Capitolul 5

106 5 2
                                    

Jeff o mutileaza pe Candece...nu pot sa cred!!!!Jeff intoarce privirea spre mine si se apropie cu pasi lenti.Imi pune cutitul la gat,dar il ia.
Jeff:Betty,ce faci aici?*zambet pervers*
Eu:D-de unde s-sti cum ma cheama?spun pe un ton speriat
Jeff:Sunt Jeff the killer.Stiu totul despre tine.Te urmaresc in fiecare zi,dar tu nu observi.
Eu:Stii cine era fata aceea pe care tocmai ai mutilat-o??Era prietena mea...cea mai buna!!!
Jeff:Daca vrei poti sa vii sa locuiesti cu mine si cu prietenii mei.
Eu:Multumesc!*zambet*
*Betty*
Ma duc in casa lui Candece...fosta ei casa.Imi iau toate lucrurile si pe motan.Jeff ma asteapta in fata casei.Mi-a luat bagajele si am plecat.In scurt timp am ajuns in fata unui conac.Intram iar acolo suntem intampinati de un baiat cu o masca pe fata.
Jeff:El este Masky
Eu:Hei!spun scurt.Unde voi sta?
Jeff:Vei sta in camera de la etaj,langa camera mea.
In fata noastra apare un lungan de vreo 3 metri.
Jeff:El este Sled.Este stapanul casei.
Slend:Incantat de cunostinta Betty.
Eu:Si eu.Apropo...de unde stii cum ma cheama??
Slend:Jeff vorbeste intruna despre tine.
Eu:Aha...
Jeff:Haide sa te conduc in camera ta.
Eu:Bine.
Ajungem in fata unei usi.Jeff imi deschide usa.Intru,imi las bagjele si il rog pe Jeff sa plece ca sa ma pot schimba.Imi pun un tricou negru,simplu niste colanti tot negri si ma duc jos.Toti stateau la masa.Slend imi spune sa ma asej.
Jeff:Ei sunt:Sally,Hoodi,lai cunoscut pe Masky,L.Jack,E.Jack,Ticci Toby,iar ea este Jane.
Toti:Hei!
Eu:Hei.
*Jane*
Nu pot sa cred ca Jeff a adus-o pe fata asta aici...Eu sunt iubita lui Jeff,nu ea!
*Jeff*
Cred ca Jane e geloasa.Ma voi desparti de ea,dar trebuie sa vad cum.Vreau sa fiu cu Betty.O iubesc...
Va urma...
Hey.clCe parere aveti despre acest capitol?Voi mai posta cand voi mai putea.Va pwp

Jeff The Killer Indragostit De VictimaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum