"אני רוצה להתאהב!!!" צעקתי אל מחוץ לחלון הכיתה בזמן הפסקת הצהריים הארוכה שלנו. בכיתה היו רק כמה תלמידים בודדים ביניהם היו נואל וכריסטי שעמדו ליד החלון הפתוח, לידי ,כשהחלטתי לצעוק לעולם את משאלתי .
"וכמו שאמרתי לך אתמול : פשוט תלכי על ג'ונתן ." היא אמרה משועממת . "אני לא צודקת ,כריסטי ?" חיפשה תמיכה מכריסטי והיא הנהנה בהסכמה.
"אני גם חושבת כמוך."
"אוי נו , תעזבי את זה כבר ." התלוננתי " למה לי בכלל לצאת עם אצבעוני כזה? אני צריכה מישהו שהוא לפחות גבוה ממני ." נפנפתי עם ידי בהתנשאות של גברת אצולה. נואל רק חייכה בהתחכמות וציינה :
"את יודעת ...ג'ונתן די פופולארי... "
"חח " הוצאתי גיחוך "על תנסי לעבוד עליי , היום לא האחד באפריל ."
"את לא מאמינה לי ? אז בואי נלך לראות את האימון של נבחרת הכדורסל אחרי בית ספר ." היא קבעה וחזרה אל המושב שלה בכיתה. הבטתי בה טיפה בחשש .לא יכול להיות שבנות נמשכות לגמד ההוא....נכון?
וכמו שהיא הבטיחה היא משכה אותי בסוף השיעור האחרון לאיזור אולם ההתעמלות הגדול. ככל שיותר התקרבנו כך שמענו את שחיקת הנעלים של השחקנים על רצפת העץ של המגרש ואת רעש הכידרורים. הכניסה לאולם הייתה פתוחה וממש שם עמדו שתי קבוצות של בנות : שלישייה מצד ימין וזוג בנות נוסף מצד שמאל. הן עודדו והביטו בהערצה על השחקנים במגרש.
"תראי ." נואל הצביע לעברן עם ראשה ." הבנות האלה הם תלמידות שנה שנייה ." והבחנתי בג'קט בית הספר שהן לבשו ,על שרוול אחד היו שניי פסים אדומים שהקיפו את הזרוע (מסמל שהן בכיתה י'א ).
בסדר אז הן מעודדות את הנבחרת ,זה לא אומר שג'ונתן פופלארי.
"אה - הוא תפס את הכדור !" התרגשה אחת הבנות.
"קדימה תקלע !" עודדה השנייה מבין השלישייה. הסתובבתי כדי לחפש את הבחור שאותו הן עודדו....וזה היה ג'ונתן עם הכדור ביד.
"השלישיה הזו כל הזמן באה לעודד אותו באימון." הוסיפה נואל.
"את רצינית ?" עדיין לא יכולה להאמין שהן באות 4 פעמים בשבוע לראות את ג'ונתן באימון כדורסל. אני לא מצליחה להבין מה כל כך מושך בו ? המשכתי להסתכל עליו בזמן שהתחיל לכדרר את הכדור הכתום בידו הימנית ואז לפתע במהירות הבזק התחיל לעבור בין השחקנים האחרים שהיו בקבוצה היריבה.
הממ...הגמד דווקא די טוב, הייתי חייבת להודות. הוא עקף כל אחד ואחד שניסה לחסום אותו , עד שלבסוף הגיע לקו העונשין , קצץ לגובה כשידו מכוונות עם הכדור לסל ואז זרק אותו בקשת חלקה לתוך הרשת.
וואו...יחסית לגובה שלו הקפיצה שלו הייתה ממש גבוהה.
"ג'ונתן !" לפתע המאמן צעק לעברו בכעס "אל תנסה לקלוע קליעת ניתור כדי לנסות להראות מגניב כשאתה נמוך !" המאמן נזף עליו , כשעמד ליד הספסל , לעיניי כל הסובבים באולם.
ESTÁS LEYENDO
תסביך יפה#lovely complex
Romanceחלקכם מזהים את השם\תמונה ,חלקכם לא . אלה שמזהים בואו להיזכר בזמנים הטובים (רק בעברית ! ) אלה שלא מכירים בואו ותכירו את אחד הזוגות הכי מצחיקים והזויים שיש! הסיפור על ליצני הכיתה , קימברלי וג'ונתן , שמאחדים כוחות כדי למצוא אהבה! *הערות חשובות: ...