Capitolul 8

82 5 2
                                    

Eu si Jeff coboram in sufragerie unde Maky si Hoodi se jucau jocuri video,Sally si E.Jack se jucau cu papusile,L.Jack manca clatite,Jane era suparata din cauza lui Jeff iar Slend citea o carte.Eu si Jeff iesim la o plimbare in padure.
Betty:Slend,noi iesim putin la o plimbare!
Slend:Bine.Sa va intoarceti repede.
Eu si Jeff iesim din casa si ne plimbam prin padure.Ajungem la un copac unde Jeff ia un bat si scrijeleste in scoarta copacului,o inimioara in care scrie initialele numelor noastre J&B
Continuam sa ne plimbam.Jeff se opreste si ma priveste.Ma prinde de talie si ma trage spre el.Incepem sa ne sarutam,iar dupa cateva clipe,Jeff intrerupe sarutul.
Jeff:Promite-mi ca nu ma vei lasa niciodata!
Eu:Jeff...eu...
Jeff:Doar promite-mi!
Eu:Iti promit...
Jeff ma ia in brate si ma saruta.Mergem incet catre casa.Ma impiedic de o buturuga si ma lovesc la picior.
Eu:Aaauuuu!!!strig cat de tare pot.
Jeff:Vino.
Ma ia in stilul miresei si ma duce acasa.Ma pune pe canapea,iar ceilalti se pun in jurul meu.
Slend:Ce a patit?
Jeff:A cazut si s-a lovit la picior.O poti vindeca?
Slend:Da,pot.Dar trebuie sa ma lasati singur cu ea.
Jeff:Te rog sa o vindeci.
Slend:Stai linistit Jeff.O voi vindeca.
*Slend*
Betty are o rana destul de adanca,dar voi reusi sa o vindec.O adorm ca sa ii pot deschide rana.Ii deschid rana,i-o curat,iar dupa aceea o bandajez.
Toti sunt ingrijorati.

Ma trezesc,si simt o durere la picior.Ma uit si vad ca il am bandajat.Jeff vine si ma ia in brate,sarutandu-ma.
Jeff:Cat ma bucur ca esti bine!
Eu:Si eu Jeff.
Va urma...
Heeey.Scuze pentru capitolul scurt dar este din 2 motive:
(1)Am postat astazi cateva capitole si am cam ramas fara idei.
(2)Nu mai am baterie.😀😃
Voi mai posta si maine,va promit.Va pwp

Jeff The Killer Indragostit De VictimaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum