5.Bölüm

56 6 1
                                    

Büşra'nın ağzından.
............................................................
Hayatta herkesin bir sihirli deyneği vardır, kiminin iyi kiminin ise kotudur.
Bu biraz da hayatta nasıl yaşadığına bağlıdır.
Sevip seviliyorsan eğer iyi tarafındasın demektir, bunların içinde tabi bazen istisnalar da olabilir, bende o istısnalardan biri olarak aldatıldım.

Erenle ayrılala tamı tamına bir hafta olmuştu, içimdeki ona karşı nefret kin ve buna benzer bir çok duygu, hiç bir şey geçmemiştı geçemezdide.
Bu içimdeki ofkeyi ne açelya nede ikizime anlatamazdım çunku onlarında benim uzulduğum gibi uzulmelerini istemiyordum.

"büşra derse odaklan" hakan hocanın bağırmasıyla kendime gelmiştim, biz hangi ara derse girmiştik ya, hakan hocaya hafif bir gülümsemeyle karşılık verip derse odaklanmaya çalıştım.

Açelya onumdeki sıradan arkasını dönerek bana kaş göz yaptı ağzını hafiften oynatıp "iyimisin"dedi
"Evet" diye fısıldadım sonra onune dondu tabi yalan soyluyordum veya kendimı iyi olduğuma inandırmak istiyordum. Nihayet şu kahrolasıca matematik dersi bitmiş ve tenefüse girmiştik, beril zaman kaybetmeden yanımıza gelmiş şuanda sıraya uzanmış pıneklıyordu, bizde açelyayla okulun arka kısmındaki okula bitişik cafe gibi bur yere gittik.

"abi bize iki tane sıcak çikolata" dedim. "Tamam" dedi ismini bilmediğim adam, açelya karşıma oturdu konuşup konuşmamak arasında bana bakıyordu.

"Soyle açelya"dedim ve acı bir gülüşü yüzüme yerleştirdim, biliyordum bana birşeyler söylemek istediğini ve ne soyliyeceğinı tahmın etmekte zor değildi, çünkü onu çok iyi tanıyordum ve onun her hareketini mimikleri ile çöze biliyorum.

"şey" dedi ve duraksadı.
"Açelya sızlanmayı keste neyse karın ağrın soyle"dedim.
"Kotu anılarının silmenin yolu yenilerini biriktirmektir" dedi ve devam etti.
"ya kızım sana erkekmı yok bacağını sallasan yirmısı" dedi.

ikimizde gülmeye başladık.
"elimi sallasam ellisi lafını hangi ara değiştirdin" dedim ve gülümsedim.
"bir arkadaşımı güldürmeye çalışırken"dedi ve elimi tuttu. "beraber atlatıcaz canım sizin uzulmenizı ve sizi uzmelerine asla müsade etmem" dedi.
gözlerim sanki bu anı beklıyomus gibi doldu.
"tamam lan iyice mala bağladık"diyip gülümsemeye çalıştım.
"napyonuz bensiz burda oha lan sıcak çikolata, kaldırsaydınız ya beni pislikler"diyip ikimizede kızgın bakışlar attı, sonra elini kaldırıp garsonluk yapan çocuğa döndü "genco bir sıcak çikolata.

Açelya berile donup "napalım kızım okadar tatlı uyuyordun ki ağzının suyu akmıstı çekindim silmeye seni o güzel uykundan mahrum bırakmayım dedim artık ne görüyorsan" diyip imalı bakışlar atıp bıyık altı güldü.

Berilde açelyanın kolunu cimciklemekle yetindi, açelya yarı yalan yarı doğru cırladı.

Karşıdan gelen erenın gözleri bizi bulmuştu, bide pişkin pişkin sırıtıp bize başıyla selam vermezmı, oda yetmeyıp bana o iğrenç resimleri yollayan kızın yanına gidip dudağına yapıştı.

Açelya bu gorduğü manzara karşısında bana döndü "kalkalımmı büşra"
"Niye kalkacakmışız o eskide kaldı, siz isterseniz kalkın" dedim.

Bir yandan da sinirden ayaklarımı titretiyor ellerimi ovuşturuyordum, ona okadar ofke besliyordumki bu ofke ona bir omur yetecek gibi duruyodu.

"bak hala bakıyo pişkin pişkin" deyip ayağa kalktım açel'ya ve beril müdahele edip beni yerime oturttu.

"Büşra sen hiiç merak etme intikam soğuk yenen yemektir bizde soğuk yemekleri severiz dimi"deyip pis pis sırıttı.

"saçmalamayın ya yine o dahi aklınla neler düşünüyosunn bilmiyorum açelya ama size katılmıyorum, müdürün odasına gitmek istemem".

Sonumuz HayrolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin