***Anna****
Ik heb net gedoucht. Ik voel me weer helemaal schoon. Ik heb de joggingsbroek van louis aan en mijn eigen shirt. Die had ik nog snel in mn tas gepropt. Ik loop naar de bad kamer en ik droog mijn haar. Als het eindlijk een beetje droog is, bind ik mijn blonde haren in een staart. Er steken nog wat plukjes uit, maar dat maakt me niets uit. Ik loop naar benede en ik plof naast de boys, op de bank. Ze kijken nog steeds tv. Ik lag. Naill kijk niet begrijpend op en harry drukt zijn vinger tegen zijn mond om het gebaar te maken dat ik stil moet zijn. Ik lag weer. Maar nu duwt Zayn me met een glimlach van de bank af. Tv kijken word hem niet meer. Iedereen ligt nou stoeiend op de grond.
Even later lopen ze met zijn alle door de stad. Omdat ik nog een tijdje bij de boys mag blijven, gaan we even shoppen. Daarna gaan we even naar de studio, maar nu eerst shoppen. We gaan allemaal super leuke winkeltjes in. In elke winkel komen we er wel uit met een volle tas. Ik heb super veel nieuwe spullen, kleren, sjaaltjes, make-up en assecoires. Met handen vol tassen lopen we richting de studio. De boys moeten vanmiddag nog even werken. Maar ik mag mee. Als we bij de studio aankomen, kunnen we meteen doorlopen. Ik mag buiten de studio wachten. Er staan grote zachte stoelen in de gang. Ik ga zitten. Mijn tassen staan om me heen. Ik pak mijn telefoon uit mijn zak. Ik ga spelletjes spelen. Meer heb ik toch niet et doen. Na een tijdje komt er een sms'je van Eef binnen. Ik bekijk hem. Hij is lief. Wat fijn dat ze nog aan mij denkt. Ik stuur een sms'je terug:
he lieve Eef!
Je gelooft dit nooit maar ik logeer bij 1D!!! Ik ben verliefd op louis en ik zit nu in de studio terwijl zij aan het werk zijn. Ik voel me super!!
Xx Ann
Ik hoop dat Eef snel reageert! Opeens steekt Louis zijn hoofd buiten de deur. He Ann zegt hij. Mag ik je mobiel lenen? Ik ben mn mobiel vergeten en de rest van de boys hebben geen beltegoed meer.... Tuurlijk zeg ik. Ik geef mijn mobiel en louis zijn hoofd verdwijnt weer.
***Louis***
Ik heb net even gebeld. Laim staat iets uit te leggen maar ik luister niet. Ik zie een berichtje binnen komen op Anna's mobiel: Lieve Ann, Wat super dat je verliefd bent op louis!! Ik kom snel langs. kuskus van Eef. Ik kijk op en Liam eindigt zijn verhaal. Ik klik Anna's mobiel uit. Ik voel me zooo opgewonden! Anna vind mij ook leuk! Ik loop het kamertje uit en ik geef Anna haar mobiel terug. Er is een berichtje voor je zeg ik. En ik bloos. Ik word weer terug getrokken naar binnen door Zayn. We gaan verder.
***Anna***
Ik open mijn mobiel om het berichtje te chekken. Het is van Eef: Lieve Ann, Wat super dat je verliefd bent op louis!! Ik kom snel langs. kuskus van Eef. Ik bloos even. Heeft Louis dit bericht gelezen of niet? Ik sms Eef terug: He eef! Misschien heeft louis jou bericht van daarnet wel gelezen! Hij leende mijn phone even en Hij zij toen hij hem terug gaf, dat ik een bericht had!!!!! Dat was dus jouw bericht! Ik ben nu opeens heel zenuwachtig! Kuzies van ann!
----------------------------------------------------
He mensen!
Ik hoop dat dit een leuk stukje was! Misschien een beetje kort, maar er komt deze week misschien nog een hoofdstuk. Ik heb hier nog wat verhalentips:
- heroes (boekverslaafde)
- You don't now (willemijntje013)
-remember (mens11)
- My lovely blood (JulietFantasy)
-i miss lou (LittleMissCarrot101)
xxxxx illy
YOU ARE READING
Tell me (ft. 1D)
Fiksi PenggemarDit verhaal gaat over Anna. Ze is 15 jaar oud en ze verhuisd van het vertrouwde Engels dorpje vol met haar vriendinnen, naar de drukke stad Londen. Anna vind het niet leuk, al helemaal niet als er oude vrienden van haar ouders komen helpen..... In L...