H17- 4 years later

153 14 1
                                    

4 jaar later.......

***Anna***

Wow! er is zo veel verandert in 4 jaar. Echt mega veel! We wonen nu met zijn alle in een grote vila op een mega landgoed. Met we bedoel ik: Louis, Liam, Zayn, Naill, Harry, Sanne, Julie, Eef, Nina, Summer en ik. Ja. Mega veel. Oke ik zal het uitleggen. Louis, heeft mij als vriendin. Harry heeft Eef. Ze kon haar stage in Londen doen, en nu woont ze hier voor een tijdje. Liam heeft Julie als vriendin. Naill heeft Nina als vriendin en Zayn heeft Sanne als vriendin. Vraag me niet hoe, want ik heb geen idee wat die twee hebben uitgespookt! Ze hebben trouwens wel meer uitgespookt! Summer is hun dochtertje van 2. Ze is super lief! Een soort van nieuwe Myrthe. Maar dan anders. Sanne heeft nog steeds hetzelfde werk. Echt super leuk! En ik... Hoef geen stages meer ofzo... Mijn baan is al compleet! Zangeres. Over twee maanden ga ik op mijn eerste tour. De boys touren trouwens minder. Om Meer bij ons te zijn. 

'Iedereen verzamelen' roept Louis met een gekke stem. Iedereen komt aan de snelt. 'En dan nu over naar ander nieuws zegt de nieuws lezer. 'Het is inmiddels 4 jaar gelden dat de moordennaar die al een tijdje achter een familie aanzat, zichzelf heeft neergeschoten terwijl hij daarvoor nog iemand anders bewusteloos in een kuil legde. Bedolven onder de bladeren. Gelukkig vonden zijn vrienden hem optijd. De moordennaar is 58 jaar oud geworden'.

Tell me (ft. 1D)Where stories live. Discover now