יום למחרת:
"אני לא מאמינה שאני צריכה ללכת לקורס קיץ. איזה ביאוס." התלוננה נואל בזמן שצעדנו היא ,אני ועוד חברה שלנו לבית ספר. נואל בעלת שיער גלי בצבע כרמל בהיר שמגיע לה עד הכתפיים,שכרגע הוא חצי אסוף אם סיכות משני צידי ראשה ועיניים גדולות חומות.
"אשמתך שנכשלת במבחן הכי חשוב בשנה." עקצתי אותה ובתגובה גיחכה קלות במבוכה.
"טוב זה ניתן לסבל .מאחר שדרלינג שלי גם מגיע לבית ספר לאימון הנבחרת."
"אה נייט? כיף לך ." נאנחתי "אילו רק היה גם לי חבר או אפילו מישהו לחבב ,זה היה נותן לי מוטיבציה לבוא לבית ספר הזה."
"עזבי את זה , מי שהכי מוזרה מבין שלושתנו זו כריסטי ." נואל היפה מבט לנערה בעלת השיער השחור החלק באורך אמצע הגב ועיניים גדולות בצבע כחול כהה. "אני לא מאמינה שנרשמת מרצונך החופשי לקורס הזה ."
"כנראה לאנשים חכמים יש דרך חשיבה שונה משלנו." אמרתי בצחוק.
"טוב ,זה כי לא רציתי להישאר בחוץ אז הצטרפתי אליכן." טענה כריסטי בבכיינות .
"אנחנו יודעות את זה כבר ." צחקה נואל ואני הצטרפתי אליה ,תוך כדי שאני מחבקת בזרועי את כריסטי הבוכייה הקטנה .
האם ציינתי ששתי אלה נמוכות ממני ? בהרבה ?
כשכבר התהלכנו במסדרון של השכבה ציינה נואל : " שמעתי שערבבו את כל הכיתות בשכבה לכיתה אחת גדולה בקורס הזה. מי יודע אולי נפגוש בחורים חתיכים.."
"אני אהיה בעננים כל עוד לא אצטרך לראות את ג'ונתן הגמד הזה." התפללתי
"אני לא אוהבת את הרעיון של בחורים שאני לא מכירה." מלמלה כריסטי הדאגה. כשנכנסנו לכיתה ובאתי להתיישב במקומי הרגיל גיליתי שאלוהים לא נענה לתפילות שלי ,כי בשולחן לצידי ישב ג'ונתן ועל הפנים שלו אותה ההבעה כמו שלי : מופתע ומעוצבן.
"למה את פה ?" התלונן בקול.
"התכוונתי לשאול אותך את אותה השאלה !" התלוננתי בחזרה ואז התיישבתי באנחה "נכון ,שכחתי שהשנינות שלך לא בשמיים ."
"אין לך שום זכות להוציא את זה מהפה שלך !" צעק
"אני פה רק כי נחרתי באמצע טקס הסיום !" (מסתבר שגם כולם שמעו אותי נוחרת....) טענתי בפניו.
"זה לא משהו שאת צריכה להתגאות בו !" טען החזרה.
"לפחות אני לא נכשלתי !"
"איכס בחורה שנוחרת !כל כך לא מושך."
בזמן הוויכוח הקולני שלנו, שבידר את כל הכיתה , נכנס גם המורה נורמן . "All hanshin-kyojin אתם הולכים לבצע גם בקיץ את השגרה הקומית שלכם? "
"המורה בקשתי ממך להפסיק לקרוא לי ככה!" צעקנו פה אחד.
"נואל תחליפי איתי מקומות!" פניתי אליה , היא ישבה בטור הראשון, אבל היא התעלמה ממני. היא הייתה עסוקה בלפלרטט ולהחזיר ידיים עם החבר שלה ,נייט, שישב בדיוק מאחוריה. "אה ,הבנתי ." מלמלתי בבוז. וכשפניתי לכריסטי ,שישבה בצד השני של הכיתה ,היא נכנסה לפניקה .
ESTÁS LEYENDO
תסביך יפה#lovely complex
Romanceחלקכם מזהים את השם\תמונה ,חלקכם לא . אלה שמזהים בואו להיזכר בזמנים הטובים (רק בעברית ! ) אלה שלא מכירים בואו ותכירו את אחד הזוגות הכי מצחיקים והזויים שיש! הסיפור על ליצני הכיתה , קימברלי וג'ונתן , שמאחדים כוחות כדי למצוא אהבה! *הערות חשובות: ...