Slend:Betty,mai tarziu sa vi la mine in birou.
Eu:De ce?
Slend:Vei vedea...
Eu:Bine.
Sally:Mi foame.
Slend:Haideti la masa.
Toti s-au dis la masa mai putin eu si Jeff care am mai ramas in sufragerie.
Betty:Jeff,daca Erikai i se va intampla ceva.Daca nu am scapat inca de Jane si Clockwork?!
Jeff:Nu iti mai face griji.Te voi proteja pe tine si pe Erika cu pretul vietii.
Betty:)
Jeff:Acum haide sa mancam.Mi foame.
Eu:Ok.Erika trebuie sa manance.
Eu si Jeff ne asejam la masa langa ceilalti.Dupa ce terminam de mancat ma duc in biroul lui Slend.
Eu:De ce m-ai chemat?
Slend:Ia loc.
Ma asze iar Slend incepe sa vorbeasca.
Slend:Tu ai puteri nemaivazute.Te poti transforma in orice animale vrei,poti sa ii omori pe toti cu puterea mintii si poti vedea in viitor.
Eu:Wow.Si de ce nu am aflat asta mai devreme?
Slend:Te-ai nascut cu aceste puteri,insa parintii tai nu au vrut sa iti spuna fiindca erai prea mica.
Eu:Si cum le controlez?
Slend:Dupa ce vei naste vei incepe antrenamentul.
Eu:Ok.
Ies din biroul lui Slend si ma inderept spre camera.In fata mea apare Toby.
Toby:Am auzit ce poti face.Este super.
Eu:Ai tras cumva cu urechia?
Toby:Sa zicem...
Eu:Fa bine si nu mai trage cu urechia!spun indreptandu-ma spre camera.Deschid usa si intru in camera.Acolo ma asteapta Jeff.
Jeff:Te asteptam.Ce ai vorbit cu Slend?
Eu:Mi-a spus ca am puteri nemaivazute.
Jeff:Si cand vei incepe antrenamentul?
Eu:Dupa ce voi naste.Ma duc sa vanez.
Jeff:Vin si eu.Trebuie sa te protejez.
Eu:Ok.Haide.
Eu si Jeff iesim sa vanam prin padure.Un grup de tineri se plimba prin padure.Ce neghiobi.Nu stiu ce se poate intampla?!Este in avantajul nostru.Eu si Jeff ii impartim.
*Jeff*
Eu si Betty am gasit un grup de tineri.I-am impartit.Sper sa nu se intample iar ceva.Amandoi ne furisam pe la spatele lor.Cand vreau sa atac un baiat simt o durere.
Eu:Aaauuu,capul meu.
Jeff:Betty!
Incep sa imi apara gheare.Dintii mei erau acum ascutiti si simteam nevoia sa ucid.Ma uit la mine si vad ca am luat forma unui tigru.Sar pe baiat si ii rup toate membrele si le arunc pe unde nimeresc.Il dau de toti copacii,pe ei ramanand urme de sange.Trec la ceilalti.Aplic aceeasi metoda pana ii termin pe toti.Revin la forma de om dar cad la pamant.Totul este in ceata.Ma trezesc pe canapeaua din sufragerie.
Eu:Ce s-a intamplat in padure?
Jeff:Ai luat forma unui tigru de necontrolat.
Slend:Se pare ca aceasta putere a aparut mai devreme decat credeam.Va trebui sa ne asteptam la orice.
Eu:Simteam nevoia sa ucid.Mi-am pierdut total controlul.Nu mai eram eu.
Slend:Va trebui sa inveti sa iti controlezi puterile cat mai repede.
Incerc sa ma ridic de pe canapea dar nu pot din cauza ametelii.Jeff ma ia in stilul miresei si ma duce sus in camera.Ma pune grijuliu in pat si se pune langa mine.
Jeff:In ce alte animale te mai poti transforma?
Eu:Nu stiu.Oricum,sunt prea obosita.Poti iesi putin sa ma pot schimba?
Jeff:Bine...
Jeff iese din camera iar eu ma ridic din pat,inca putin ametita.Imi pun un tricou mai larg pe mine si niste pantaloni scurti.Ma bag in pat iar dupa cateva minute intra Jeff in camera si ma ia in brate.Adorm imediat.
*Peste 2 saptamani*
(Scuze ca trec direct la partea in care Betty va naste dar nu mai am rabdare)
Erika s-a nascut.Este o fetita draguta cu ochii albastri si parul blond.
Slend:De maine vei incepe antrenamentul.
Eu:Ok.
Va urma...
Hey dragilor.Aceasta carte va avea inca 4 capitole dupa care m-a gandesc sa inchei cartea fiindca nu prea mai am idei.Daca aveti vreo idee va eog scrieti in comentarii.M-a gandesc sa incep o a doua carte.Voi ce ziceti?Astept parerile voastre.Daca nu primesc nicio parere pana maine voi incheia cartea si probabil ma voi apuca de alta.Bye