iyi ki tanıştık!

47 2 0
                                    

Şirin in de yardımıyla temizlendim.ama hala sinirlerim ve utancım yerlerinde duruyorlardı.dışarı çıktık.karnım çok acikmıştı ama midemin bişey alabileceğini sanmıyordum .etrafta dolaşmaya başladık.emre hemen haberi almış koşa koşa yanımıza geldi.şirine noldu dermişcesine göz kırptı.o da önemli bişey değil anlamında bişeyler yaptı.ardından mete hocayı gördüm.beni görür görmez yanıma geldi

"Ada iyi misin canım duydum olanları bi yerine bişey oldu mu?" ister istemez gülümsedim "hayır ! hayır iyiyim." diyebildim masumca.bu hoca gerçekten çok iyi çok yardımsever ve ne yalan söyliyeyim yakışıklıydı.ilk senesiymiş öğretmenlikte.yani benden 6-7 yaş büyük olmalı.gerçekten çok güzel görünen masmavi gözleri var deniz gibi.kumral saclari ve hafif kirli sakalları onu daha da karizmatik yapıyordu.gülümseyince çıkan gamzeleri sanki ona somurtmayı yasaklamak için bir sebep gibi..

son tenefusteydik.şirin in aşırı ısrarına karşı bahçeye inmeye karar verdik.bahçeyi turlarken birinin bana doğru ilerlediğini farkettim.

"merhaba! iyi misin?" ilk önce çok şaşırdım ama sonradan tanidim bana yardım etmeye çalışan çocuktu bu. "teşekkür ederim iyiyim ama biraz mahcupum sana karşı kusura bakma." dedim . kocaman gülümsedi "saçmalama hiç sorun değil ben öyle bişey yaşasam aynı tepkiyi verirdim herhalde.bu arada tanışmadik ben Arda!" dedi elini uzatti."Memnun oldum bende Ada! " dedim.tokalaştık.çocuk canayakın biri olmalı diye düşündüm.gerçekten yakışıklı biriydi.bu okulda ne kadar çok yakışıklı çocuk var diye geçirdim içimden.terlemiş biraz hafif islak kahverengi saçlarını sürekli bi yana savuruyodu.kasları görülmeyecek gibi değildi.görüşürüz dedi ve arkadaşlarının yanına gitti.basketbol oynuyolarmış devam etti hemen.Arda gider gitmez Şirin ağzı açık bi şekilde bana döndü "kızım ! bu çocuk okulun en havalı çocuğu.bütün kızlar onun peşinde.ne şanslısın sen yaa!" deyiverdi."saçmalama ne şans ama çok rezil oldum! bana kimin çarptığını bi bulsam onu ne hale getiririm "dedim.bugün okulun ilk günü olmasına rağmen şirinle birbirimize çok alıştık.Emreyle sevgili oldukları için hiç kız arkadaşı yokmus.pek çekemiyolar yani.emre gerçekten yakışıklı bi çocuk e şirin de güzel bu gayet normal gelmişti bana.şirin bu kadar canayakın olmasa alışamazdim herhalde.iyi ki tanıştık Şirin!

benim dünyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin