7.BÖLÜM

47 7 1
                                    


Erkek karakterler belirlendi.
Umarım bölümü beğenirsiniz.

********************************

Aşk bile bile yanmakmış oysa, tıpkı bir kelebek gibi, sevdiği ateşden ölüceğini bildiği halde vazgeçmez, bende ölüceğimi bildiğim halde vazgeçemiyorum.

"E beril çay getircektin onlarıda dökmüşsün bardak yarıya inmiş".

"Ya hep bu pislik yüzünden oldu". Diyip barış'a pis bakışlar attı.

Şuan ben büsra ve kıvırcık okul bahçesinde çimenlerde oturuyorduk, beril'de barış'la çay almaya gitmişti tabi ortalıkta çay falan yok orası ayrı birşey.

Barış kendisini haklı çıkarmaya çalışırken yanımıza oturdular. Beril ve büşra baya iyi anlaşmaya başlamışlardı gerçi tartismaktan başka birşey yapmıyorlar ama.

Büşra'da kendisini baya topladı eren'le o gece hakkında konuştular eren o gece büşra ile konuşmak için yanımıza gelmiş ama arkadakiler yanlış anlayıp düşmüşler peşimize, büşra'da siktiri çekti zaten.

Ortada bir muhabbet dönüyordu sanrm konu beril'in salyalarydı barış ve busra beril'le dalga geciyor kıvırcık'da onlara arada katılıyor sonra telefonuna gomuluyordu.

Bahçeye emre girince sanki herşey durdu bir anda. elini cebine atıp bir sigara çıkardı, allahım o bakışlar o yuruyuş gören sancak podyumda yoruyor gelde aşık olma sigaran olayım yak beni.

Çardağa oturup sigarasından derin bir nefes aldı, bir ara bende başlamıştım 2 sene önce ona aşık olduğumu anladığım zamanlarda, ergenliğe yeni girmiş tipler gibiydim.

Sigarasından yeniden bir nefes alıp kafasını geriye attı ve üfledi, sonra kafasını bahçeye çevirip etrafı taradı bizim olduğumuz yere gelince ilk baş yanımdaki kıvırcıga sonrada bana baktı, çevirmedim gözlerimi o bana ben ona baktım, sigarasından yeni bir nefes alırken yine çevirmedi bakışlarını.

"Açelya böcek".

"Hı . Ne oldu ne dedin".

"ooo sen uçmuşsun kızım, daldın gittin böcek diyorum hı diyorsun".

"Ne böcekmi" diye çığlık atıp ayağıya kalktım.

Hepsi birden gülerken ben bacaklarımı kaşımaya başlamıştım.

"Ya büşra beni bilmiyormusun şimdi otururmuyum birdaha ben buraya".

Kıvırcık ayağıya kalkıp elini omuzuma attı.

"İçeriye girme vakti gelmişti zaten, hadi kalkın sınıflara"

Kutayın elini omuzumdan atıp.

"Böyle iyi" dedim.

Kutay gülüp elini yeniden omuzuma atıp kendine çekti, elini saçlarıma götürüp tokamı çıkardı ve saçlarımı dağıttı.

"Böyle daha iyi".

"Evet arkadaşlar ders bitmiştir yarın görüşmek üzere"

Hoca sınıftan çıkarken bende eşyalarımı toplamaya başladım, kıvırcık çantasını sıraya koyup bana döndü.

"Biraz dolaşmak istermisin, hem şu planımız üzerinde biraz konuşuruz"

Cevap vermek için ağzımı açtığımda büşra arkadan atladı.

"Olur olur dolaşalım hemde plan hakkında konuşuruz, hangi plan bu arada ya".

Büşra'ya işaret parmağımla sus yapıp kıvırcığa döndüm.

Sonumuz HayrolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin