Capitolul 14

70 4 2
                                    

Hey dragilor.Acest capitol va fi mai lung decat celelalte.Sper sa va placa.
Slend:Echipa castigatoare este...Jeff-Betty.
Eu si Jeff:Yey.Care e premiul?
Slend:Veti putea face ce vreti voi timp de 2 zile.
Jeff:Ce vrem noi?!spune Jeff uitandu-se catre Masky.
Slend:Ce vreti voi.
Jeff:Masky,treci incoace!
Masky:O,nu...
Jeff ia un cutit si il alearga pe bietul Masky prin toata casa.Toti radem cu lacrimi.Bietul Masky...
Jeff:Stai locului odata!
Masky:De ce?Sa ma omori?Nu mersi...
Jeff il alearga pe Masky de cateva minute bune.Saracul.Aproape ca au distrus toata casa.
Eu:Slend,nu ar trebui sa ii opresti?
Slend:Neee...oricum vor face curat maine.
Ma duc la Jeff si ii spun sa inceteze.Ma ia in brate si mergem sus fiindca e tarziu.Ma duc sa fac un dus lung,iar dupa m-a imbrac in pijamalele mele cu pisicute.Dupa ce termin ma duc in camera,unde Jeff dejea m-a astepta.Nu avea nimic pe el in afara de boxeri.Ma asez in pat langa el.Ma ia in brate,jucandu-se cu parul meu.
Jeff:Sper ca Masky sa nu ne strice momentul de data asta.Sa continuam ce am inceput...
Jeff se pune peste mine si imi desprinde sutienul capsa cu capsa.Isi scoate mana de sub tricoul meu cu sutienul in mana.Il arunca prin camera iar dupa imi da tricoul jos.
*Jeff*
I-am scos sutienul si l-am aruncat prin camera.Urc pana ajung la gatul ei.O musc de gat,acesta sangerand.Ajung la buze.Incerc sa imi bag limba dar nu reusesc.Imi place fata asta!Din ii musc buza inferioara iar Betty scoate un mic geamat.Cobor mai jos si mai jos...(cenzurat)😀.
*Betty*
Jeff mi-a desfacut sutienul si l-a aruncat prin camera.Ma musca de gat,iar dupa aceea de buza inferioara.
Eu:Jeff,mi somn.Vreau sa ma culc.
Jeff:Bine...spune cu o fata de catelus.
Jeff se aseaza langa mine in pat si ma ia in brate.E asa bine...Jeff a adormit imediat.Ma duc in bucatarie sa imi iau un pahar de apa.Jos sunt intampinata de Ben.
Ben:Ce faci aici pisi?Nu ai somn?
Eu:Nu imi mai spune pisi!
Ben:Ce nebunii ati facut tu si Jeff?
Eu:Nu e treaba ta!spun nervoasa in timp ce las paharul jos si ma duc sa ma culc.Ma asej in pat si incerc sa dorm.
*Dimineata*
Ma trezesc inaintea lui Jeff.Ma duc sa ma spal.Ma imbrac in niste blugi albastri,un maieu scurt cu tinte si niste tenesi.Ma duc in camera unde il vad pe Jeff care ma astepta.
Eu:Neata Jeff.
Jeff:Neata pitico.Mergem sa ne plimbam prin padure?
Eu:Da,dar trebuie sa ii spunem lui Slend.
Jeff:Nicio problema.Slend!
Slend se teleporteaza in fata noastra cu o carte in mana.Altceva nu stie sa faca?
Slend:Ce vrei copil batut in cap?
Jeff:Eu si Betty mergem la o plimbar e prin padure.
Slend:Ok...spune plictisit si se teleporteaza nu stiu unde.
Eu si Jeff coboram(jos) unde toti stateau la masa.
Sally:Nu mancati si voi?
Eu:Jeff si cu mine mergem la o plimbare.
Masky:Sa faceti prostii?
Eu:Taci albastrel!
Clockwork:Unde mergeti?
Jeff:Nu e treaba ta!
Masky:Hei,nu ii vorbi asa lui Clockwork!
Jeff:Pot sa fac ce vreau eu!
Eu:Hei!Incetati!
Vazand ca nu se opresc am ridicat tonul.
Eu:INCETATI!
In camera s-a asezat o liniste de mormant.Clockwork il ia pe Masky de mana si il saruta.Fata asta crede ca il va face gelos pe Jeff?!Jeff ma iubeste pe mine,nu pe ea!Parasim amandoi camera.Iesim sa ne plimbam dar simt ca ceva nu e in regula.Simt ca cineva ne urmareste.
Eu:Jeff?Simt ca cineva ne urmareste.
Jeff:Nu voi lasa pe nimeni sa se atinga de tine.
*Betty*
Ma simt in siguranta cu Jeff.Dar sentimentul acesta nu imi da pace.
*Jeff*
Nu voi lasa le nimeni sa se atinga de Betty a mea.O iubesc.Voi face orice ca ea sa fie in siguranta.

