#3

35 4 5
                                    

ביום לאחר השיחה שלי עם ג'ונתן ,בזמן ההפסקה בבית ספר ניגשתי לכריסטי כשנואל ונייט עומדים ביחד איתי. 

"לבריכה ?" כריסטי הביטה בפרצוף המחייך שלי מבעד למשקפיי הראייה שלה.

"אהאה " הנהנתי עם הראש. 

"אני ונייט גם באים ."חייכה נואל.

"יהיה כיף  ,תבואי ." עודד נייט . אחריי שעדכנתי את שני אלה עם התוכנית שלי ,הם ישר הסכימו כי נייט חבר של ג'ונתן עוד מהחטיבה ונואל תמיד שמחה להתערב כשמדובר באהבה..

"הה -ותקשיבי ,גם ידיד שלי יצטרף אלינו ,זה בסדר מצידך?"

"אוקיי...." היא נראתה קצת חוששת , כנראה החיוך שלי היה מוגזם מידי. נו טוב אני לא שחקנית משהו....אבל למי אכפת כל עוד סוף השבוע הזה בבריכה יהיה מוצלח!

וכמו במהירות הבזק הגיע לו סוף השבוע. נפגשנו כולנו בבוקר בכניסה לפארק המים והלכנו לאחסן את התיקים והבגדים בלוקרים . כשכולנו היינו מוכנים התהלכנו ביחד עד לבריכה הענקית שגודלה היה כחצי משטח הפארק.בשנייה שראיתי את הבריכה התלהבתי בגדול. (תבינו אני בנאדם מעוד ילדותי -אפילו שאני לא ניראת, בגלל הגובה ).

הייתי מוכנה ומזומנה עם הבגד ים האדום שלי ולצידי עמד ג'ונתן במכנסי הים הכהים שלו, כשכולנו עמדנו בכניסה לבריכה  בהינו שנינו בהתרגשות במים כמו שני ילדים קטנים.

"זה בסך הכל בריכה , מה אתם מתלהבים ?" נואל ציינה מאחורינו. אבל לא הקשבתי לה וקפצתי למים הצלולים וג'ונתן הצטרף אחריי.

"מה כל כך משמח בבריכה ?" מלמל נייט לשלושת האחרים

"כי זה כיף!" ענינו אני וג'ונתן בו זמנית.

"שנים שכבר לא הייתי בבריכה !" הוא החל לשחות לאורך הבריכה.

"גם אני !" התחלתי לחתור גם אני. שחינו והשפרצנו אחד על השנייה בלי סוף וערכנו תחרות מי קופץ יותרטוב קפיצת ראש.

"אין , הבריכה הזו מתעלה לגמרי מהבריכה שבבית ספר!" יש לנו בריכה - בשביל שיעורי ספורט וגם בשביל מועדון השחייה של בית הספר.

"צודקת !" הסכים איתי ג'ונתן . לפתע שנינו קפאנו במקום כשהבנו מה אנחנו עושים. "אידיוטית !" הוא העיף גל של מים לפנים שלי .  "עכשיו זה לא הזמן לשחק משחקים." אמר בעצבים ,וזה גרם לי להתעצבן גם.

" כנ"ל גם בשבילך !" הסטתי את מבטי הצידה בהסמקה . "לעזאזל ,התרגשתי יותר מידי ששכחתי מהמטרה שלי ." מלמלתי לעצמי ויצאתי מהבריכה ללכת אל סם שנשען על הגדר הקטנה שהקיפה את הבריכה.

"היי ,סם ."

"היי " הנהן קלות עם הראש.

"בוא נלך לשחות ביחד." הצעתי לו 

"בטח." מלמל בחוסר התלהבות. התגובה שלו גרמה לי להסתכל עליו בחשש.

"יכול להיות שבכלל לא רצית לבוא לפה ?"

תסביך יפה#lovely complexDonde viven las historias. Descúbrelo ahora