Pek güzel bir bölüm olmadı ama kusura bakamayın.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum***
Güne bacağımın acısı ile gözlerini açtım ve kendimi yatağımda buldum. Ne ara yatagima gelmistim? Elime telefonumu alip saatte baktim ve daha 1 saatim vardi. Ama uykum yoktu ve bacağımda acı vardı.
Yavaşça yataktan kalkıp paytak adimlarla mutfağa doğru ilerledim yürürken bacağım biraz acıyordu ama fazla önemsemedim ve mutfağa gidip su içtim. Buğlem'in odasının kapisina gelince bi anda actim ve iceri daldim. Neyseki yatağında oturmuş telefonuyla oynuyordu. Kafasini benim tarafima çevirdi ve gel isareti yapti. Yavaşça yanına gidip yatagina kendimi attım.
"Günaydın nonoş " dedim ve güldüm. Kafama hafifce vurup.
"Günaydin gerizekali bacağın nasıl ? " dedi ve güldü.
"Hala sexsi bebeğim " dedim ve güldüm."Dalga geçme " dedi
"Biraz acıyor işte ama hala sexsi dediğim gibi" dedim.
"Dün geceyi hatirliyor musun?" diye sordu.
"En son arabada Yalım'a yol tarif ediyordum." dedim.
"Ondan sonrasi yok yani ? " dedi. Kafami hayır anlamında salladim.
"Noldu ki?" diye sordum.
"Yalım'la öpüştünüz dün hatirlamiyor musun ?" demesi ile şaşkınlıkla gözlerimi actim.
"Ciddi misin? Lütfen şaka yapıyorum de lütfen" dedim.
"Ciddiyim. Arabaya bi baktim. Öpüşüyorsunuz. Tabi ki ortami bozmamak için bisey demedim bayaği öpüştünüz sonra beni fark ettin ve hemen arabadan çıktınız. Sonrada biraz konuşup eve girdin. " dedi.
Duyduklarim üzerine o kadar çok şaşırmıştım ki. Ağzım üç metre açılmıştı. Eli ile ağzimi kapatti.
"Olum ben ne bok yedim dün lan" dedim ve elimi başıma vurdum.
Oda "Artik olan oldu bi faydasi olmaz ne kadar pişman olsanda " dedi ve güldü.
"Ne gülüyosun olum ben ne bok yiycem şimdi ha?" dedim. Sonrada "Neyse olan oldu artik yapabileceğim bir şey yok hem zaten amaç kendime aşık etmekti. Ama biraz hızlı davranmışım " dedim. Ve yataktan kalkıp yavaş adımlarla kapıya doğru ilerledim.
"Cidden bu kadar mı ?" diye arkamdan seslendi.
"Olum olan oldu hem amacımıza ulaştık " dedim ve göz kırptım.
"Amına koyayım biraz ciddeye alsaydın ne olurdu. Herneyse aranızda bir şey olmadı sen arabada uyuya kalmışsın oda seni kucağında odana kadar getirdi. " dedi.
Biraz düşününce yolu tarif ettiğimi hatırladım. Ama büyük ihtimalle yolun yarısında uyuya kalmıştım. Peki evimizi nerden bulmuştu? Buğlem'imi aramıştı ? Ama Buğlem'in numarası onda ne arasın. Aklımdaki düşünceleri dile getirmek için Buğlem'e döndüm.
"Olum ben uyuya kaldıysam bu bizim evi nerden buldu ?" dedim.
Biraz bekleyip " Harbi lan bu benim aklıma niye daha önce
gelmemişti. " dedi. Sonrada "Yoksa aklımdaki şey mi? Benim düşündüğümü düşünüyorsun?" dedi kafamı evet anlamında salladım."O zaman bunlar bizim evimizi önceden biliyorlardı " sözünü kesip "Önceden araştırdılar yani bu da bir adım bence " dedim ve güldüm.oda "Aynen "dedi.
Karnımda sesler gelince elimi karnıma bastırdım ve "Ben çok açıktım lan " dedim. Yatağından kalkıp "Hadi kahvaltıyı hazırlayalım"dedi.
"Benim bacağım acıyor nasıl hazırlıycam ?" dedim ve masum bi bakış attım.
"Tamam hadi ben hazırlarım bu gün" dedi.
"Oley be" dedim ve zıpladım ama bacağımın ağrısı ile yere yapıştım. Hızlıca yanıma gelip "İyi misin?" diye sordu.
Bacağım çok ağrıyordu. Kafamı hayır anlamında iki yana salladım. Üzerime doğru eğilip beni kucağına alması ile bi ana şaşırdım.
"Olum napıyon ? Düşücez bak" dedim gülerek.
"Merak etme ben seni taşırım düşmeyiz "dedi ve gülerek beni mutfağa taşıdı.
***
Aşırı yavaş ve sekerek okulun kapısında girdim. Buğlem'de mecbur yavaş yavaş yanımda yürüyordu. Çantamıda ona taşıtıyordum eh eh eh.
Merdivenlere gelince ayağımı yavaşça merdivene koydum. Diğerine aynı şekilde yanına ve sadece bi adımım yaklasık olarak 2 dakika sürüyordu. Kaplumbağa gibiydim.
"Bu hızla gidersek yarın ki derse yetişebiliriz" dedi sitemle.
"Ne güzel işte bugun kaytarırsın sende" dedim ve güldüm.
"Kaplumbağa bile daha hızlı. " dedi.
"Aaa öyle deme kaplumbağayı incitirsin" dedim ve tekrardan güldüm.
"Olum ne şebek gibi gülüyon anca sakatlanan sensin yine gülen sensin amına koyayım" dedi.
Onu takmayıp merdivenden cıkmaya devam ettim. Arkamı dönüp kat ettiğim yola baktım. Bayağı iyiydi. Yaklasık beş dakikada 3 basamak.
Tekrardan önüme dönüp basamakları çıkmaya devam edicekken bi anda ayaklarım yerden kesildi ve havalandım.
Saçlarım hernekadar önümü görmemi engellesede kim olduğunu anlıyordum.
Tabikide biricik kankim Buğlem'di.
"Dayanamadım bu kadar yavaşlığa yani. " dedi ve beni merdivenlerden cıkardı.
Birbirimizi rahatlıkla taşıyabiliyorduk.
Sınıfa Buğlem ve kucağındaki ben girince doğal olarak bütün gözler bize döndü.
"O kızlar hayırdır. Bu ne böyle. Elvin yeni gelinmi " dedi. Adını henüz bilmediğim çocuk.
Güldüm "Aynen canım ama düğüne gelememen bi miktar üzdü" dedim gülerek.
"Ayol düğüne gelemedik ama hediyemizi getirdik kız" dedi ve bi çıkolata getırdi.
"Ayh teşekkürler canım " dedim ve çikolatayı aldım.
Sınıfı hemen bi göz taraması yapınca Yalım ve Barkın'ın sınıfta olmadığını gördüm sırada arkamızdan bağırma sesleri geldi ve sonra biri Buğlem'in koluna vurması ile kendime yerde buldum. Ve aynı şekilde Buğlem'de yerdeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi -askıda-
Teen FictionBuğlem ve Elvin Barkın ve Yalım'dan intikam almak için erkek lisesine gidiyorlar. Ama her şey istedikleri gibi gitmiyor. Bir anda her şey altüst oluyor ve doğru bildikleri şeyler yanlış cıkıyor. Birde bunların üzerine ya düşmanlarına aşık ol...