K.A Bölüm 5

23 5 1
                                    

Onur'un ağzından:

Sinirliydim ama neden sinirli olduğumu bilmiyordum. Galiba sılanın benim öpmeme izin vermediği içindi bütün bu sinir.

Sevgilisi olsa ne değişirdi ki. Neden sevgilisini sorup sinirleniyordum. Sevgilisi olsun yada olmasın banane.

Sınıfa hızlıca çıktım. Kapıyı çalmadan içeri girdiğimde hocayı yine korkutmuş olmalıyım ki bana sinirle baktı.

Hiç bir özür mözür dilemeden sırama oturdum. Sıla yoktu herhalde birazdan gelirdi. Ceyda endişeyle yerinde duramıyor arkadaşını dört gözle bekliyordu. Gerçekten paniklemişti.

Bir kaç dakika sonra bende meraklanmıştım sonuçta en son birlikteydik ve bütün suçun bende kalmasını istemiyordum.

Biraz paniklemiştim dakkada bir gözlerim benden habersiz kapıya gidiyor ve bir kaç dakika orda tutuyordu.

En sonunda elim cebindeki telefona gittiğinde arkadaşlara mesaj atmak için wattsap grubuna girdim.

Mete, sarp, Meriç, Okan Sıla'yı bir dışarıda arayın bişey çıkmasın başına en son birlikteydik şimdi bana felan kalır.

Yazıp göndereceğim sıra dışarıda bir gürültü kopmuş ve herkes cama yapışmıştı. Ceydanın paniklemesiyle dışarıya koşması bir olmuştu.

"Yardım edin!"

Diye bağırıyordu aynı erkek. En sonunda dayanamayıp bende bakmıştım cama.

Gördüğüm manzarayla şok geçirmiştim. Sıla yerde baygın bir şekilde yatıyor ve bir benim yaşlarımdaki oğlan yere oturmuş kafasını bacaklarına yatırmış bir şekilde yardım istiyordu.

O panikle dışarı koştum. Sıla'ya vardığımda yere çöktüm. Yüzüne baktığımda belinden tutup kucağıma almıştım. Ama elime bir sıvı geldiğinde benim yaptığımı anladım.

Onu duvara ittirmiştim. Can'ı acımış ve bağırmıştı. Ama ben dinlememiş ve onu yere fırlatmıştım. Yani böyle bir şey yapmış olsam bile onu orada bırakmamam lazımdı.

Hızlıca Cansu'da ağlamaya başlamış ve yanımda gelmeye çalışmıştı.

"Gelme ben doktora götürürüm."

Dediğimde bana tip tip baktı.

"Hem sen kimsin hem o benim arkadaşım ve geleceğim."

Dediğinde aynı sıla gibi inatçı olduğunu anladığım için bir şey demedim şimdi bu halde hiç bir kızın çenesini çekemem.

Hızlıca bir taksi çevirdim. Yavaşça Sıla'yı koltuğa yatırdıktan sonra yanına oturdum. Ceyda denen kızda benim yüzümden öne oturmak zorunda kalmıştı.

Hızlıca hastaneye girmiştik. Yine kucağıma aldığım gibi hastaneye koştum. Ceyda da arkamdan geliyordu.

"Doktor! doktor yok mu?"

Diye bağırdım en sonunda doktor geldiğinde sedye getirmişlerdi. Sedyeye yavaşça yatırdım ve öylece götürmelerini izledim.

Ameliyata giriyordu bu kadar kötü müydü? Hızlıca arkalarından koştum neden koştuğumu veya niye koştuğumu bilmeden koştum.

"Sıla!"

Diye bağırdım en sonunda içeri girdiklerinde öylece dikildim. Pki neden dikildim neden böyle bir şey yaptım yada neden arkasından bağırdım.
Neden! Neden? Neden!

İlk gördüğümde ona cezasını vermek ve bir daha bana bulaşmamasını sağlamak istemiştim. Ama şansa bak aynı okuldaydık ve aynı sınıfta.

Gerçekten neden ona yardım ediyordum? Peki neden o gün boynunu kesmek yerine onu öpmüştüm?

Gerçekten dudakları öyle güzeldi ki dayanamamıştım. Ama ağlamıştı öptüğümde ağlamıştı. Belki sevgilisi vardı.

Ya sevgilisi varda neden ben yardım ediyorum gidip sevgilisi yardım etsin. Umurumda bile olmayan bir kıza yardım etmiştim.

Yani kısaca tam bir p*çtim. Hızlıca hastaneden ayrılıp çocukların okulunun yolunu tuttum. Bence artık onlarında benim okula gelme zamanı gelmişti.

Merhaba arkadaşlar ben tuana evet pek heyecanlı olmasada az
Çok güzeldi değil mi ama?

Tek istediğim okuduğunuz Zaman beğenmeniz. Çünkü bunu emekle yazıyorum ve okuma beğenilerden daha fazla.

Lütfen üç saniyenizi ayırıp beğenir misiniz?

Şimdiden sizlere teşekkür ederim.
Diğer bölümde görüşmek üzere.

Karanlık AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin