Capitolul 11

30 1 3
                                    

-Marcus Spencer este în comă deocamdată. Sincer să fiu operația nu prea a fost un succes. Nu ştim daca se va mai trezi din comă, şansele sunt foarte slabe. Dacă până pe 27 Decembrie nu se trezeşte îl vom deconecta de la aparate. Ne pare rău. Vestea pe care ne-a dat-o doctorul este groaznică. Îmi pare atât de rău că ziua lui Louis , care trebuia să fie cea mai perfectă zi de naştere de până acum, s-a transformat în cea mai groaznică zi. Sărbătorile vor fi triste fără Marcus . Este , sau a fost, un tip super ok,amuzant şi prietenos.

Louis stătea pe scaun cu fața între palme, ochii lui fiind înlăcrimați, iar pumnii sângerii, probabil de la lovitul pereților de aseară.
-Louis, ascultă, ştiu că pare nebunesc dar e doar vina mea că Marcus e acum aici. Îmi pare atât de rău, spun printre lacrimi aşezându-mă lângă el pe scaun.
-Ce vrei să spui? Mă întreabă Louis confuz, ridicându-şi fața din palme.
-A fost doar ideea mea să te scot din casă la o plimbare pentru a organiza petrecerea surpriză..dar...adică noi....adică eu...ah nu ar fi trebuit să vin cu ideea asta şi poate dacă eram acasă nu se întampla aşa şi... Nici nu pot să-mi termin propoziția că am început să mă bâlbâi din ce în ce mai tare şi lacrimile nu puteau fi stăpânite.
Louis m-a luat în brațe strâns, şoptindu-mi -Prostuțo, nu a fost vina ta. Tu doar ai încercat să-mi faci ziua de naştere mai frumoasă. Vina este a nenorocitului de taică-miu. Dar o să am grijă eu de el. O să-mi plătească pentru tot ce a făcut. O să vorbesc eu cu... dar nu mai termină propoziția deoarece se opreşte brusc, ca şi cum ar ascunde ceva față de mine.
-O să vorbeşti cu...? Încerc eu să-l fac să spună mai multe.
-Cu nişte..ă...cunoştințe mai vechi care m-ar putea ajuta în legătură cu el. O să-l rezolv eu pe Roger pentru totdeauna. Dacă el vrea război cu mine, război îi dau. Louis deja mă sperie...

*Peste o zi*
*Louis's POV*

Ziua mea de naştere a fost îngrozitoare. Ne-am petrecut-o la spital aşteptând un mic semn de la Marcus dar nimic, doctorul a spus că sunt şanse foarte mici ca el să se trezească din comă. Lovesc tot ce prind şi încep să plâng ca un copil mic când mă gândesc ce îmi face omul ăsta. E un nemernic. Mă bucur că o am pe Megan lângă mine care mă susține şi îmi spune că totul va fi bine. O iubesc atât de mult. Trebuie să scap de Roger odată, nu aş suporta să ştiu că îi va face vreun rău lui Megan. Daca s-ar atinge de ea , chiar eu cu mâna mea l-aş omorî.

După ce m-am "trezit" din gândurile mele, am observat că ceasul era 9:45. Era Crăciunul. O zi care ar trebui să fie specială pentru noi. Am coborât în living când am observat că Megan nu era lângă mine în pat iar pe canapea stăteau ea , Liam şi Harry , certându-se pe telecomandă.

-Crăciun fericit iubitul meu! Îmi spune frumoasa mea sărindu-mi în brațe sărutându-mă "sălbatic" dar totuşi atât de dulce.
-Crăciun fericit şi ție, scumpo! După care m-am dus la băieți pe canapea -Crăciun fericit frații mei ! Le-am urat încercând să nu par trist că Marcus avea şanse de doar 5% să revină între noi. Cabana e goală făra țipetele lui la meciuri când se dă vreun gol, fără să-l mai auzim cum cântă în duş, şi fără glumele lui cu "cioc-cioc".
-Crăciun fericit şi ție Louis! Au urlat băieții la mine trăgându-mă pe canapea.
-Unde au dispărut fetele? Îi întreb curios pe băieții.
-S-au dus să pregătească nişte prăjituri.
-Mai ştiți unde este depozitul lui Marele G? Am mare nevoie de el pentru a-l omorî pe tatăl meu. A făcut prea multe rele şi ar putea să vă facă şi vouă ceva şi nu suport gândul ăsta.

("Marele G" este cel mai mare traficant de droguri din Londra, un tip pe care l-a ajutat Louis cu nişte marfă, un tip care cunoaşte alți tipi, care l-ar putea găsi pe Roger pentru a-l omorî)

-Louis, tu ai înebunit? Nu ai de unde să ştii ce-ți va cere pentru a face asta. Este un om rău în care nu prea poți avea încredere, îmi spune Harry uitându-se confuz şi speriat la mine.
-Stai calm, l-am ajutat mai demult cu ceva ,deci nu va fi o problemă că nu mă va ajuta. Îmi este dator.
-Depozitul e tot acolo. Unde era şi acum câțiva ani. Nimic nu s-a schimbat. Dar ai grijă frate! Mă anunță grijuliu Harry.
-Mulțumesc Harry, ştiam că pot conta pe tine.

*Megan's POV"

Am plecat după-masă la spital la Marcus pentru a-l verifica, sperând că se va trezi. Stăteam la el în cameră când deodată ....

Şi ăsta e şi nextul. Credeți că se va trezi Marcus?

În Compania Morților // L.TomlinsonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum