Erdem kendi bedeninin kanlar içerisinde olduğunu umursamayarak, yerde yatan Deha' yı ayıltmaya çalışıyordu. ''Deha, uyansana durduk yere niye çıldırdın şaka yaptığımı anlamadın mı? Deha uyan korkutma beni açsana gözünü, bak üzerime yazdırdığın sodalar için kızmıycam bak.''
Ne olduğunu bile anlayamamışken polis ve ambulans olay yerine ulaşmıştı. Erdem' in şaşkın ve afallamış yüzü eşliğinde Deha hastaneye ulaştırıldı. Deha'nın tansiyonu ölçülüp bir kaç kontrolden geçtikten sonra müşahede altına alınırken Erdem 'in dağılmış yüzüne pansuman yapılıyordu. Zeliha hanım hastaneye ulaştığında Erdem' i görür görmez baygınlık geçirdi.
''Anne kendine gel doktorunda dediği gibi ufak çaplı sinir krizi geçirdi Deha. Bu yüzden de sorularımızla bunaltmamalıyız onu. Hiçbir şey yokmuş gibi davranıcaz tamam mı? ''
Zeliha hanım baygın ve bezgin gözlerle onaylar biçimde kafasını salladı.Deha' nın kendine gelmeye başladığını öğrenince Erdem koşar adım odaya girdi annesine haber vermeden.
''Deha iyimisin, bana bak üzgünüm böyle olacağını tahmin edemezdim sadece bir şakaydı. ''Deha umursamadan telefonunu istedi.
''Deha yapma böyle bu yaşadıklarımız kendi aramızda kalacak, gerçekten takılıyordum tanımıyomusun beni. ''
''Seni tanıdığım için kendimi kaybettim. Ne yaptım bilmiyorum ama hiçbiri bilincim dahilinde değildi. Korktum. İlk defa senin sen olmandan korktum çünkü bugüne kadar istediğin herşeyi elde ettin. Neden mi? Çünkü sen Erdem Özat'sın kendinden başka hiç kimse umrunda değil. Kendi egoların uğruna kardeşini bile acımadan yakarsın. Sen herşeye sahipsin ya. Hiç kimseyi düşünmeyen bencil herifin tekisin. ''
Erdem şaşkın gözlerle afallamıştı. Ne diyeceğini bilemeyip kaskatı çenesini ovmaya başladı. Kısık gözlerle Deha'ya bakarak
'' Sen ne saçmalıyorsun. Nasıl böyle birşey söylersin. Ben senin abinim. Daha adını bile bilmediğin bir kız için asıl sen beni harcıyorsun söylediğin cümleleri düşün önce. Hem sen hayırdır? Bu kız kim lan yüzümü gözümü dağıttın. Tanıdığından bile şüpheliyim ruh hastası ''
Deha umursamaz tavırla
''bir insanı tanıman için illa adını bilmen veya bir kaç kelime etmene gerek yok. Bazen olur tanıdığın insanları hiç tanımadığını fark edersin bazense insanlar bir bakışta bir ömrü yaşayabilir. ''
Erdem şaşkın gözlerle Deha'yı izliyordu. Deha ise yarı baygın üzerini düzeltmeye çalışıyordu.
Erdem afallamış bir şekilde doktorun yanına ulaştığında
''Erdem bey Deha psikolojik bir çökme yaşıyor. Bu yüzden üzerine fazla gitmemeniz gerek bu aşamada. Çıkış işlemlerinden sonra hastanemizin psikiyatrist servisiyle görüşmenizi muhakkak tavsiye ederim. ''Erdem onaylar biçimde kafasını salladıktan sonra çıkış işlemlerini yapıp çarçabuk eve gitmek için taksi çağırdı. Deha yorgundu. Bu yaptıklarına kendiside bir anlam veremiyordu. Birden bire karşısına çıkan bu kız hayatını altüst etmişti. Deha etkilenmişti sadece ama bu sahiplenmede neyin nesiydi. Deha hiç kimseyle konuşmadan odasına girdi.
Yatağının üzerinde konuşmadan elini çenesine dayamış oturuyordu. Ruhu daralmaya başladı. Genzini yakan sızıyı tekrar hissetti. Aahhhh!!! Sürekli aynı şeyleri yaşamak zorundamıydı. Yüzüne birkaç tokat geçirip ferahlamak için pencereyi açmak için perdeyi çekti. Pencereyi açtığında İlim ile göz göze gelmişti.
İlim içeri girip pencereyi kapatmak için davrandığında Deha
''Hey, dur!! Bi saniye ''
İlim afallamış bir şekilde Deha 'ya kafa salladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgemdeki Yansımam
Mystery / ThrillerBazen bütün koşullar uygunken bile ölemezsin.... Korkarak mı yaşamak daha iyi yoksa ufak bir cesaretle yaşamını tekrardan yazmak mı... Yoksa sadece kendini güçlü zannedip umursamadan devam etmek mi... Hayır hayır! Yoksa kendini kandırmak...