********************************"Bu tür olaylarda ara sokaklar hiç iyi fikir değildir, etrafın ne kadar kalabalık olursa izini kaybettirmek okadar çabuk olur"
Beril aynı bir asker gibi selam verip.
"Anlaşıldı komutanım"dedi.
Büşra elini kıvırcığın omuzuna attı.
"Ya o serefsizi benzettigin için çok sağol"
"Tanıdıkmıydı"
Büşra'nın cevap vermesini beklemeden ben araya girdim.
"Bence artık sen git"
"Bir teşekkür öpücüğü ver gidiyim"
Kıvırcığa doğru yaklaşıp eline uzandım, kıvırcık beklentiyle bana baktı elini kaldırıp ovucunu yüzünün hizanda tuttum.
"Avucunu yalarsın".
Beril kıkırdarken büşra benim elimi tutup kendine doğru çekti.
"Herşey için teşekkürler kutay"
Kıvırcık elini arkasına götürüp diğer elini karın kasları hizasına getirdi ve hafifce önümüzde eğildi.
"Benim için bir şerefti".
"Lan başlarım şerefine kıvırcık defolsana".
Kıvırcık sırıtıp arkasına dönerken bana öpücük atıp kızlara el salladı.
Beril beni çekiştirip banklardan birine oturduk.
"Oha kızım çocuk çok yakışıklı".
"Onun emresi var kızım bakmaz buna".
"Ya büşra boşversene sen emre'yi".
Beril bana dönüp ellerimi tuttu.
"Bak açelya tamam biliyorum emre'ye aşıksın ama belki bu çocukta onu unutturur yeni bir hayata başlarsın".Berilin ellerini sıkıp gülümsedim.
"Beril ben zaten emre ile yeni bir hayata başladım, başka bir hayat istemiyorum özelliklede emresiz bir hayat".***************************
1.hafta sonra...
Yatağımda diğer tarafa dönüp yeniden gözlerimi kapattım ama yine olmadı, uyuyamıyorum. Berilin söylediği her kelime kulaklarımda çınlıyordu, belkide haklıydı olmayacak duaya amin demenin bir anlamı yoktu gerçi yaratan olmayacak duayı kuluna söyletmezdi.
Peki berilin söylediği gibi yapsam bu sevdiğim adama ihanet olmazmı.Yatağımdan kalkıp bilgisayarımı açtım...
Dosyalarımdan emre'nin fotoğrafını bulup büyüttüm, sandalyeye oturup o kusursuz yüzünü incelesim. Sonra sandalyemi düzeltip yüzüme nefesini üfleyerek konuşması geldi aklıma. Bumuydu bana ümit veren? Yo degildi o sevnesede severdim, ben 2 sene boyunca uzaktan sevdim onu, onun gülüşüyle güldüm, hüznüyle hüzünlendim, melisayı sevişini izledim, onun aşkına aşık oldum, onun için değerli olan melisa benim içinde değerliydi.
Sevmesede olurdu benim için sevmedide zaten, sadece dualarımla süsledim ben aşkımı.Biligisayarı kapatıp yatağıma girdim ve beynimi rahat bırakmayan düşüncelerle kapattım gözlerimi.
Sabah kalktığımda yatağım savaş alanıydı, yatağımda biraz kıpırdandım, bir saniye bir tuaflık var, üzerimden pikeyi atıp hızla kalktım, inanmıyorum ya sonra dönüp pijamamın arkasına baktım.
"Siktir yaa".
Banyoda işlerimi halledip kirlileri sepete attım odama girip yatak çarşafımıda ait olduğu yere fırlattım yani sepete.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonumuz Hayrola
Teen FictionA.S.R 3 Arkadaş bir kitapda birleşirse ne olur? Kitab'ın ismi için kavga olur, karakterler için kavga olur, bölüm beğenilmez eleştiri olur ama bir yerde uzlaşırlar biz uzlaştık ;)...