Capitolul 23

39 3 3
                                    

La un momentdat un om a adus un buchet mare de trandafiri roşii pe masa noastră iar gestul pe care tocmai l-a făcut Liam m-a făcut să-mi dea lacrimile. S-a aplecat în fața mea şi a scos o cutiuță mică crem cu o fundiță pe ea şi a deschis-o. Înauntrul ei era un inel cu o inimioară alcătuită din multe pietricele prețioase. El tocmai mă cerea în căsătorie!

Pentru moment toată lumea din restaurant, inclusiv Chloe care ne arunca nişte priviri urâte se uitau la noi, toți aşteptând ca eu să spun "da".

Am stat căteva secunde uitându-mă în ochii plini de emoții ai lui Liam, iar după am spus "da". Toți oamenii au început să ne aplaude şi chiar să ne facă poze. Acum trebuia să planificăm nunta, invitațiile, tot!
-Te iubesc! Spune Liam punându-mi inelul pe deget.
-Şi eu te iubesc!

*Megan's POV*

Ultimii doi ani au fost foarte liniştiți pentru noi. Nu s-a mai întâmplat nimic tragic, înafară de moartea mamei Selenei. Îmi pare rău pentru pierderea pe care a avut-o. Doamna Gomez a fost o femeie foarte bună, iar acum a rămas singură şi s-a mutat cu Liam. Tatăl ei a plecat în străinătate după moartea acesteia.

Am călătorit cu Louis şi Niall la Paris şi mă bucur că i-am îndeplinit cea mai mare dorință a lui Niall, să viziteze acest oraş.

Eu şi cu Louis suntem mai fericiți ca niciodată, acum locuim şi noi împreună.

***

Azi este 1 noiembrie, prima zi din ultima luna de toamnă. Afară este răcoare aşa că am ales să fac o plimbare de dimineață până în pădure. Louis şi Niall încă dorm aşa că o să mă "furişez" până afară. Mi-am luat o jachetă pe mine şi mi-am început dimineața în formă. O plimbare în padure nu va strica.

Timp de două ore m-am "rupt" din rutina mea zilnică şi de tehnologie şi m-am bucurat de zgomotul făcut de păsările din pădure şi de aerul proaspăt.

Când am ajuns acasă am găsit sufrageria plină. Louis a alergat până la mine speriat.
-Unde ai fost şi de ce ți-ai lăsat telefonul acasă? Tu ştii cât de tare m-am îngrijorat? Nu ştiam unde eşti, dacă eşti bine, nu... l-am întrerupt din vorbit şi l-am sărutat.
-Am fost bine, am fost la o plimbare.

M-am aşezat pe canapea între Louis şi Marcus deoarece Selena şi Liam au spus că au un anunț pentru noi.
-Oficial, voi sunteți primii invitați la nunta noastră! Spune Liam cu zâmbetul până la urechi.

Cred că nu am auzit bine, SE CĂSĂTORESC?
-Felicitări, ne bucurăm pentru voi,am început noi să le spunem.
-Când va fi nunta? Îi întreb eu curioasă.
-La sfârşitul lunii. Pe 28 noiembrie, răspunde Selena.
-Harry şi Perrie, am vrea ca voi să fiți naşii noştri, spune Liam, Louis trăgându-i o privire încruntată.
-Stai calm frate, voi o să fiți naşii primului nostru copil, spune Liam.
-Heei! spune Marcus revoltat.
-Voi veți fi naşii pentru al doilea copil, spune Selena amuzată.

Cu toții au plecat de la noi rămânând singură cu Louis.
-Iubito, vreau să ne plimbăm, undeva departe, într-un loc retras şi relaxant. Doar noi doi, spune el uitându-se la mine.
A luat cheile de la maşină şi am plecat în pădure, într-o zonă foarte frumoasă pe care o ştia el.

După o oră de mers pe jos de la intrare în pădure m-am aşezat pe o buturugă.
-De ce te-ai oprit? Mă întreabă Louis.
-Am obosit Louis, am mers o oră prin pădure şi trebuie să recunoşti că ne-am rătăcit. Daca ştiam ca nu ştii drumul şi că ne vom rătăci, nu mai veneam, mă plâng eu.
-Atunci trebuia de la început să nu mai vii, nu te mai plănge atât! Spune Louis şi se îndepărtează, continuându-şi drumul.

*Louis's POV*

După cuvintele pe care i le-am adresat lui Megan ne-am continuat drumul. Drumul a fost tăcut, Megan fiind foarte tăcută. Probabil pentru că am fost un nesimțit, nu ştiu de ce i-am vorbit aşa. Sunt destul de orgolios şi nu voiam să recunosc ca ne-am rătăcit. Trebuia să fie o ieşire frumoasă şi specială iar eu ca un fraier ce sunt am uitat drumul. M-am întors spre ea să-i cer scuze, dar am văzut că...

___

În Compania Morților // L.TomlinsonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum