***Liam***
Ik word wakker van het gebons op mijn deur. Wat zal er nu weer aan de hand zijn denk ik bij mezelf. Er word nog een keer geklopt. Ik gooi een in elkaar gefrommelt bolletje sokken naar de deur en ik trek mijn kussen over mijn hoofd heenn. Ik probeer verder te slapen, maar er word steeds maar opnieuw geklopt. Even later gaat de deur piepend open. Ik blijf liggen en ik voel dat er iemand op af komt lopen. Daarna voel ik dat mijn dekbed van me af wordt getrokken en er een grote plens water over me heen gaat. Meteen zit ik recht op in mijn bed. Ik kijk recht in de lachende gezichten van Naill, Zayn en Harry. 'Moest dat nou' zeg ik verontwaardigt, maar er zit nog een laatste beetje in de beker en dat gooien ze recht in mij gezicht. Ik besluit te lachen, om geen ruzie te krijgen....
***Zayn***
'Je sliep nog steeds, en toen we niets hoorden, heeft Harry speciaal voor jou een prachtig glas water gehaald'. Naill begint weer keihard te lachen. 'Weet je niet hoe laat ik gister pas in slaap viel' zegt Liam. 'Nee reageert Harry. 'We kunnen je gedachten toch niet lezen?!' "Sorry' zegt Liam. Hij glimlach vaag.
***Anna***
Ik hoor gelach en gestommel op de gang. Gister avond hoorde ik Eef heel laat onze kamer in komen. Ik deed alsof ik sliep. Ik ben eigenlijk een beetje boos op haar.... Ik lag de hele avond alleen, omdat zij zo nodig bij Harry moest zijn..... Ze kwam speciaal naar Londen voor mij, en dan gaat ze met Harry zitten kleffen. Aan de andere kant begrijp ik het ook wel.... Wanneer in je leven krijg je nog zo'n kans? Niet! Isabel zal wel heel jaloers zijn op Eef en mij als Eef vertelt over de boys, het einige minder leuke nieuws is van Louis. Maar gelukkig gaan we daar vandaag mee verder. Eef slaapt nog steeds.
Ik zit weg gezonken in gedachten als Liam ineens de kamer komt binnen gestromt. Gevolgt door Naill, Zayn en Harry. Ze ploffen allemaal op mijn bed neer, behalve Harry. Die gaat naast Eef liggen. 'We hebben goed nieuws' zegt Liam. Ik denk meteen aan Louis. 'Onze beveiliging is opzoek naar Louis' gaat hij verder. 'Om tien uur komen ze ons hier onder vragen'. Ik kijk op de klok. 'Dat is al over tien minuten' roep ik. Eef is meteen klaar wakker en zit recht op in haar bed. Slaperig, maar vragend kijkt ze om zich heen. De jongens lachen. Snel trekt ze haar dekbed weer over haar heen. Ze was blijkbaar vergeten dat ze in haar ondergoed zat. Ik grinnik. Eef werpt een nep boze blik naar mij. Ik lach. 'Zullen wij dan maar' vraagt Naill lachend. Ik knik en de boys verlaten onze kamer. Als de deur dicht valt, laat Eef haar dekbed weer los. 'Dat was schrikken' zegt ze giegelend. 'Gister dan niet met Harry' vraag ik plagerig. Eef begint te blozen. 'Isabel en Kirsten zullen wel jaloers op je zijn' ga ik verder, maar als Eef haar wangen nog roder kleuren, begin ik snel een ander onder werp. Louis. Ik vertel haar over dat we over tien minuten al klaar moeten staan. Ze schrikt. 'Dan ga ik maar snel douchen zegt ze en ze springt op en zoekt in haar tas naar een handdoek. 'Shit' zegt ze. 'Vergeten...' 'In de badkamer liggen nog wel schonen' zeg ik. Ze glimlach. 'Thx!' Ze kijk om het hoekje van de deur of er niemand op de gang staat. Ik lach. 'Ze hebben je nu toch al gezien' zeg ik en ik lach nog harder. Ze lacht met een zucht en glipt dan snel de gang over naar de badkamer. Nog geen tien seconden later hoo ik gefluit van Harry. Ik lach in mezelf en ik begin me aan te kleden.
