***Anna***
Ik schrik wakker. Ieww!! Ik zit helemaal onder het zweet! Mijn pyjama kleeft om mijn lichaam. Ik voel me verschrikkelijk smerig! Ik besluit te gaan douchen. Ik loop naar de badkamer. Ik doe de deur op slot. Straks komt Cas weer binnen bedenk ik. Ik trek mijn pyjama uit en ik loop naar de douch. Ik trek het douch gordijn opzij. Aaarghhh!! Ik ren gillend de badkamer uit. Naar mijn eigen kamer. Ik sla mijn deur dicht. Ik trek mijn kledingkast open en ik kleed me snel weer aan. Ik haat, haat, haa Cas. Ik hou het niet langer meer uit. Ik pak mijn rugzak. Ik gooi er wat spullen in. Snel schrijf ik nog een briefje voor mijn ouders:
Hey pa en mam,
Ik ben er even tussen uit.
Ik ben snel weer terug!
Xx Anna
Ik leg het briefje op het ontbijt tafel en ik stap de deur uit. Weg van Cas. Weg van Alle ellende! Ik besluit naar het park te gaan. Als ik in het park bem ga ik weer op hetzelfde bankje zitten. Stiekem had ik gehoopt dat de jongen er weer was, maar ik wist eigenlijk wel dat hij er niet zou zitten. Ik zet mijn rugzak naast me neer op het bankje. Ik kijk het park rond. Het is nog rustig. Het is ook nog best wel vroeg in de ochtend. De zon schijnt fijn. Ik haal mijn mobiel uit mijn tas. Uit mijn broekzak haal ik het briefje dat de jongen mij gister gaf met zijn nummer er op. Geen naam, alleen een nummer. Ik toets het nummer op mijn mobiel. Ik bel. Met louis hoor ik aan de andere kant van de lijn. "Hey, met mij. Het meisje dat je gister in het park hebt ontmoet!" "Hey, wat is er? Is Cas waar irritant?!" "Zoiets. Kun je even naar het park komen?" "Tuurlijk! Ik kom er zo snel mogelijk aan. Xx" ik klik mijn mobiel uit. Ik weet nu in iedergeval hoe hij heet: Louis. Ik wacht. Ik kijk het park nog den keer rond. Er zijn al een paar mensen. Bij het vijvertje staat een klein meisje brood te voeren aan de eendjes. Ik schat haar drie jaar. Ze heeft haar donkerblonde haren in twee lange vlechtjes en ze heeft een roze jurkje aan. Ze ziet er heel lief uit. Naast haar staat haar moeder met een kinderwagen. Joehoe! Er zwaait een hand voor mijn gezicht. Ik kijk op. Louis! Hey! Hij komt naast me zitten. "wat is er?" ik ga dicht tegen hem aan zitten en ik begite vertellen over gisteravond en vanochtend. Ik wil even niet meer terug naar huis eindig ik mijn verhaal. "Dat snap ik. Je mag wel even bij mij logeren! Als je er alleen niets op tegen heb dat er nog. Vier andere jongens zijn". Het maakt me niets uit zeg ik. Altijd beter dan thuis.
We lopen samen het park uit. Louis pakt zijn. Hij went dat ik achterop moet komen zitten. Ik ga zitten louis rijd weg. Ik kijk nog een laatste keer om naar het meisje, maar dan slaan we de hoek om en ik kan haar niet meer zien.
***Louis***
Ik fiets en Anna zit achterop. Ik ben heel erg vrolijk. De vlindertjes fladderen door mijn buik! Voor mijn huis stop ik. Anna stapt af. Ze kijkt bewonderend naar mijn huis. Tadaaa zegt ik. Ik ga haar voor het tuin pad op. Ik pak mijn sleutels, maar voor ik ze in het slot kan steken opent liam de deur. Hey louis roept hij hard. Ik draai me om en ik pak Anna's hand ik neem haar mee naar binnen. De jongens zitten op de bank tv te kijken. Ik zet het geluid wat zachter. Dit is Anna zeg ik. Ze komt hier even logeren. Ik hoor gefluit uit de richting van de bank komen. Ik draai me om en ik werp een boze blik op Harry. Hij begint nu heel hard te lachen. Anna begint ook te giegelen naast me.
***zayn***
ik sta op van de bank. Ik laat de logeerkamer wel even zien zeg ik. Ik neem Anna mee naar boven. Ik doe de deur van de logeerkamer open. "Dit is de logeerkamer. Je mag natuurlijk ook bij louis slapen, maar je mag ook hier beginnen." ze grinnikt. Ze zet haar rugzak neer nast het bed en ze kijkt de kamer rond. "Ik laat je wel even alleen". Is goed zegt Anna. Ik loop weer terug naar benede en ik polf boven op alle boys op de bank neer. Ze kreuen. " zo die zit!"
***Anna***
ik kijk de kamer rond. Louis heeft echt een groot huis. Ik vraag me af of zijvrienden hier ok wonen. Toen we in de gang stonden waren er heel veel deuren. Deze kamer is zes keer zo groot als mijn eigen kamer! Aan de muur hangen drie fotolijsten. Een foto is van alle jongens bij elkaar. De andere staan ze met een paar meisjes. En de laatste staan ze op eenodium met een microfoon in hun hand. Mijn hart begint sneller te kloppen. Zijn die jonegns zangers?
***Niall***
We zitten tv te kijken. Anna komt de trap afgelopen. Ze blijft staan in de deuropening. Ik kijk haar aan. Ze kijkt ons allemaal even aan en vraagt dan: "Hey boys, misschien heb ik een beetje gekke vraag voor jullie, ik zou het natuurlijk ook helemaal fout kunnen hebbben maar, zijn jullie one direction?!" Liam reageert meteen: alsof je er nooit achter zou komen! Iedereen schiet in de lach.
--------------------------------------------------
hoi allemaal!
Ik hoop dat jullie dit verhaal leuk vinden!
Ik zal snel proberen verder te schrijven.
hier nog wat verhalen tips:
- M van mysterie (JulietFantasy)
- Saving Darcy Styles (LitteMissCarrot101)
- Music Girl (xmarijn)
- She (FemkePijpers)
dat was het!
Xxxx
YOU ARE READING
Tell me (ft. 1D)
FanficDit verhaal gaat over Anna. Ze is 15 jaar oud en ze verhuisd van het vertrouwde Engels dorpje vol met haar vriendinnen, naar de drukke stad Londen. Anna vind het niet leuk, al helemaal niet als er oude vrienden van haar ouders komen helpen..... In L...