sınıfa girdik.herkes önceden sıra arkadaşını belirlemişti bile bense ayakta kalmıştım.o sırada henüz adını bilmediğim bi hoca omzumdan tuttu :
"sen ıstanbuldan gelen öğrenci olmalısın." başımı sallayarak evetledim.
"adın ımm ..."
"ada!" diye tamamladım. "peki ada.ben sizin sınıf öğretmeniyim branş olarak da müzik.adım mete umarım yeni okuluna arkadaşlarına ve bana kolayca alışırsın." dedi kocaman gülerek.içim rahatlamıştı.mete hocayi cidden sevmiştim.eliyle nazikçe sınıfa girmem için yol gösterdi.herkes mete hocayı görünce ayağa kalktı.meraklı bakışları benim gibi mete hoca da farketmiş olacak ki "günaydın gençler.bu tatlı kızımız okulumuza yeni geldi ve artık bizim sınıfımızda.hadi tanışın bakalım." dedi ve beni orada tek başıma bırakıp defterle uğraşmaya başladı. çok heyecanlandim.eminim bu yüzümden de belli oluyodur. "merhaba!" diyebildim salak bi sesle.sahi o ses nasıl çıktı benden.ufak tefek gülüşmeler duydum ama devam ettim. "ben Ada.Ada Mutlugil.ıstanbuldan geliyorum.babamın tahini buraya çıktı o yüzden." bitti dermişcesine gülümseyerek mete hocaya baktım.o da bana gülümsedi. "peki Ada.umarım soyadın gibi mutlusundur biz sulugöz bi kız istemeyiz ona göre.evet arkadaşlar umarım bu sene güzel bi sınıf oluruz size güveniyorum.şimdi teker teker kendinizi tanıtın bakalım.ha Ada sende şöyle geç Mertin yanına!"eliyle gösterdiği yere doğru baktım. bi çocuk oturuyodu tek başına hiç umursamıyomuşcasına bana baktı.sinir oldum neyin havası bu! mecbur kaldım oturmak için her yer doluydu.ders boyunca uyudu durdu.zil çalmıştı.herkes yerinden kalktı.zilin sesini duyar duymaz yanımdaki çocuk ayağa kalktı.ödüm koptu.fırladı gitti.çok umursamadım az sonra yanıma güler yüzlü bi kız geldi "merhaba ! ben şirin sınıfımıza ve okulumuza hoşgeldin ! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
benim dünyam
Romanceherkesin kendine ait bi dünyası vardır.Benim Dünyamı merak edenlere..