*Megan's POV*
Nunta celor doi a fost frumoasă. Acum m-am logodit şi eu cu Louis şi trebuie să planificăm data şi locul nunții şi invitații.
*peste ceva timp*
Razele soarelui invadau camera în care dormeam, mângâindu-ne pielea şi forțându-ne să deschidem ochii.
-Bună dimineața viitoare doamnă Tomlinson, îmi spune Louis punându-şi mâna pe spatele meu.
-Bună dimineața iubitule, îi răspund eu.M-am dat jos din pat şi am intrat la duş. Cât eu mă spălam Louis se spăla pe dinți. Când am ieşit eu din duş a intrat el şi eu m-am dus la dulap să-mi aleg hainele. Azi merg împreună cu Selena să-mi aleg rochia de mireasă iar Louis se duce cu Liam să-şi aleagă costumul.
Mi-am ales o bluză cu flori pe el cu textul "Flowers", blugii mei negrii şi nişte sandale cu toc. Când Louis a ieşit din baie i-am dat un sărut scurt si am intrat să mă aranjez. Mi-am făcut părul cu placa,m-am machiat şi mi-am luat telefonul şi cheile de la maşină şi am sunat-o pe Selena să iasă în fața casei.Ajunse în cea mai mare piață plină cu magazine cu rochii de mirese şi rochii normale din Londra am intrat în primul magazin. Acolo o rochie frumoasă de pe un manechin mi-a furat toată atenția. Am rugat vânzătoarea să mi-o dea să o probez.
-Deeeci, cum este? O întreb pe Selena ieşind din cabină.
-Absolut mi-nu-na-tă! Şi îți stă aşa bine cu ea. Ea e aleasa, trebuie să o iei! Îmi spune Selena.
După ce am plătit-o am mers cu ea să-şi caute şi ea o rochie.Am intrat în primul magazin, iar acolo o rochie roz îi ieşise în evidență.
Până să ajungem cu rochia la cabină Selena a vomitat pe ea.
-Eşti bine Selena? O întreb eu ingrijorată.
-Fir-ar, e a doua oară pe ziua de azi, da sunt bine! Am doar nişte grețuri, răspunde ea.Am ieşit repede de acolo până nu a observat vânzătorul ce i-am făcut rochiei şi am intrat in alt magazin.
De acolo Sel şi-a ales cea mai frumoasă rochie. Era o rochie scurtă până la genunchi, mulată pe corp de culoare vişiniu. Şi a asortat cu nişte pantofi cu toc negrii.Am ajuns acasă, şi, spre bucuria mea, Louis incă nu ajunsese. Am ascuns rochia in dulapul lui Niall şi am ieşit cu el la o plimbare în parc.
*peste o săptămână*
Era ziua cea mare. Aveam atâtea emoții, aveam o presimițire. Dacă ceva nu merge bine?
După ce am terminat slujba de la biserică am plecat la localul "Lux", localul unde avea loc petrecerea.
*Louis's POV*
Azi e cea mai fericită zi din viața mea. Am aici rudele care mi-au mai rămas, prietenii apropiați, si cel mai important, pe Megan soția mea.
E timpul pentru "furatul miresei". Eu mă duc cu băieții mei afară iar cineva o "fură".
***
A trecut o oră de când Megan lipseşte şi asta nu e normal. Am început să ma îngrijorez pentru ea, mă duc să o caut.
Am intrat într-o cabană mai veche şi părăsită din apropierea localului şi am aprins blițul de la telefon.Pe jos era întinsă Megan, cu o bandă la gura, legată de mâini şi de picioare.
-Cine ne face atâta rău Louis? Cu ce am greşit noi? De ce lumea ne urăşte? Mă întreabă Megan plângând.
-Eu! Se aude o voce feminină atât de cunoscută venind din întuneric.
-De ce ne faci asta? Credeam că suntem prietene. Întreabă Megan. Eu încă eram şocat. Suntem prieteni de atâta timp şi acum ne face asta.
-Păi, pentru început, stai jos Louis, îmi spune tipa din fața mea scoțând un pistol de la spate.
M-am aşezat.
-Aşa, pentru început, sunt fiica Marelui G şi vreau să mă răzbun pentru moartea lui!
-Nu se poate, eşti sora mea? Întreb confuz
-Poftim? Tata a mai avut un copil?întreabă ea confuză.____
Cine credeți că e sora lui Louis?
CITEȘTI
În Compania Morților // L.Tomlinson
FanfictionMegan Horan, o orfană în vârstă de doar 18 ani este lăsată în voia sorții, împreună cu fratele ei mai mic, Niall Horan în vârstă de 10 ani, după ce părinții şi sora lor mai mare au fost omorâți. Din cauza pierderilor, Megan începe să facă anumite l...