***Naill***
Iedereen zit beneden netjes aan de keukentafel als de bel gaat. Zayn staat op en loopt naar het halletje om de deur te openen. Tegenover mij zit Anna. Ze kijkt droevig, maar als Eef een gekkebek trekt, Komt ook haar glimlach tevoorschijn. Ik hoor de voordeur open gaan en een hoge vrouwen stem. Het is doodstil aan de keukentafel. Niemand zegt iets. Na twee minuten komen Zayn en de vrouw binnen. Ze is alleen vertelt ze, maar later komen er nog meer mensen. Ze komt aan de keukentafel zitten en ze vertelt dat ze met iedereen een gesprek wil voeren. Dus als iedereen naar boven kan gaan, kan zij een op een gesprekjes voeren met iedereen.
***Liam***
Iedereen strompelt naar boven, behalve Naill. Hij is als eerste aan de beurt. We gaan met zijn alle in Zayn's kamer zitten. Ik plof languit naar op zijn bed. Ik zucht. Iedereen komt op het bed zitten. 'Let's talk' zegt Zayn op een niet blije, maar ook geen droevige toon. Eef zucht. 'Heb ik me hier nou zo voor gehaast?! Een saaie pruim die met iedereen komt kletsen...' 'Ik dacht we gaan op onderzoek uit' vult Harry haar aan. 'Jep....' zegt Anna op een vage toon. Ze staart voor zich uit. Na drie minuten verbreekt ze de stilte door te zeggen: Ik ga tijdschriften halen. 'Ik ook'reageert Eef. De twee meiden strompelen naar de andere kamer. Ze komen snel weer terug gestrompelt met, bijde, een stapel tijdschriften in hun handen. Ze ploffen weer terug op het bed en beginnen wat testjes te maken. We helpen de meiden geluidloos. Iedereen is stil van de verdwijning van Louis. Om het kwartier loopt er iemand naar benede voor gesprekje. De deur gaat open. Zayn komt terug en wijst naar mij. Ik klim het bed af, tussen alle tijdschriften door, naar beneden.
Als ik onderaan de trap sta gaat de bel. Ik geef een knikje naar de vrouw en ik loop door naar de deur. Als ik open doe staan er allemaal journalisten met schrijfblokjes en fotocamera's. Ze beginnen me vanalles te vragen. Snel sluit ik de deur weer en ga ik bij de vrouw aan tafel zitten. 'Moet je je gasten niet binnen laten' vraagt ze kil. 'Binnen laten' vraag ik. 'Dat waren journalisten!' 'Nou en?!' antwoord de vrouw weer. Ze loopt naar de gang en laat iedereen binnen. Ze wijst iedereen naar de huiskamer. Is dat mens gek geworden ofzo?! Hier heb ik helemaal geen zin in!
***Anna***
Eerst was het stil beneden, maar nu klinkt er vanallerlei geroezemoes. Wat is Liam nu weer aan het uitspoken? Was die vrouw nou zo leuk?! Ik stap van het bed af en ik loop naar beneden. Als ik om het hoekje van de deur kijk zie ik in de woonkamer allemaal journalisten zitten. Ik daar mijn hoofd de andere kant op. Daar zit Liam aan de keukentafel. Ik glip uit de gang en ik ga tegenover hem zitten. Wat heb je gedaan vraag ik en ik wijs naar de journalisten, waar de vrouw inmiddels een interview geeft. 'Niets' zegt Liam. 'Die gek' Hij wijst naar de vrouw 'Heeft ze allemaal binnen gelaten!'
***Liam***
Als de vrouw even niet kijkt glippen Anna en ik naar boven. 'We lijken wel gevangen in ons eigen huis' zeg ik glimlachend. Ze glimlacht terug en we stormen de kamer van Zayn in.
YOU ARE READING
Tell me (ft. 1D)
أدب الهواةDit verhaal gaat over Anna. Ze is 15 jaar oud en ze verhuisd van het vertrouwde Engels dorpje vol met haar vriendinnen, naar de drukke stad Londen. Anna vind het niet leuk, al helemaal niet als er oude vrienden van haar ouders komen helpen..... In L...