Bab 12

17 5 1
                                    

"mama , Dania minta maaf sangat sebab semalam Dania tengking mama , i'm so sorry mama ", pujuk Dania . "Hmm takpalah mama faham , mama niey siapa nak paksa Dania . Mama just nak tengok Dania happy tu ja ", ujar Pn . Nasya. "Hmm bile majlis tu berlangsung? ",tanya Dania. "Hujung minggu kalau kamu nak , mama tak paksa ", kata Pn.Nasya. "hmm, Dania setuju ", jawab Dania . "Aq terpaksa setuju demi mama , ", bisik hati Dania . "Betul niey ? Alhamdulillah lega hati mama ", ujar Pn.Nasya . Dania hanya tersenyum walaupun hatinya sedih kerana tidak dapat menerima Zain di dalam hidupnya.

******
"What? Kau terima?", tanya Husna . "Yap , aku terpaksa terima sebab aku sayang family aku , and aku terpaksa jaga nama baik keluarga Zain ", jawab Dania sambil menangis. "Hermm kalau macam tu bila tarikh kau nak kahwin?", tanya Husna . "Hujung minggu niey ", jawab Dania . "Takpe lame lame kau suke lah hehe ",usik Husna ."kau niey Husna tak habis-habis lagi ka ? Aku serius niey ngadu kat kau ", ujar Dania . "Okkk sorry ", kata Husna

*************
"Hmm ada apa kau nak jumpa aku ?",tanya Dania . "Ehh apa niey cakap kau , aku panggil lah awak,saye ke I,u ke hehe ", usik Zain . "Ish please lah , kita belum kahwin lagi k , jangan harap aku nak panggil bendalah tu ", ujar Dania . "Hermm macam mana awak setuju ? ", tanya Zain." Hmm aku setuju ", jawab Dania dengan selambanya. " Hehe saya dah kata dah ", ujar Zain . "Ehh tak payah lah duk berawak saya niey , rimas tau rimas . Lagipun semua niey terpaksa", kata Dania . "Ala lama lama awak akan jatuh hati dengan saya kan hehe ", usik Zain . "Herr gelilah dahlah Assalamualaikum", Salam Dania . "Waalaikumsalam", jawab Zain .

6 hari kemudian.....

Herr kenapa niey aku jadi takut semacam nieyy , aduihh dahlah dia ada kat depan aku niey

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Herr kenapa niey aku jadi takut semacam nieyy , aduihh dahlah dia ada kat depan aku niey . Alahh mamat nieyy .
-Dania Emelda -
******
Cantik juga Dania nieyy ehh cair hati aku
-Zain Fikry-

"

Ehh tunggu apa lagi tuu ? Sarung lah cincin ", jerit Pn.Faridah sambil tersenyum gembira.

"Bak sini tangan awak ", kata Zain . Zain terus menyarungkan cincin permata itu

"Terima kasih ye datang , hehe ", ucal Zain kepada tetamu yang datang

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

"Terima kasih ye datang , hehe ", ucal Zain kepada tetamu yang datang . "Psst, jangn panggil aku,kau tau panggil, syg bie ",usik Zain . "Err taknak ", jawab Dania . "Taknak ? Takpe awak tengoklah saya koyak awak punyak teddy bear", usik Zain . "Ishh kalau berani herr", kata Dania .

Bersambung.....

Dania Emelda Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang