Slend:Maine vei incepe antrenamentul.
Eu:Ok...
Jeff:Mi foame.
Eu:Si mie...
Erika:Mama...
Eu:A scos primul ei cuvant!
Jeff:Erika a scos primul ei cuvant.
Masky:Hai sa mancam.
Ne asezam la masa si o punem pe Erika in scaunelul ei.Dupa centerminam de mancat eu si Jeff ne retragem in camera noastra impreuna cu Erika.Este timpul sa doarma.O pun pe Erika in patul ei iar eu si Jeff in al nostru.Ma ia in brate si ma trage mai aproape de el.
Jeff:Te iubesc pitico.
Eu:Si eu Jeff.
Jeff:Maine vei incepe antrenamentul asa ca trebuie sa te odihnesti.
Eu:Ma duc sa ma schimb.
Ies din camera si imi pun niste pantaloni scurti si un maieu mai larg.Intru in camera si m-a pun langa Jeff.Am adormit imediat caci eram foarte obosita.
*Dimineata*
Jeff:Neata
Eu:Neatzaa...spun intinzandu-ma.
Ma duc la Erika care inca dormea.
Jeff:E frumoasa ca si tine.
Nu zic nimic.Doar zambesc.Ma duc sa fac un dus lung.Ma imbrac intr-o bluza alba,niste colanti negri si tenesi albi.Imi prind parul intr-o coada si ma duc la ceilalti.
Eu:Neata lume!
Toti:Neata!
Slend:Esti gata de antrenament?
Eu:Da,dar cine va avea grija de Erika?
Sally:Am eu!se oferi Sally in forma ei de 14 ani.
Eu:Merci.
Eu si Slend iesim afara pentru antrenament.
Slend:Sa incepem cu transformarea.Gandeste-te la un animal si apoi concentreaza-te.
Eu:Ok.
M-a gandesc la o leoaica.Ma concentrez iar dupa cateva minute am reusit,dar mi-am schimbat forma imediat.
Slend:Va trebui sa te controlezi atunci cand te transformi.Sa mai incercam odata.Concentreaza-te si mentineti forma.
M-a transform din nou leoaica iar de data asta reusesc sa ma controlez.
Slend:Ok.Ai invatat sa iti schimbi forma.Acum sa trecem la vazutul in viitor.Concentreaza-te...
Ma concentrez.Vad decat alb in fata ochilor.O ameteala ma cuprinde si cad la pamant.Ma ridic si incerc din nou.De data asta vad ceva.E...Clockwork care vine cu o armata de demoni.
Eu:Am vazut ceva...spun socata.Trebuie sa ii anuntam pe ceilalti.
Eu si Slend intram in casa grabiti.Toti stateau in sufragerie,iar Jeff era cu Erika in brate.
Slend:Betty are ceva sa va spuna!striga Slend
Masky:E de bine sau de rau?!
Eu:E de rau...
Jeff:Ce s-a intamplat?intreaba Jeff ingrijorat.
Eu:Cand m-a antrenam am avut o viziune.Era Clockwork cu o armata de demoni...spun speeiata
Slend:Va trebui sa invati sa iti controlezi puterile cat mai repede pentru a putea sa o invingi pe Clockwork.
Masky:Te ajut si eu.
Toti:Si eu!
Jeff:Suntem alaturi de tine,dar va trebui sa o ducem pe Erika intr-un loc sigur.
Slend:Stiu eu un loc in care o putem duce pe Erika.
Cineva sa ramana aici.
E.Jack:Raman eu.
Sally:Si eu
Slend:Ok.Restul veniti dupa mine.
Mergeam cu totii prin padure grabiti.Ajungem in fata unei cabane.
Slend:O vom tine aici pe Erika. Va fi in siguranta.
*Betty*
Sper sa imi pot stapani puterile cat mai repede si sa o invingem pe Clockwork. Sper doar ca Erika sa fie in siguranta.Am ajuns in fata unei cabane.Intram iar Slend imi arata o camera in care Erika va sta.O las acolo iar noi plecam.Mergem spre conac,eu privind in spate,spre cabana.
Va urma...
Hey dragilor.Ce ziceti?Sa inchei povestirea cu un final tragic sau unul fericit?Astept parerile voastre.Bye