. Je zřejmě člen Hydry." Objasnil mu Fury situaci a podal mu celkem tlustou složku informací. „Vyrážíte za hodinu, tak se připravte." Řekl mu. James rychle přikývnul, vzal si složku a odešel pryč. Fuyho pohled poté padnul na mne.
„Pro Vás mám složitější úkol. Prý máte dobré špionážní schopnosti," bylo to spíš oznámení než otázka. „chci po vás, abyste našla chlápka jménem Herold Sheep. Dlouholetý člen Hydry, co zorganizoval několik útoků na naše základny. Také sám zavraždil několik významných lidí Americké politiky. Nyní je jeho poloha neznámá. Chci ho živého!" Zdůraznil poslední větu. Potom se naklonil nad telefon a zmáčknul tlačítko.
„Rogersi! Ihned ke mně přijďte." Promluvil do telefonu a pokud měl Steve naslouchátko, musely mu rupnout bubínky. Potom ihned zvedl svůj pohled ke mně.
„Váš parťák pro tuhle misi bude Kapitán Rogers. Sheep je nebezpečný a nejsem si jistý, kdyby došlo na osobní střet, jestli byste ho zvládla." Řekl upřímně a já se zamračila. V celku mě podceňuje. I Jamese poslal do akce samotného a já dostanu chůvu v podobě prvního Avengera?
Do místnosti vešel Steve.
„Tak jak jsem Vám říkal před jejich příjezdem. Pojedete tady s agentkou Moonovou na její misi." Zeptal se ho a on přikývnul. Takže to bylo naplánované dopředu? Já nechci chůvu! Nemohla jsem však nijak odporovat rozkazům.
„Všechno, co potřebujete vědět naleznete v této složce." Podal mi složku, která byla o dost tenčí než ta, kterou dával Jamesovi. Už jsem chtěla odejít, když mě zadržel.
„Ještě něco. Tady máte kreditku. Najděte ho dřív, než zabije někoho dalšího." Podal mi do ruky kreditku.
„Rogers Vám dá novou uniformu. Tuhle školní můžete vyhodit do koše." Přikývla jsem.
„Jsem rád, že jste Zkoušky zvládla." Řekl a já se musela pousmát.
„Děkuji." Poděkovala jsem a i s Rogersem zmizela z Furyho kanceláře. Ihned co se zavřeli dveře od kanceláře jsem na na něj otočila.
„Ty jsi o tom věděl?" Zeptala jsem se ho lehce podrážděně.
„O čem?" Nechápal.
„Že mě budeš hlídat na první misi? I James jede sám!" Zavrčela jsem otráveně. Neměla bych se tak chovat, vím. Pořád je nadřízený. Kapitán se lehce uchechtl.
„Neřekl bych, že ti budu dělat chůvu. Možná se ti budu hodit. Navíc jsem se přihlásil dobrovolně, že s tebou pojedu," pokrčil rameny. „už mě nudí tady stále vysedávat."
„Mimozemská invaze se neděje každý den, chápu. Musí to být nuda." Předstírala jsem, že ho chápu. Kdo by se dobrovolně přihlásil na misi s nováčkem.
ČTEŠ
Agent {Avengers}
Fiksi PenggemarZa týden se Vám může změnit život, tak rychle, že nestihnete říct ani Iron Man. Své o tom může vyprávět studentka Operační Akademie S.H.I.E.L.D, Lea Moon. Vypravte se se mnou poznat její příběh. --- Dokončeno: Červen 2016 Oprava proběhla: Pr...