#12

13 1 0
                                    

למחרת בבוקר באתי לג'ונתן שישב בשולחן שלו עדיין מעוצבן מאתמול .

"המ.. בקשר לאתמול..היידן לא באמת בחור רע ." ניסיתי להרגיע אותו .

"זו הפעם הראשונה שבה אי פעם נתקלתי בבחור אכזר כל כך ."

"הו באמת?."

"אל תערבי אותי במצבים הלא הגיוניים האלה ." הוא הניח את סנטרו על השולחן .

"לא היה לי מושג !" טענתי " היידן הוציא את הדברים האלה משום מקום !"

"את הגיבורה , תעשי משהו בקשר לזה ." הוא התלונן והעלה אליי את עיניו.

"הגיבורה.." הסתכלתי מבולבלת לתקרה . "הגיבורה הא? " לא האמנתי שככה היידן ראה אותי במשך השנים.

"גבר שצריך הגנה של אישה ,זה פשוט פתטי .ברצינות.."מלמל

"זה אפילו יותר בפתטי בשביל גבר להיות כזה נמוך ." פתאום היידן הופיע מולנו בכיתה עם מבט רציני והחזיק קופסא מרובעת בידיים.

"היידן !"

"אתה...!" ג'ונתן קם מהכיסא בעצבים אבל היידן התעלם ממנו .

"בוקר טוב קימברלי ! הכנתי לך ארוחת צהריים " הוא הגיש של את הקופסא ,כולו מחייך. "מקווה שאת אוהבת נקניקיות?"

"המ..האמ."הנהנתי . זה יהיה חוסר נימוס לא לקחת את זה ממנו למרות שזה קצת מטריד.

"אל תתפרץ סתם ככה לכיתות של אנשים! אתה עדיין לא תלמיד פה ! אין לך בושה ?!" ג'ונתן התפרץ עליו.

"אתה די רועש יחסית לאצבעון ,הא?" התגרה בו ."אצבעון צריך להתנהג כמו אצבעון. עכשיו תהיה ילד טוב ותשאר מחוץ לטווח הראייה. אה קימברלי ,את יכולה לעבור לשם שנייה ?" הוא הצביע לצידו השמאלי של ג'ונתן . שנינו הסתכלנו עליו בבלבול אבל עשיתי כפי שביקש ואז הוא הארה לי לשלב את זרועי עם החלק העליון של זרועו של ג'ונתן ,בדיוק כפי שהוא עשה עם ידו הימנית.

"היי תראו , תפסנו חייזר גמד !" היידן צעק בכל הכיתה כך שכל התלמידים יסתכלו עלינו .

ג'ונתן כשהשתחרר מאיתנו וצעק "אני הולך להרוג אותו !"

"תו-תודה על האוכל. כדי שתעזוב עכשיו !" תפסתי בידו של היידן "בוא אני אלווה אותך ." מהר משכתי אותו אל מחוץ לכיתה , למסדרון , הרחק מג'ונתן שעוד שנייה מתנפל עליו.

"הא? כל כך מוקדם ?" שאל בזמן שמשכתי אותו בריצה לעבר היציאה .

נקודת מבט של ג'ונתן:

אני נשבע שאם טינקה לא הייתה מעיפה אותו מפה הוא היה כבר ממזמן גופה ! פאק! הוא מחרפן אותי כל כך !

"היי ,ג'ונתן , מי היה הבחור הזה עכשיו? " שאל טוני ,אחד מהילדים הכיתה שלי.

"חבר ילדות שלה ." עניתי עצבני בלי להסתכל עליו .

תסביך יפה#lovely complexDonde viven las historias. Descúbrelo ahora