Slend:Maine vom merge la vanatoare.
Hoodi:Ok boss
*Betty*
Ma duc in camera lui Jeff.El a mai ramas cu ceilalti.Imi iau pijamalele ca sa ma schimb.Ma dezbrac si chiar in momentul acela intra Jeff pe usa.Rosesc.Jeff se uita la mine cu o fata perversa.Ma pune in pat.Se apropie de mine.Momentul perfect sa ma sarute.Incearca dar nu poate.Ma musca de buza inferioara,eu cedand.Incepe sa ma muste de gat,acesta incepand sa sangereze.
*Dimineata*
Ma trezesc in bratele lui Jeff.Inca doarme.Ma ridic din pat,incercand sa nu il trezesc.Jeff m-a prinde de mana si ma trage spre el.
Jeff:Neata pitico
Eu:Neata Jeff...
Jeff:Auzi?M-a intrebam daca tu...si eu...vrei...
Eu:Sa fim impreuna?!Da.Da Jeff!
Jeff ma ia in brate si incepem sa ne sarutam.
*Jeff*
Sunt asa fericit.Eu si Betty suntem impreuna.In sfarsit.Sa vad cum scap de Jane.Nu conteza acum...eu si Betty suntem impreuna...e tot ce conteaza.
*Betty*
Yey.Eu si Jeff suntem impreuna.Ma duc sa fac un dus scurt.Ies din baie imbracata cu o rochie verde,nu prea lunga.Cobor sa iau micul dejun.Ceilalti sunt deja acolo.Ma asez la masa,langa Jeff.Jane se uita cu ura la mine.
Slend:Sunteti impreuna?
Eu si Jeff:Da.
Masky:Felicitari!
Eu:Multumim Masky.
Slend:Gata de vanatoare?
Toti in cor:Da.
Pornim la vanatoare.Eu si Jeff ne tinem de mana.
Jeff:Stai putin Betty.Trebuie sa fac ceva.
Jeff:Jane,trebuie sa iti spun ceva.
Jane:Spune Jeffrey.
Jeff:Ne despartim.
Jane:Ma lasi pentru ea?
Jeff:Asa se pare...😀
Eu:Te iubesc Jeff.
Jeff:Si eu pitico.
In fata noastra se afla o vila.Intram toti in ea si gasim acolo cativa baieti si cateva fete.Fiecare se ocupa de cate unul.Cadavrul mutilat de Jeff are pe fata un zambet ca al lui Jeff.Membrele ii erau aruncate peste tot.Cadavrul mutilat de mine avea picioarele intoarse la fel si capul.Cadavrele mutilate de ceilalti aveau toate organele scoase.Ne intoarcem acasa,satisfacuti.
Ajungem acasa,iar toata lumea se duce sa se culce.Eu si Jeff mergem amandoi in camera noastra...da,ati auzit bine.Camera noastra.Mergem in camera noastra.Ii spun lui Jeff s.Iese din plece din camera ca eu sa pot sa ma schimb.Iese din camera.Ma schimb si ma asej in pat.Jeff vine langa mine si ma ia in brate.Adorm imediat.
*Dimineata*
Ma trezesc si cobor in bucatarie sa pregatesc ceva pentru mine si Jeff.Ma hotarasc sa fac clatite cu ciocolata.In cateva minute am facut 2 farfurii de clatite.Las una pe masa pentru ceilalti,iar una o iau cu mine.Intru in camera si il vad pe Jeff treaz.Ma apropi de el iar el ma trage in pat.Am picat peste el!Ma saruta iar dupa aceea incepem sa mancam.Am terminat de mancat.
Jeff:Ce bune au fost!
Eu:Stiu sa gatesc destul de bine.😊
Jeff:Te iubesc!spune el ciufulindu-ma.
Eu:Si eu te iubesc!
Va urma...
Buna.Oare ce se va intampla in continuare??M-am gandit sa postez mai multe capitole intr-o zi.Pana atunci poate imi mai vin idei caci nu prea mai am.Paaaaa.✋✌