Sılanın ağzından:
Beni öpmüştü hemde hiç tanımadığım bir psikopat kabadayı. Ben ilk öpücüğümü hep sevdiğim erkeğe verme ümidiyle yaşamıştım. Şimdi bir tokat yüzünden ilk öpücüğümden olmuştum.
Gözlerimi kapattım istemsizce gözümden bir yaş süzüldüğünde yavaşça dudaklarımdan ayrılmıştı.
Gözlerimi açtığımda bana şaşkınca bakıyordu gerçekten çok yakışıklıydı ve onu daha yeni yeni tarama fırsatı bulmuştum.
Saçları kahverengiydi, gözleride aynı renkti. Azıcık çıkan sakalları ona ayrı bir hava katmıştı. Tam bir 'ben psikopatım' edası veriyordu.
Böyle tanışmamış olsaydık belki...
Kendimden geçmiştim, çok fazla ağlamaya başlamıştım. Bana şaşkınca bakıyordu ne yani ben pişman olduğumda böyle yapardım.
Aniden bana sarılmasıyla şaşkınlıktan susmak zorunda kalmıştım. Şu an şaşıran taraf bendim.
"Lütfen sus artık."
Demesiyle gözlerim daha çok açılmıştı. Kızların ağlamasına dayanamıyor muydu yani?
Bu psikopatın omuzunun arkasından diğer yanındaki erkeklere baktığımda hepsinin şaşkınca psikopata baktığını gördüm.
Ne yani bu bana ilk miydi?
Hızlıca benden uzaklaştıktan sonra beni orada öyle bırakıp hızlıca çıkıp gitmişti. Arkadaşlarıda çıktıktan sonra kapıyı oldukça sert bir şekilde kapatıp ayrılmışlardı.
Ağlamaya devam ettim. Pozitif bir günle başlamış ve adını bile bilmediğim psikopat kabadayı günün sonlarına doğru negatif birine çevirmişti beni.
Ve en önemlisi ilk öpücüğümü almıştı elimden.
***
O psikopattan sonra eve gitmiş ve annem işten gelmeden odama çıkmıştım.Biraz kitap okudum ama aklım hala beni öptüğü andaydı. Arada sırada elim dudağıma değiyor ve bunun delilik olduğunu düşünüp elimi aniden geri çekiyorum.
Bu oğlanın kim olduğunu öğrenmem lazımdı sonuçta taciz edilmiştim değil mi ama?
Bilgisayarı aldığım gibi yatağa oturdum ve ınstagramda aramaya başladım. Tek o arkasındaki yardımcılarını tanırsam belki Bu psikopatıda bulurum.
Biraz hafızamı tazeledikten sonra hiç birini tanımadığımı anladım ve sinirle bilgisayarı kapattım. Yarın okul vardı ve şimdi uyumam lazımdı. Yoksa sinirden saçlarımı yolabilirdim.
***
Uyandığımda biraz geç kaldığımı gördüm hemen kalkar kalkmaz banyoya koştum ve banyo yaptım.
Bir kaç dakika sonra banyodan çıktım ve üstümü giyinip aşşağı indim. Annem kahvaltıyı hazırlamıştı bile. Ağzıma iki tane kaşar peyniri attıktan sonra hemen annemi öptüm.
"Anne geç kalacağım seni seviyorum."
Deyip annemin birşey demesine izin vermeden merdivenleri inmeye başladım. Son yere geldiğimde dünkü şeyleri hatırladım tam burada yaşadıklarımı.
Yavaşça kapıyı açtım ve hızlıca kapıyı kapatarak saatime baktım. Geç kalmak üzereydim.
Hızla koşarak okula vardım. Ceydayı görmemle birlikte gülümsemem bir olmuştu.
Hızlıca okul kapısından içeri girdim ve Ceydanın yanına koştum.
"Kanka ne yapıyorsun?"
Dediğimde bana gülümsedi.
"İyiyim kanka sen?"
Bende iyiyim gibisinden kafamı salladım. Dünden hiç bir şey anlatmadım zaten o psikopat kabadayıyı bir daha görmeyecektim içim rahattı.
Dolaşırken zil çalmıştı bizde hızlıca okula girmiştik. Sınıfımıza girdiğim an kendimi bir huzursuz hissetmiştim eminim ki bu gün bir şey olacaktı.
2. Sıraya geçtikten sonra bir kaç dakika sonra öğretmenimiz Selma hoca girmişti dersimiz Türkçeydi.
Bir kaç dakika sonra kapı çalmadan içeri bir çocuk girmişti. Hoca korkarak giren kişiye baktığında bende şaşkınlıkla kapıya bakıyordum.
Yüzünü görmemle birlikte nefesimin kesilmesi bir olmuştu. Bu psikopat kabadayımdı.
Merhaba arkadaşlar ben tuana eğer kitabımı okursanız beğenmeyi unutmayın.
İyişallah beğenmişsinizdir bölümümü. 3. Bölüm en kısa sürede gelecek.
Öpüldünüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Aşk
RomanceBen ay ışığının gökte belirmesi gibiydim. O kadar parlak, o kadar azdım işte ben. Aynı ay gibi bende üretemezdim kendi ışığımı, hep yardım isterdim Güneş'ten. Çünkü yapmaya gücüm yoktu. Başaramazdım. O kadar cesur değildim işte. Ama düşünün size y...