Capitolul 9

82 5 2
                                    

Jeff ma ia in stilul miresei si ma duce in camera.Ma aseaza in pat si se pune langa mine.Ma ia in brate,jucandu-se cu o suvita din parul meu.Adorm imediat
*Dimineata*
Ma trezesc,dar Jeff nu mai era.Ma duc sa ma spal.Ies din baie si ma imbrac intr-o bluza alba cu imprimeu,niste colanti negri.Imi prind o coada impletita si ma duc jos.
Eu:Hei lume!
Toti:Hei!
Eu:L-a vazut cineva pe Jeff??
Slend:Acum ca intrebi...nu a coborat.
Eu:Jeff,unde esti??
Masky:Poate s-a dus la vanatoare...
Slend:Nu.Jeff nu ar pleca la vanatoare la ora asta.
Eu:Merg sa il caut
Slend:Criminali,luati-va cutitele!
*Jeff*
Ma plimb prin padure.In fata mea au aparut 2 tipi innarmati.Vreau sa ii omor,dar unul dintre ei imi pune ceva la gura si adorm.Ma trezesc intr-o camera alba,legat de un scaun.Cineva vine spre mine.Este o femeie.E...Jane!
Jane:Ce s-a intamplat Jeffrey?!Ai lasat-o pe Betty singura?Poate i se va intampla ceva...
Jeff:Sa nu te atingi de ea!
Jane:Daca vei face ce spun...
Jeff:Niciodata!
Jane:Atunci,iubitica te va avea de suferit.Va suferi asa cum si eu am suferit!
Jeff:Bine...fac ce vrei...
*Jeff*
Jane m-a dezleaga si imi da cutitul de pe masa.Am acceptat sa fac ce vrea ea,pentru Betty.
*Betty*
Il cautam pe Jeff de ceva vreme.Il strigam dar nu ne raspunde.Unde esti,Jeff?!
Eu:Poate e la copacul nostru!
E.Jack:Buna idee!
Ne indreptam spre copacul nostru.Acolo am fost intampinati de niste tipi innarmati.Ne-au pus ceva la nas care ne-a facut sa adormim.
*Betty*
Ma trezesc intr-o camera alba,laegata de un scaun.Ma intreb unde ior fi dus pe ceilalti...In camera intra cineva.Este Jane cu...Jeff!Nu pot sa cred...tradatorul!
*Jeff*
Ce?Doar nu credeti ca m-am aliat cu Jane.Astept momentul potrivit pentru a scapa de ea.Poate Betty crede ca am tradat-o,dar nu e asa.
~Jeff!Nu imi vine sa cred...m-ai tredat!~
~Nu te-am tradat Betty,doar astept momentul in care o voi elimina pe Jane!~
Jane:Jeff,ia cutitul asta si omoar-o pe Betty!
Jeff:Imi pare rau sa te anunt,dar am alte planuri cu acest cutit!
Jeff infige cutitul in Jane si o omoara.Acum trebuie sa ii eliberam pe ceilalati.Jeff ma dezleaga si iesim din camera.La iesire ne asteapta niste paznici dar scapam usor de ei.Mergem catre ceilalti unde ii eliminam cu usurinta.Ii eliberam pe ceilalti si ne intoarcem acasa.
Va urma...
Hey.Sper ca v-a placut acest capitol.Scuze daca au existat greseli de scriere.Probabil voi mai posta astazi.Ne mai vedem nebunilor.

Jeff The Killer Indragostit De VictimaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum