YENİ PATRON

80 4 2
                                    


O günün üstünden 3 gün geçti.O kadar zoruma gidiyor ki hala. Çalan telefon beni düşüncelerimden sıyırdı.

"Alo"

"Merhaba ben Esila Altın ile görüşücektim."

"Buyrun benim"

"Merhaba Esila hanım ben Gökçe Olgun hani iş görüşmesi için mülakatınızı yapan kişi. Tebrik ederim mülakatı kazandınız. Çizimlerinizi çok beğendiler.Yarın Görüşmeye bekliyoruz."

"Peki çok teşekkür ederim. İyi günler" diyip kapattım. Sonunda o Restoranttan kurtulacaktım.Bugün hava oldukça güzeldi. Bana yakın olan halkı plajına gidip yüzücektim. Bikinimi giydim ve üstüne elbise geçirdim evden çıktım. 10 dakka yürümenin sounda vardım. Üstümdekini çıkarıp denize girdim. Soğuk olan su beni ürkütsede korkmadan açıklara doğru ilerledim.

********

Sabah erken kalkıp üstüme şık ve usturuplu giysilerimi giydim. İş görüşmesine gidiyordum.Zaten o restoranta o günden sonra bi daha hiç gitmedim.Gayet lüks olan holdingin içine girdim.Direk Gökçe hanımın odasına gittim. Görüşmeyi yaptık ve işi de kaptım tabiki. Yarın iş başı vardı.O yüzden bugün gidip kendime buraya uygun kıyafetler almalıyım.

Kendimi en yakın avmye attım ama bütçem kısıtlı. Mağazaları dolaşırken çalan telefonumu açtım. Selindi.

"Efendim canım."

"Esila sana bişey dicem sakın itiraz ermek yok."

"Söyle"

"Batı senden özür dilemek istiyor."

"Boşver."

"lütfen benim hatrım için nerdesin hadi gelelim yanına."

"Peki XXX avm."

"Tamam kuzum hemen geliyoruz."diyip kapattı.Selin olmasa arada hayatta affetmem de dua etsin seline.

Nihayet geldiler.Kafede oturuyoruz Selin Nişanlısı Murat ve Batı. Batının bana bakışları beni rahatsız edicek derecedeydi. Benden özür dilerken çok utangaçtı ama şimdi sanki az önce özür dileyen o değildi. Saat akşam 6 olmuştu. Ayağa kalkıp

"Ben kalkıyım artık"dedim.

"Ben bırakıyım seni"diye Batıda ayağa kalktı.

"Gerek yok. Giderim ben."

"Lütfen elime yapışmaz ya bırakıyım işte."

"Peki öyleyse" deyip kabul ettim diğerleriyle vedalaştım ve Batının aracına bindim evin adresini verdim.

"Esila istersen yarın restoranta ben bırakıyım."

"Gerek yok hem zaten ben artık başka bi işe girdim."

"Aa öyle mi tamam oraya bırakıyım nerde başladın."

"Genç plazada başladım ama gidebilirim kendim."

"Hayır ben bırakcam hatta ben sabah geliyim sizde kahvaltı yapalım sonra seni işe bırakır ordan ben geçerim holdinge." Çok emrubaki olmuştu ama belli ki kendini affettirmek istiyordu bana. Bu kadar basit değildi ona gücün kimde olduğunu zamanla gösterecektim intikam için acelem yoktu.

"Peki saat 7de bizde ol. Sağda dur zemin kat benim evim." diyerek evi işaret ettim.

"Teşekkür ederim"diyip indim arabadan eve ilerledim. Üstümü değiştirip uyudum.

Sabah çalan kapıyı söverek uyandım. Saat daha 6 buçuktu kapıyı açtığımda karşımda Batı vardı.

"Saat biraz erken değil mi?"dedim üstümde sadece uzun bi tişörtüm vardı.

