Capitolul 18

28 2 2
                                    

-Am eu o idee, spune Louis.

*Louis's POV*

-Ăm, băieți? Am nevoie de...ă.. ajutor la...maşină! Da, maşină, bună minciună Louis, hai să mă ajutați, spun eu destul de bâlbâit.
-Dar noi mâncăm şi...
-ACUM, spun eu întrerupându-l pe Liam.
-Hai frate, toți m-au întrerupt azi, se plânge Liam ridicându-se el şi Harry pentru a mă "ajuta cu maşina".

-Deci ce are maşina Louis? Mă întreabă Harry analizând maşina.
-Nimic. Aolo sunteți grei de cap rău. Voiam să va spun ceva dar nu de față cu Sel şi Megan, spun eu dându-mi ochi peste cap.
-Spuneai că ai o idee unde ar fi Perrie, spune Harry uitându-se atent la mine, aşteptând răspunsul cu sufletul la gură.

Fața mea era una neutră, aceasta îngrijorându-i şi mai tare.

-La Marele G, spun eu după un moment de linişte. Fețele lor erau puțin confuze şi totuşi speriate. S-a făcut linişte pentru un moment în parcare, tot ce puteam auzi era vântul rece al iernii şi paşii pe zăpadă a oamenilor ce treceau prin fața şcolii.
-De ce crezi că ar fi la Marele G? Spune Harry privind într-un loc fix înghițind sec.
-Păi am încercat să fac o legătură. Mă gândeam, azi când mă îndreptam spre clasă pentru prima oră tipa asta nouă, Katherine, mi-a spus "Bună Louis. Arăți exact aşa cum mi-ai fost descris" după care a plecat spre clasa ei şi am ignorat-o. Am văzut-o pe Perrie azi în fața şcolii, după care a fost dată dispărută. Tot la ce pot să mă gândesc acum este ca Katherine este vreun spion al Marelui G şi a trimis-o după ea, spun eu privind într-un punct fix analizând problema.
Băieții s-au uitat speriați la mine după care am intrat înapoi în liceu pentru că se sunase.

-Cum o să o găsteşti, Louis? Mă întreabă Harry cu ochii spre caiet.
-Stai calm frate, e bine, fii sigur. Am eu metodele mele, spun după care îi dau un mesaj lui Marcus :
"Avem o problemă. După ore ne găsim în fața liceului".

Orele s-au terminat aşa că m-am dus să mă întâlnesc cu Marcus în locul stabilit.
Mi-a pus întrebări despre ceea ce s-a întâmplat, iar după ce l-am lămurit a apărut Katherine care se îndrepta spre maşina ei. Ne-am dus după ea după care am oprit-o chiar lângă maşină.
-Deschizi maşina, eu şi Marcus intrăm, şi ne duci unde vreau altfel o să ai probleme cu mine, îi spun eu pe un ton autoritar, aceasta făcând ce i-am spus.
Stăteam pe locul din dreapta şi Marcus pe bancheta din spate.
-Ştiu că ai fost trimisă de Marele G. Vreau să ştiu unde este Perrie. Ne vei duce acum la ea şi dacă e rănită o să o pățeşti! Spun eu uitându-ma la ea.
-Şi crezi că aş fi atât de proastă să te ascult? Spune ea cu o față triumfătoare privind volanul.
Am scos pistolul din ghiozdan şi i l-am pus la cap. -Acum vei face ce ți-am spus?
-Marele G o să mă omoare dacă află că v-am spus! Spune ea destul de speriată.
-Omule, ce faci? Nu vrem să omorâm pe nimeni, spune Marcus speriat.
-Nici eu nu vreau, dar dacă asta trebuie să facem... Tu ne vei duce la Perrie şi Marele G nu va afla niciodată că tu ne-ai dus la ea, înțeles? Îi spun eu ținând încă pistolul la capul ei.
-Î-înțe-eles.

*Megan's POV*

Am ajuns acasă după ce l-am lăsat pe Niall la Zayn. Mi-am pregătit ceva să mănânc după care am alergat spre dulap pentru a mă schimba de hainele de şcoală în unele mai confortabile. Am ales o pereche de colanți şi un tricou. Nu o să ies azi nicăieri, vreau doar să stau în pat. După ce m-am schimbat mi-am luat o ciocolată caldă şi m-am uitat la câteva episoade din Gossip Girl.

Cele 4 ore în care am stat cu ochii în fața laptopului au trecut foarte repede, aşa că l-am închis şi mi-am luat cartea de Biologie. Mâine avem un test destul de important la biologie şi trebuie să invăț.

După o oră de învățat m-am gândit să o sun pe Perrie. Nu a fost toată ziua la liceu şi deja mă sperie. Nimeni nu ştie nimic de ea. Am sunat-o dar degeaba. Este închis.
M-am gândit după să îl sun pe Louis să-l chem să invățăm, dar cum nici el nu răspunde m-am îngrijorat. Nu mai puteam să mă concentrez pe biologie aşa că am sunat-o pe Selena să vină la mine. Eram speriată şi aveam nevoie de ea pentru a vorbi.

*Louis's POV*

În timp ce Katherine ne ducea spre depozitul în care era închisă Perrie, am simțit telefonul sunându-mi în buzunar. Era Megan dar nu puteam să-i răspund, nu trebuie să ştie despre Marele G.

În 30 de minute eram în fața depozitului.
Am deschis repede uşa, Marcus şi cu Katherine fiind în urma mea.

Tot drumul Katherine ne-a povestit despre cum şi-a pierdut familia, cum a rămas pe drumuri şi cum Marele G a protejat-o, într-un fel. Mereu o trimitea să facă lucruri pe care le regreta amenințând-o că dacă nu le face o va lăsa pe drumuri iar ei îi era frică să il infrunte. Îmi era milă de ea. Era supusă să facă toate aceste lucruri mizerabile dar în interiorul ei este o persoană bună, aşa că ni s-a alăturat mie şi lui Marcus în secret.

Când am intrat pe ultima uşă din depozit, Perrie era....

Cum e capitolul? Vă place cartea sau...?

În Compania Morților // L.TomlinsonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum