Ne indreptam cu totii spre casa.Ajungem acasa si ne hotaram sa jucam 7 minute in paradis.
Eu:Cine incepe?
Masky:Eu!Betty,du-te in dulap si Jeff!
Eu si Jeff:Ok.
Ne bagam in dulap.Jeff se apropie de mine,ma prinde de talie si ma trage mai aproape de el.Jeff ma saruta cu pasiune.Ne sarutam de ceva vreme.Cat o fi trecut?!Usa dulapului este deschisa de Masky.
Jeff:Te omor!!!Nu stii sa faci altceva decat sa imi strici momentul??
Jeff il alearga pe Masky prin toata casa cu cutitul in mana.
Slend:INCETATI!UITATI CE ATI FACUT!FACETI IMEDIAT CURAT!!
Masky:Dar...
Slend:NICIUN DAR.FACETI CURAT ACUM!!
Jeff:Gata boss.
Terminam de jucat iar dupa aceea eu si Jeff mergem sa ne culcam.Ma duc sa fac un dus cald.Ies din dus si ma duc in camera,unde Jeff tocmai isi dadea hanoracul jos,ramanand la bustul gol.Rosesc.Jeff se intoarce cetre mine,ma ia in stilul miresei si ma pune in pat.Ma aseaza pe pieptul lui,ciufulindu-ma.
Eu:Jeff?
Jeff:Da Betty.
Eu:Promite-mi ca nu ma vei lasa niciodata pentru alta fata...
Jeff:Promit.Acum dormi.
Eu:Dar nu imi este somn.
Jeff se pune peste mine si imi da tricoul jos.Ma musca de gat apoi de buza inferioara.Momentul perfect sa isi bage limba.Vazand ca nu reuseste,ma musca mai tare,facandu-ma sa cedez.Jeff are un abdomen...Se da jos de pe mine si ma ia in brate.Eu casc si adorm.
*Jeff*
Ce repede a adormit.Nu pot sa ma gandesc decat la momentul de dinainte.O sarut,ea zambind.O iubesc pe Betty.Nu voi lasa pe nimeni si nimic sa ma desparta de ea.
*Dimineata*
Ma trezesc,dar vad ca Jeff era dejea treaz.
Jeff:Neata pitico!spune el imbratisandu-ma.
Eu:Neata Jeffrey.
Jeff:Haide la ceilalti.
Eu:Stai sa ma schimb.Poti iesi putin?
Jeff:Aam...sigur...
Ma imbrac intr-o rochie mulata,galbena.Ies din camera unde m-a asteapta Jeff.Ma ia de mana si coboram amandoi in sufragerie.Eu si Jeff ne asejam la masa,langa ceilalti.
Va urma...
Hey dragilor!Ce parere aveti despre acest capitol?Scuze ca e cam scurt dar nu prea mai am idei.S-ar putea sa postez si maine dar nush sigur.In orice caz voi mai posta astazi un capitol...daca imi mai vin idei....Poimaine plec la mare asa ca s-ar putea sa nu am net.Daca nu am voi mai posta de abia peste o saptamana.Va pup.😘🔪🔪🔪