#5

34 2 4
                                    

איפשהו לקראת חודש דצמבר :

כשהגיע סוף היום הלימודים לא יכולתי שלא להתקרב לג'ונתן לגעת בקצה אצבעי בשיער החום-אדמדם שלו ,שלפתע החליט לעמוד היום.

"פחחח מה יש לנו כאן ?מטאטא ? קיפוד ים? "שאלתי בהתגרות ונעמדתי לעמדת תקיפה . הוא התחמק ממני ועמד בתנוחת הגנה .

"תשתקי . מהיום אני גבר חדש "

"תן לי לתקן את זה עבורך " התקרבתי אליו כמו מכשפה שזוממת כישוף .

"אל תגעי בי , מפגרת !" איים עליי.

"מנסה להראות מגניב ,מה ? כמה מבחיל..." צחקתי בהתנסות .

"מהיום הפופולריות שלי הולכת לעלות ולהמריא לשחקים ." שילב את ידיו והתחכם. "אז את הולכת לקנות לי לנעליים חדשות ."

"אתה יודע ..לשנות את סגנון השיער שלך לא יהפוך אותך לפופולארי ." המשכתי להתגרות בו. אבל הוא לא הושפע מהטון שלי .

"מה אני אגיד בקשר אלייך ? במה זה יעזור לך אם פתאום תתחילי לשים ליפסטיק אדום עכשיו?" טוב הוא כבר התחיל לנגן לי על העצבים . קניתי את השפתון , הלא זול ,  הזה כי רציתי לעשות משהו חדש כדי להרגיש יפה יותר ואז הוא מגיע עם המטאטא על הראש והפה הגדול כדי להרוס לי הכל !

כשהוא פנה להוציא משהו מהתיק ניצלתי את הרגע ,תפסתי אם האצבעות קוץ אחד בשיערו . "מתחילים !" הצהרתי והתנפלתי על שיערו ,'מחדשת' לו בכוח את התסרוקת . הוא צעק וכשסיימתי את מלאכתי הוא צנח עם ראשו על השולחן .

"בנות בואו נלך הביתה ." פניתי לנואל וכריסטי. החלטנו ללכת לטייל קצת לפני שנחזור הביתה ,ולכן הארכנו את הדרך הרגילה שלנו - דרך מרכז הקניות.

מסתבר שכולם הולכים...

כריסטי וסם צעדו בשקט זה לצד זה ,מחזיקים ידיים ומחייכים . נואל חיבקה את זרועו של נייט תוך כדי שפיטפטו לאן ללכת. ואני....הלכתי מאחורי הזוגות המאושרים.

"טוב זה נהיה מביך ...." הבטתי בזוגות בגועל.

"לא רק בשבילך ." אה כן , שכחתי לציין הנמוך הלך לידי.

"תזכיר לי, למה אתה חוזר איתנו שוב ?" שאלתי ,עדיין עם הבעה של גועל.

"יש לי כמה עניינים לעשות אצל נייט ." הוא צעד עכשיו מעוצבן עליי כי הוא נאלץ לסדר את השיער בחזרה לרגיל. " בחיי , אחרי שכמעט אחרתי לבית ספר היום בשביל להכין את התסרוקת המושלמת שלי , את באת והרסת אותה."  היא גם ככה הייתה זוועתית ... 

נאנחתי " אתה עדיין חופר על זה ? חח לא רק שהגוף שלך קטן , האישיות שלך גם פיצפונת ."

"אני הולך לתבוע אותך על העלבה בציבור !"

"אתה מוזמן בכל עת ." מלמלתי בציניות . לפתע נואל נעצרה ומשכה את נייט לכיוון מרכז מכונות המשחקים .

"מה זה המשחק הזה ?" כריסטי התעניינה לראות.

