תחילת השבוע , יום לימודים :
"אז ,איך הלך אתמול?" נואל וכריסטי התקרבו אליי בהפסקה בזמן שהוצאתי פיהוק גדול של עייפות.
"את לא יכולה לנחש לפי ההבעה על הפרצוף שלי ?" שאלתי בציניות.
"זה בגלל שיש לך סטנדרטים גבוהים מידי ." טענה עם אצבעה עליי.
"היי אל תסתובבי ותגידי את זה לאנשים שאין להם חבר!" התלוננתי "את שאלת אותי איזה סוג של בחור אני אוהבת ואני נתתי לך רשימה של תכונות , לא באמת ציפיתי לפגוש מישהו עם כל הכונות האלה אבל..." בשנייה שקלטתי האטתי את דבריי ודפקתי את מצחי על השולחן והשארתי אותו שם לכאוב.
"את צודקת , אולי הסטנדרטים שלי יותר מידי גבוהים." מלמלתי בבכי .
"קים..." ניסתה לנחם. זה לא טוב . במצבי , בתור אישה , לעלות ציפיות.
"זה לא טוב טינקה "מעל ראשי שנח על בשולחן , נשמע קולו של ג'ונתן .וגורם לי עוד יותר להתבכיין .
"אני יודעת ! אני פשוט לא שווה כלום !" התלוננתי בבכי.
"לא קשור לזה עכשיו , אני מדבר על זה ." הרמתי את ראשי ומבעד לדמעות ראיתי שהוא נופף מולי חתיכת נייר מלבנית .
"very bad news " אמר וקירב אותם לפנים שלי . ובכיתוב שעל הנייר, סמל זה כרטיס להופעה של umibouzu.
חטפתי ממנו את הכרטיס ,ובשנייה נעלמו דמעותיי "יאיי ! כרטיס הumibouzu שלי !" קראתי בהתרגשות .
"כה, קיבלתי אותם עכשיו מנייט , זה כרטיסים להופעה שלו בכריסמס ."
"כריסמס..." מלמלתי בחוסר קליטה.
"ה-25 בדצמבר , יום של אוהבים , כריסמס ." פירט לי כדי שהמוח האיטי שלי יבין ואז הכל נעשה קודר.
"למה לי לעשות משהו עלוב כמו לבלות בכריסמס איתך ?!" התלוננתי .
"מאיפה לי ?!" צעק בחזרה "הייתי רוצה לזרוק לפרצוף שלך את אותם המילים !"
"אל תטרח !" שלחנו אחד לשנייה מבטי אימה ,אך קלטנו....
"הו למה זה..." מלמלתי במבטא
"הגענו למצב כזה .." אמר באותו קול.
"מאיזה מדינה הבאתם את המבטא הזה ? מה יש לשני אלה?" התייאשה נואל .
"למה שלא תלכו ביחד?" הציעה כריסטי .
"למה לי ללכת בכריסמס ברחובות כשכולם יקראו לנו all hanshin kyojin ?!"
"אולי האווירה של החג תזרים קצת אהבה ביניכם.." עודדה נואל בחיוך.
"אם אמזונה כמוה תיסחף בכל סוג של זרם היא כנראה תגרום לסתימה בביוב." התחכם ג'ונתן ויצא מהכיתה.
"תחזור על מה שאמרת?!" איימתי ,אבל בוא כבר הלך.
---------------------------------------
ESTÁS LEYENDO
תסביך יפה#lovely complex
Romanceחלקכם מזהים את השם\תמונה ,חלקכם לא . אלה שמזהים בואו להיזכר בזמנים הטובים (רק בעברית ! ) אלה שלא מכירים בואו ותכירו את אחד הזוגות הכי מצחיקים והזויים שיש! הסיפור על ליצני הכיתה , קימברלי וג'ונתן , שמאחדים כוחות כדי למצוא אהבה! *הערות חשובות: ...