"Erken ama bende kahvatıyı hazırlamana yardım etmeye geldim."dedi

"Peki gir hazırlamaya başla bende hazırlanayım."dedim Odama ilerledim ev zaten küçüktü mutfağı bulurdu. Kısa bir duş aldım. Sonrasında üstüme askılı gri tişortümü altınada koyu gri diz altı kalem etek giyip şeffaf stilettomu giydim.Saçlarımı at kuyruğu yaptım. Güzelde bi makyaj işte tam plaza kızı oldum. Mutfağa ilerledim.Batı beni görünce benim ne kadar evrim geçirdiğimi anladım. Zira bakışlarıyla anlattı. Krep hazırlamış reçel süt peynir zeytin koymuş.

"Oldukça güzel bir sofra ." diyip gülümsedim.

"Senin kadar güzel olmamış bence." dedi ve gülümsedi. Bende yarım bir gülüş yolladım ve sofraya oturdum. Hazırladıklarını afiyetle yedikten sonra sofrayı topladım.Ve yola çıktık. Yol esnasında konuşmaya başladık.

"Ailen nerede onlarla yaşamıyor musun?"dedi canım sıkan bir soruydu ama bu soruda kötü niyetli değildi.

"Babam evden kaçtı ben küçükken.Annemde başkasıyla evlenince beni sokağa attı.Birde abim var ama nerede olduğundan haberim bile yok." dedim acı bir gülümsemenin ardından devam ettim.

"Sen ailenle mi yaşıyorsun."dedim.

"Kendi evim var ama arada aileme kalmaya gidiyorum bu arada geçmişinin böyle olduğunu bilmiyordum. üzgünüm."dedi

"Sorun değil." dedim ve geldik.

"Teşekkür ederim. Görüşürüz." dedim ve tam arabadan inecekken kolumu tuttu.

"Ne zaman görüşürüz mesela akşam iş çıkışı." dedi neden benimle sürekli görüşmek istiyordu ki.

"Bilmiyorum."

"Bak önce yemek yer işini kutlarız sonrada bildiğim müthiş bir kahveci var oraya gider yorgunluğumuzu atarız."dedi ço güzel bir teklifti.

"Peki o zaman akşam 6'da burada ol." dedim ve araçtan inip plazaya girdim. Çalışacağım kata çıktım.Patronum Eymen Genç ile görüşüp yerimi belirletecektim. Kapıyı tıklayıp içeriden gel sesi gelince girdim. Bir adet koltukta oturan kocam olabilecek kapasiteye sahip biri oturuyordu. Ayy dibim düşmeden konuşmaya girmeliyim.

"Merhaba ben Esila Altın işe bugün başladım da hangi bölümde olacağımı size sormam lazımmış."dedim bana bakan hem sıcak hem soğuk bakışı erimeme sebeb oluyordu. Bilgisayarına bakıp

"Tamam sen benim ekiple çalışabilirsin çizimin oldukça iyi."dedi. Başımı onaylarcasına salladım.

"Peki efendim." dedim ayağa kalktı.

"Beni takip et." dedi nereden edeyim canım instagram -snapchat- twitter ayyy sen iste yolda bile takip ederim düşüncelerimle birlikte onu takip ettim. Odasının tam karşısında bulunan camlı bölüme girdik orada bir sürü masa ve bir sürü çalışan vardı. Beni bir masaya oturttu.Oturttuğu masa tam onun odasını görüyordu. Yani buda demek çalışırken onu kesebilicem demek. Gayet güzel hoşuma gitmişti.

"Şimdi biri gelip sana yapacaklarını anlatacak." dedi Kafa salladım tekrar çünkü konuşamıyordum. Konuşursam da saçmalarım kesin.

*******

İş saati bitmişti. Çıkışa ilerledim. Dışarıda beni bekleyen bir Batı yoktu. Tabi ne sandıysam o zengin piçi benimle gerçekten vakit geçirmek istiyeceğinimi. Dışımdan söylene söylene eve doğru yol aldım. Bir otobüs durağından otobüse binip eve gittim. Eve geldiğimde baya geç olmuştu. O sırada kapı çaldı kim bu denyo acaba. Kapıyı açmamla şok oldum. Boğazıma dizilen kelimeler çıkmak bilmiyordu. Nasıl bulmuştu burayı yada ne işi vardı onun burada üstelik benimle.

"Ne işin var senin burada."


YENİ BÖLÜM SİZLERLE VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYALIM.

ARKADAŞLARINIZA ÖNERİN LÜTFEN.


GÜÇ BENDE!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin