Capitolul 2

146 7 1
                                    

La aeroport sunt asteptata de prietena mea.Ma ajuta cu bagajele iar in 10 minute suntem in fata casei ei.Intram iar Candece imi arata camera in care voi sta si un loc pentru motanul meu.Cobor in sufragerie iar pe geam observ o padure misterioasa.
Eu:Candece,ce e cu padurea aceea?
Candece:Am auzit ca acolo s.au intamplat lucruri ciudate.
*Betty*
Ma intreb ce o fi acolo?Sunt hotarata.In seara asta dupa ce Candece adoarme ma duc in padurea aceea.
Am servit cina iar dupa aceea Candece se duce in camera ei.M.am dus in camera mea sa imi iau o lanterna.Ies din camera fara sa fac zgomot dupa care ma duc in camera lui Candece sa vad daca doarme.Perfect...doarme dusa.Ies din casa inchizand usa incet.Ma indrept spre padure.Aud un fosnet venind din tufis.
Eu:Cine e acolo??
Nu primesc niciun raspuns.Continui sa merg pana cand aud din nou acelasi fosnet.Simt cum un cutit imi este pus la gat.Ma intorc cu team si vad un baiat cu un hanorac alb,blugi negri si niste tenesi albi.Avea parul negru care ii venea in ochi...Nu Betty*team vedea prea bine fata dar am vazut ca avea gura taiata in forma unui zambet iar pleoapele lui erau taiate.Lama rece a cutitului imi este apasata pe gat,provocandu-mi o rana mica.
Eu:Cine esti?
???:Jeff.Jeff the killer.
Criminalul dispare in intuneric,eu intorcandu-ma acasa.Deschid usa iar in sufragerie o vad pe Candece care statea pe canapea,asteptandu-ma.
Candece:Ai fost in padure,nu?!
Eu:Da...
Candece:E periculos acolo,mai ales noaptea!
Candece observa zgarietura si ma intreaba ce am patit.O mint...nu vreu ca ea sa stie ce s-a intamplat.
Eu:M-a zgariat motanul.Nu iti face griji.Nu e nimic grav...
*Betty*
Ma duc in camera mea unde ma schimb in pijamalele mele.Ma bag in pat dar nu pot sa dorm din cauza lui Jeff...intr-un final adorm.
Va urma...
Hey dragilor.Sper ca v-a placut acest capitol.Scuze pentru capitolul scurt dar am zis sa pastrez ceva si pentru celelalte capitole.Paaaa

Jeff The Killer Indragostit De VictimaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum