3

929 53 5
                                    

Eveet! Uzun zaman sonra yeni bir bölüm. Ama affedin arkadaşlar bağzı sorunlar yaşadım. Bölümü bir çok defa yazdım ama hepsinde sorun oldu ve silindi felan. Sonrada bir takım sağlık problenleri yaşadım ve yazamadım. Tekrardan özür dilerim.
Beğenmeniz dileğiyle vote ve yorumlarinizi bekliyorum

***

Her şeyi son kez kontrol ettim ve silahı alıp belime yerleştirdim  Elvin'in silahını torpitonun üstüne koydum.

Araba durunca etrafıma baktım ağacların olduğu uçurum gibi bir yerdeydik. Gözlerimi kısarak biraz ileriye baktım malum miyop var ben ve depo tarzı bir yer vardı. Elvin silahı alıp arabadan inmesi ile bende indim.

Bagaja doğru büyük adımlarla gitti ve bagaji açıp bişeyler yapmaya başladi yanına gidince bilgisayarla uğraştigini gördüm.

Bende arabanin arka kapisini acıp malzemelerin olduğu çantayı aldım. Ve Elvin'in yanına gittim. Ciddi bir şekilde bilgisayarda bişeyler yapıyordu ve gergin olduğu herhalinden belliydi.

Açıkçası bende gergindim yani sonuçta yapıcağimiz iş kolay bir şey değildi ucunda ölüm vardı.

Hızlı bir şekilde  ilerledim ve depoyu rahat görebileciğim köşeye geldim. Önümde ağaçlar vardı çok sık değildi ama depodan bakan bir insanin bizi görmesi imkansizdi.

"Bitti " Elvinin sesi ile arkami döndüm ve hemen yanina ulaştım.

"Tamamdır bütün kameraları kapattım " dedi ve bagaji kapatıp arabanın ön kapisini açtı. Yaklaşık bir iki dakika sonra elinde iki sigara ile arabadan çıktı ve bir tanesini bana uzattı bende ağzıma alıp tekrardan aynı köşeye ilerledim.

Elvin sigrayı ağzindan çıkarıp
"Şu depoyu görüyor musun ?" diye sordu

"Zorda olsa görüyorum malum miyop var be abi" dedim ve güldüm. 

"Doğru.  Her neyse o zor gördüğün depoyu havaya uçurucaz " dedi ve sigarasını söndürüp atti bende ayni şekilde yaptim. Ve ilerlemeye başladik.

Biraz yürüdükten sonra deponun yakinlarina geldik. Planı önceden ayarlamıştık ben bombayi yerlestiricektim Elvinde adamalari oyalıycakti. Elvin ile ellerimizi yavaşça tokuşturup ayrıldık ben deponun arka kapisina dogru gidiyodum oda oyalamaya.

Elvin'in ağzindan :

Buğlem'in deponun arkasına doğru ilerlediğinde bende planı uygulamak icin düzgün bir yer aramaya basladim. Plan şuydu

Ben önceden ayarladigimiz ses kaydini ormana koyacaktım adamlarda sesi duyunca büyük ihtimalle sese geliceklerdi.

Aslında bana kalsa adamlari bayıltırdım da Buğlem eğer adamlari bayıltırsak bir şey olduğunu anlarlar dedi ve bu planı buldu ama bence bayıltmalıydık.

Aman neyse.

Elimdeki kayıt cihazina uygun bir yer aramaya basladim. Dere tarzı bir yer gördüğümde hemen oraya gittim ve dereye indim.

Uygun yer bulunca  cihazi hemen yerkeştirdim ve ordan uzaklaştim. Yeterince uzaklaşınca adamlari görebileceğim ama onlarin beni göremiyeceği ağaçlık bir yere saklandim ve kumandasi ile cihazi baslattim.

"İmdaat yardım ediiin kimse yokmuuu imdaat"

Cihazdan sesler yükselince sesi biraz daha açtim malum o kadar para verdik bi zahmet sesi çok olsun adamlar sesi duyunca çevrelerine bakmaya basladilar.

İkiside ayaga kalkinca sazanlarin hemen inandigini anladim ve sesi yükselttim biraz daha.

Adamlar yakalşık on dakikadir sesin sahibini arıyorlardı ama artık bıkmış gibi bi yüzleri vardı hemen telefonumu cikarip Buğleme mesaj attim.

"Cabuk ol adamlar daha fazla dayanmıycak gibiler" yazip gönderdim

"Tamam bitti hadi gel " mesaji okuyunca hemen koşarak Buğlem'in yanina doğru gittim.

Erkek Lisesi -askıda-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin