#8

33 3 1
                                    

"הו ! שכחתי את הקלמר בכיתה." באותו היום ,בסוף הלימודים שנואל ,כריסטי ואני עזבנו את הבית ספר .  "בנות תתקדמו בנתיים אוקיי?" 

"בטח " הנהנו וחזרתי על עקביי לכיוון שערי בית הספר . שם ,ראיתי את ג'ונתן עומד אם אותה הבחורה מאתמול .כשעמדתי מעבר לרחוב יכולתי לשמוע קצת מהשיחה שלהם.

"אז החלטנו לעשות מסיבה ב-25 ,כל מי שהיה בנבחרת הכדורסל. אז תהיתי אם תפנה קצת מזמנך באותו יום."

"הבנתי." אמר .

ככל שמסתכלים, ככה יותר היא מזכירה את כריסטי. לא ,זה לא שהיא מזכירה אותה ,היא בול ניראת כמו כריסטי. זה למה הוא חיבב את כריסטי.

הוא היה נראה לא בטוח כל כך.

"בבקשה תבוא. יש משהו שאני רוצה להגיש לך."

"הא?"

"טוב ביי ." היא מהר הסתובבה והלכה . הוא לרגע רצה לעצור אותה אבל ידו נעצרה באוויר. מה זה , עם המבט המסוכסך שיש לו על הפנים ...יכול להיות שג'ונתן עדיין אוהב את הבחורה הזו ?

כשהתקרבתי מאחור הוא לפתע מלמל " רגע ,ב-25..." 

"אל תדאג !" קארתי מאחור וזה הבהיל אותו . "אני אלך להופעה של umibouzu לבד."

"טינקה! ממתי בדיוק ..-"

"משהו שהיא רוצה להגיד ,הא? יכול להיות שהיא רוצה לחזור אליך ." ככל שיותר דיברתי ,יותר הלחצתי אותו . "אם אתה לא תלך ובסוף לא תחזרו להיות ביחד , אתה עלול להאשים אותי בזה."  הוא היה נבוך והסיט את מבטו , ברור שהוא יודע שאני צודקת.  "זה בסדר ." חייכתי  "במקום לחפש חברה חדשה למה לא לחזור אל הישנה ? זו גם דרך מהירה יותר לסיים את ההתערבות שלנו ."

"טינקה"

"הא! אבל כיוון שאני עזרתי לך מעט ,נבטל את כל הקטע עם הנעליים אוקיי? אני פשוט אפצה אותך במשהו לשתות."

"חומרנית ,הא?" ציין

"נו ברור !"

הוא חייך בהקלה ."את יודעת , אני לא יודע אם להגדיר אותך כאדם טוב או רע."

העפתי לעברו מבט . "אני אדם טוב אלה מה ."

"אהה ,הבנתי ." כי ,לראות אותך עם ההבעה כמו מקודם...זה הפתיע אותי. 

אחרי זה שנינו נפרדנו ופנינו לדרכים שונות ואחרי שמצאת את הקלמר הכיתה, מיהרתי להשיג את הבנות. 

"נואל , כריסטי " כשראיתי אותן , קראתי להן והתקרבתי בחיוך  "וכך זה.."

"למה את מתכוונת ב'וכך זה ' ?" נואל שאלה כששניהן נעצרו.

"אני הולכת לבלות לבד את כריסמס. רוצות להסתובב ביחד לפני ההופעה?" שאלתי במתיקות ובמשל כמה שניות הן שתקו.

תסביך יפה#lovely complexDonde viven las historias. Descúbrelo ahora