זאת הייתה מכונת למדידת אהבה. מצאתי את עצמי שוב עומדת מאחורי שני הזוגות ,כשהם התחילו למדוד את רמת הזוגיות ולהתלהב. בתורם של כריסטי וסם הם נראו מעט מובכים ולא יכולתי שלא לחייך קלות , אני באמת שמחה בשבילם .בזמן שרק אני נשארתי גלגל חמישי עם.....

הסתכלתי בייאוש לעבר ג'ונתן שהתעלם מכולם ושיחק במרוץ מכוניות כמו ילד.

זה ממש מבאס כשאתה ניתקע בצד ואין לך את מי להאשים , המחשבה הזו נשארה בראש גם כשהתיישבנו כולנו בבית קפה ועיינו בתפריטים.

" היי ג'ונתן ,אתה רוצה ללכת לראות הופעה של umibouzu ?"  הקשבתי לפתע בחצי אוזן כשנייט פנה לג'ונתן.

"המ..?" תשומת ליבו של ג'ונתן הופנת לחברו.

"לידיד שלי יש שני כרטיסים נוספים להופעה הקרובה והוא ביקש ממני לחפש אנשים שיבואו." 

זהו כבר לא יכולתי להתאפק והתפרצתי בעמידה . "ברצינות ? umibouzu ?! אני אלך !"  מיהרתי להציע את עצמי בהתרגשות.

"מה את גם מעריצה אותו , קימברלי ?" ג'ונתן חייך , מופתע.

"איך אפשר שלא ! הוא פשוט מדהים !" התיישבתי בחזרה בכיסא.

"נכון ? הוא פשוט ענק!"

"שמעת את השיר החדש שלו ?" שאלתי באושר

"ברור ששמעתי ,זה שיר גדול !"

"נכון ? אני חולה על הקול המופלא שלו !"

"לגמרי !"  הסכים איתי בהתלהבות.

"למה שלא תתחילו לצאת ?" פתאום נואל הצהירה וקטעה את שיחת המעריצים שלנו ונייט הסכים איתה בהנהון .

"הא ?" הסתובבנו אליהם בו זמנית " מה אמרת ?!"

"אתם אוהבים את אותם הדברים , ההתאמה ביניכם בטוח ברמה גבוהה ." הסבירה בחיוך גאוותי.

"איפה בדחוק את רואה התאמה בינינו ?!" יצאתי עליה והיא רק חייכה עוד יותר ואמרה : "אתם שניכם מעריצים את umibouzu ."

"זה פשוט צירוף מקרים ."

"למה שאצא עם בחורה שמנבלת את הפה ?" ציין בזמן שהביט בתפריט.

"אני לא מנבלת את הפה ,חמור !" זרקתי לעברו.

"רואה ?" פנה לנואל באדישות כשאצביע עליי . " אני לא סובל בחורות כאלה ."

"אני לא צריכה לשמוע את זה ממך !"

"הצ.. תסלחו לי , מה תרצו להזמין ?" המלצרית הופיע , קטעה אותי בעדינות ושאלה.

"הא , כן רק שנייה.."  הוא יקבל ממנו אחר כך על שיביך אותי מול המלצרית!  הסתכלתי מהר על תפריטי במשקאות עד שעיניי נחתו על משקה חדש בתפריט . משקה טרופי מפתה בשם 'Hawaiian dancer ' ,השם גם היה מצחיק .החלטתי להזמין את זה .

"Hawaiian dancer אחד בבקשה ." ג'ונתן אמר בדיוק כשגם אני הזמנתי. שלחנו אחד לשנייה מבטים עצבניים.

"נו אתם רואים שצדקתי ?" נואל חייכה שוב בגאווה.

"לא את טועה !!!" צעקנו ביחד .




הערה : ה-  umibouzu  הוא זמר ראפ בסדרה ( אין לי מושג אם הוא אמיתי  אבל מה זה משנה לכם...ו אני רק יודעת ש-umi ביפנית זה ים )


תסביך יפה#lovely complexDonde viven las historias. Descúbrelo ahora