Ajungem la copacul nostru.Jeff ma trage mai aproape de el,distanta dintre corpurile noastre fiind foarte mica.Ma saruta,dar nu ii raspund.
Jeff:Ce e cu tine?De ce nu imi raspunzi la sarut?
Eu:Scuze,doar ca simt din nou acea prezenta.
Jeff:Doar ti se pare.Nu iti face griji.
*Betty*
Jeff ma saruta din nou,de data asta raspunzand-ui.Stiu caJeff mi-a spus sa nu imi fac griji dar stiu ca cineva ne urmareste.Pot sa jur.Il vad pe Jeff cazand la pamant.Simt cum cineva ma loveste cu ceva tere in cap si lesin.Ma trezesc in aceeasi camera in care am mai fost acum cateva zile,legata de un scaun.Il vad pe Jeff care era inca inconstient.In fata mea apar doua fete.
???:Ma mai tii minte?
In fata mea apare o fata cu rani pe corp.Este Jane.
Eu:Jane...spun strangand din dinti.
Jane:Mi l-ai luat pe Jeff.Acum eu il voi face sa ma iubeasca din nou.
Eu:Dar Jeff te-a omorat...
Jane:Nu m-a omorat.Asa v-am facut sa credeti,dar Clockwork m-a ajutat sa imi revin.
Clockwork:Ne-am aliat ca sa te distrugem.Te vom face sa suferi,asa cum si noi am suferit.
Ma duc intr-o camera unde unde sunt doi tipi imbracati in negru.Incep sa ma loveasca cu pumnii si picioarele pana ma invinetesc di lesin.
*Jeff*
Simt o stransoare in jurul corpului meu.Deschid ochij si vad ca sunt legat de un scaun.In fata mea apar...Clockwork si Jane.
Jane:Buna Jeffrey.
Eu:Jane...cum de esti inca vie?
Clockwork:Cu ajutorul meu.spune ranjind
Eu:Unde este Betty?
Jane:Asta nu e important.
Nu pot sa cred.I-am promis lui Betty ca nu voi lasa pe nimeni sa se atinga de ea.Cine stie unde au dus-o Clockwork si Jane...
Clockwork:Ce ai vazut la ea?Parul mov si ochii aceia verzi?Ea nu este o criminala.
Eu:Poate ca nu,dar nu ma intereseaza.
Jane:Poate te va interesa cand o vei vedea...spune cu un ranjet pe fata.
Eu:Ce i-ati facut??
In acel momentul doi tipi apar in camera cu o fata.Este...Betty!Avea vanatai pe tot corpul.Din gura puteam vedea cum ii curg picaturi de sange le covorul alb care acum era rosu.E numai vina mea.Daca nu ii ziceam lui Betty sa iesim la o plimbare prin padure nu se intampla asta...
Va urma...
1015 cuvine.Sper ca v-a placut acest capitol.Probabi

Jeff The Killer Indragostit De VictimaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum