24 Haziran 2016'da başladığım,bazı zamanlarda yeni bölüm yazmaktan başka birşey yapmadığım ve hayatımdan alıntılar taşıyan hikayem yaklaşık 20 gün sonra 8.ayına ulaşacak.
8 ayda +1,7k 'ya ulaşan Mutsuz Sonsuz,kimine göre çok az kimine göre ise çok fazla olsa da benim için mükemmel bir başarı.
Şuana kadar benimle olan,hikayelerimi okuyarak yüzümü gülümsetmeyi başaran herkese çok teşekkürler.
Aslında herkesin de bildiği gibi bir yazarın başarı seviyesi tamamen okuyuculara bağlı.
Umarım şuanda 1,7k olan Mutsuz Sonsuz 1,7m lere ulaşır.
Ve bunu yazmamın amacına gelelim.
Mutsuz Sonsuz,benim için çok özel.
Bir anda yazma isteği hissettiğim Mutsuz Sonsuz'u bitirmeye kıyamayacağım.
Afra'nın hikayesi 13 bölümlük bir hikaye olamaz.
Afra'nın hikayesini yer alan Mutsuz Sonsuz,'Taht Savaşları'ile devam edecek!
MUTSUZ SONSUZ-TAHT SAVAŞLARI!
Birkaç dakikada karar verdiğim bu isim,tüm samimiyeti ile Afra'ya yakışıyor.
İsminden de anlaşıldığı gibi game of thrones a bağlıyorum falan...
Yine 'genç kız edebiyatı' alanında devam edeceğim Taht Savaşları için tarih atalım o zaman.
5 Ocak!
Evet,hemen yarın yayınlayacağım.
Çünkü eski okuyucularımın mazide kalmadığını biliyorum.Hâlâ buradasınız.
Asıl konu ise 2 kitap mı yoksa buradan devam edeceğim mi?
İşin aslı,ben 2.kitaba geçmek istiyorum.
Ama bu durumda yeni bir hikaye şeklinde yapamam.Çok kısa oldu ve olay döngüsü tam olarak gelişmedi.
Yani buradan devam edeceğim.
Birkaç dakika önce yeni bir hikaye oluşturup yazmaya başlasam da buradan devam edeceğim.
O zaman kaldığımız yerden,sanki hiç ara vermemiş gibi devam edelim!
Bakalım bizim ara verdiğimiz ama Afra'nın ara vermediği Mutsuz Sonsuz'da neler olacak?
Hepsi için yarın öğlen 13.49 da tam burada buluşalım.
Sosyal Medya Hesaplarım
Snapchat: amywinh.21
İnstagram: @saturnunyesilhalkasi
İnstagram: @yagmurdankacarken_
İnstagram: @btilinskihttps://www.instagram.com/btilinski/
https://www.instagram.com/btilinski/
https://www.instagram.com/saturnunyesilhalkasi/
Herkes burada mı?
*herkesin burda olduğunu fark edince tam da böyle olacağım sanırım*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutsuz Sonsuz|Düzenleniyor
ChickLit24/06/2016 |Wattpad'de yayınlanan ilk Mutsuz Sonsuz adlı hikayedir.| Bu Hikâye Sonsuza Dek Mutsuz Mu Devam Edecek? -8 Mayıs Afra'nın ameliyat tarihi. -16 Haziran Afra'nın kemoterapiye başlama tarihi.