Capitolul 11

94 4 2
                                    

Ne asejam la masa langa ceilalti.E.Jack manca rinichi,iar ceilalti cereale cu laplte.Eu am baut un suc de fructe iar Jeff manca inimi.
Jeff imi spune ceva prin telepatie.
~Ce ai zice sa iesim la o plimbare?~
~Mi-ar placea!~
Dupa ce luam micul dejun,eu si Jeff iesim sa ne plimbam.Vedem o gasca de baieti si fete.Trecem imediat la atac.Jeff fetele iar eu baietii.Pe baieti i-am trantit de copaci pana membrel erau imprastiate peste tot si sangele tasnea din ei.
*Jeff*
Am omorat cateva fete iar Betty s-a ocupat de baieti.Este asa draguta.A omorat fara mila.Se aud sirenele politiei.Cred ca cineva ne-a dat de gol.Daca il prind pe cel ce a facut asta,jur ca il voi omora in cele mai groaznice chinuri!Trebuie sa fugim.
Politia este pe urmele noastre.Fugim cat putem de tare,dar politia de prinde.Jeff vrea sa scoata cutitul pentru ai omora pe politisti,dar nu poate din cauza ca l-au imobilizat.Ne baga in masina de politie si ne duc la sectie.Ne duc in fata judecatorului.A hotarat dejea pedeapsa.Pedeapsa mea este de 6 ani pentru complicitate si si pentru ascunderea unui criminal cautat.Pedeapsa le Jeff este cea mai drastica.Va fi inchis pe viata.
*Jeff*
Suntem pierduti.Am bagat-o si pe Betty in asta.Trebuie sa fac ceva.
Eu si Jeff suntem fiecare dusi in celulele noastre.
*Slend*
Jeff si Betty sunt plecati de 2 zile.Pe unde or fi umbland si indragostitii astia.Simt ca ceva nu este in regula.O,nu...Jeff,in ce necaz ai mai intrat si de data asta?!
Slend:Criminali,luati-va cutitele!Mergem dupa Jeff si Betty.
Sally:Slend?Jeff si Betty sunt bine?ma intreaba Sally in forma ei de fetita de 8 ani.
Slend:Asa sper...
*Slend*
Aud sirene de politie.Cred ca Betty si Jeff au fost prinsi de politie.
Slend:Sa ne intoarcem acasa!
L.Jack:Dar inca nu i-am gasit pe Betty si Jeff...
Slend:Cred ca i-a prins politia...
Mergem spre casa.Ajungem si ne luam armele.Pornim spre inchisoare,fara ca nimeni sa ne observe.Am ajuns la inchisoare.Suntem intampinati de 10 paznici.Ii eliminam si reusim sa intram.O gasim pe Betty dar sunt ati paznici.Cati paznici are locul asta?!Normal...este o inchisoare de maxima securitate.Ii omoram si pe ceilalti politisti si reusim sa o eliberam pe Betty.
Betty:Multumesc ca m-ati eliberat.Acum hai sa mergem sa il eliberam pe Jeff!
Am gasit celula in care era Jeff.Sunt 3 paznici.Va trebui sa scapam de ei.Omoram toti paznicii care erau acolo.Iesim de acolo si ne indreptam spre casa.
Slend:Daca mai intrati in bucluc,iesiti singuri!
Eu si Jeff:Bine...
Ajungem acasa,obositi deaigur.Toti se duc in camerele lor sa se culce.Eu si Jeff ramanem in sufragerie,pe canapea.
Jeff:Imi pare rau ca te-am bagat in asta...*fata de catelus plouat*
Eu:Te iert Jeff.
Jeff:Te iubesc Betty!
Eu:Si eu Jeff!
Ne ducem si noi intr-un final sa ne culcam.Ma schimb in pijamalele mele cu iepurasi si ma bag in pat,alaturi de Jeff.Ma imbratiseaza,eu raspunzandui la imbratisare.Ma pune cu capul pe pieptul lui.Ii simt bataile inimii care bat mai tare si mai tare.A adormit.Doarme ca un prunc.Il sarut si el imi zambeste.Ma culc si eu fiindca sunt foarte obosita.Ma cuibaresc in bratele lui Jeff iar in 5 minute am adormit.
Va urma...
Hey dragilor.Cum vi se pare capitolul?Nu cred ca voi mai posta cand sunt la mare.M-a gandesc sa iau o pauza.In plus,nu prea mai am idei.Poate imi mai vine idei...Daca aveti vreo idee scrieti in comentarii va rog.Dupa cum am spus nu cred ca voi mai posta timp de o saptamana.Scuze ca iar e capitolul cam scurt dar...neh...Va pup

Jeff The Killer Indragostit De VictimaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum