#11 Final! |Düzenleniyor|

71 18 4
                                    

-
Bazı şarkılar,size ikinci bir şans sunar.Belki yeniden dogmaniz için belki de bu dünyada tek başına olduğunuzu bilmeniz için.

Sizde hissediyorsunuz zaten.

"Biletiniz hanimefendi? "Dediğinde saçlarına beyazlar düşmüş kadın, biletimi uzattım.
Kadın kontrolleri yaptıktan sonra bileti geri teslim ederken uçağa doğru yürüdüm.

Başlıyordu.

Herşey yeniden başlamak yerine başka sayfaya geçerek başlıyordu.
Fakat asla geçmiş unutulmayacaktı.

Çünkü geçmiş,bugünlerimizin dünüydü.Dünlerde unutulmak için yaşanmıyordu.

Merdivenlerden çıkarken son kez arkama bakmayı seçtim.

"Birdaha görüşmemek üzere Istanbul."
-
"You are okey women?"dediğinde yanımdaki adam,bayilacak gibi hissediyordum.
Bad,deseydim benim ingilizcem ona olayları anlatacak kadar yetecek miydi?
O yüzden herkesin seçtiği yolu seçerek Fine,deyip kafamı çantaya tekrar yasladım.

Hostes birkez daha beni mükemmel uykumdan uyandırırken bu sefer Ingiltere'ye vardığımızın belirtisi oldugu icin fazla atarlanmadım.

Ucaktan indim,valizlerimi aldım ve taksiye bindim.

Herşey bu kadardı.
Herşey bu yere kadardı.

Eve yerleşmiş,birkaç gün içinde hastanede psikolog olarak göreve başlamıştım.
Hayat fazlasıyla hızlı geçerken yürüyen merdivende sürekli aynı yerde kalan biri gibi hissetmiyordum.
Farklı bir insan gibi de hissetmiyordum aslında.

Yapılmış onca kötülüğe rağmen mutlu biten bir hikayenin kahramaniydim ben.

Hastaneden çıktığım ilk gün vermiştim bu kararı.
Yeni bir sayfaya baslama kararını...

Aslında herşey bu güne kadar çok güzel geçiyordu.Mutlu bir hayatım,fazlasıyla güzel arkadaşlara sahiptim.
Fakat herkesin hayatının dönüm noktası vardır.
Asıl dönüm noktamın tümör olduğunu düşünürken yaniliyordum.Benim asıl dönüm noktam Yüşa idi.

30/7/16
Ünal Taskin'ın Kızı Yüşa Taşkın Dogumunda Hayatını Kaybetti !

-
Merhaba 😊
Biliyoruz ki herşeyin bir sonu vardır.
Belki bu hikayenin sonu bu şekilde olmamalıydı fakat malesef oldu.
Aslında bu daha çok benim ile alakali bir sorun.
Sizleri fazlasıyla sıktığımı düşündüğüm için de veriyorum bu kararı.
Diğer hikayelerim olan 'Gargamel'den Uzakta' ve 'Sadece Kadinlar'adlı hikayelerim ile de okul başlamadan once ilgilenmem gerekiyor.
11 bölümde hikayeyi bitirmememin kötü olduğunu biliyorum fakat üzgünüm.
*2.kitap olacak mi? Sorusuna malesef ki suanda cevap veremem.
Olada bilir olmayada bilir demek en doğrusu.
*Sormak istediğiniz tüm soruları yorumlara yazabilirsiniz.Bende tüm sorularınızı bir bölüm paylaşarak yayinlayacagim.
Beni en çok garip hissettiren ise hikayelerimde ilk finalim olması.
*Küçük bir teşekkür yazısı yazmak istiyorum.
NisaMeydan9 herzaman yanimda olduğun teşekkür ederim *minnak*
Her bölümü yayinlamadan önce sana yollamaktan bikmadim ve o da benden bıkmadığı için mukemmel biri 😊

*Ve sizler!
Sizler 1,33 k okunmaya sahip bir hikayenin büyük kahramanlarisiniz.
Belkide bazı yerlerde begenmediniz,nefret ettiniz ve bazilariniz hikayeyi kaldırdı bile.
Yinede herşey için çok teşekkür ederim.
Bu yazdıklarım benim elimden gelendi.Belkide 2.kitabı yazıp yeni bir şans verebilirim Afra Yazginer'e ve Mutsuz hikayesine.

Tekrar görüşmek üzere...

MUTSUZ BIR HIKAYENIN SONSUZ KAHRAMANLARI...

Mutsuz Sonsuz|DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin