Arkadaşlar özür dilerim bayağı geç oldu ama bu sene benim için çok önemli olduğu için çok sık bölüm gelmiycek. Bölüm pek içime sinmedi ama uzun zamandır bölüm atmadığım -atamadığım- için yayımladım.
Umar beğenirsiniz vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
***
Elvin onları söyleyip kantinden çıktığından bu yana hala kantindeydim. Ve dediklerini düşünüyordum. "Sen hala masal dünyanda yaşıyosun Buğlem artık oradan çık ve gerçekleri görmeye başla. Şunuda unutma sadece masalarda iyiler kazanır ama biz gerçek hayattayız ve kazanmak istiyorsak kötü olmalıyız" dedikleri sürekli kafamın için yankılanıyordu. Dediklerinde doğruluk payı vardı. Ama en fazla ne kadar kötü olabilirdim ki.
Değişmiştim. Hemde bayağı değişmiştim. Eskiden yolda yürürken bile dikkat ederdim sırf karıncalara basmıyım diye. Sırf birine zarar vermemek için ama şuanda ise neler yapıyordum. Bomba patlatmıştım. Ve bir sürü insanın ölmesine yol açmıştım. Ama bu yaptıklarımda son değildi. Hatta başlangıçtı. Ne kadar kuçuk bir başlangıç değil mi ama(!). Kötü olmam gerekiyordu olmalıydım. Benim bu hale gelmeme sebep olanlar onlardı. Beni bu denli kin ile dolduranlar insanlardı. Böyle biri değildim ben. Ama oyunu şartlarına göre oynamalıydım.
Eğer oyunda acı çekilmesi gerekiyorsa iki tarafta çekmeliydi sadece olan bana değil herkese olmalıydı. Ve zaten olucaktı. Beni bu hale sokanlar kendi hallerine acıyacaklardı. Herkes yaptığının bedelini ödemeli. HERKES YAPTIĞININ BEDELİNİ ÖDEMELİ!! . Ve ödetecek kişide ben olacaktım. Yapacaktım artık hiç kimseye acımayacaktım. Hatta yalvartacaktım. Ayaklarıma kapanıp yalvaracaklardı. Ada için yapacaktım. Elvin için yapacaktım. En çokta kendim için yapacaktım.
Aklımda dolanan bu düşünceler ile biraz rahatlamak için bi hışımla yerimden kalktım. Ve bi anda kalkmamla sandalye yere düştü. Tabi ki doğal olarak kantindeki çoğu göz bana döndü. O sinirle "Ne bakıyorsunuz lan dönsenize önünüze " diye bağırdım. Çoğu kişi önüne dönerken. Hala bağzı gözler bendeydi. O siniler sandalyeye bir tekme daha atıp meraklı gözleri arkamda bırakıp kantinden çıktım.
Adımlarımı hızlandırdım. Elimi cebime attım ve sigara paketinden bir sigara almaya çalıştım. Sigarayı sonunda almayı becerince. Bu seferde çakmağı almaya çalıştım. Çakmağı çıkarınca sigarayı yakmak için hafif eğildim ve eğilmemle birinin omzuma çarpması bir oldu. O şiddet ile çakmak elimden düştü.
"Önüne baksana hayvan " diye bağırdım ve çakmağımı yerden aldım.
"Lan önüne bakmayan sensin " dedi. Kafamı kaldırınca bunun Barkın olduğunu gördüm.
"Ben bakmıyorsam sen bakıcaksın o zaman abi " dedim.
"Abi? " dedi ve tek kaşını kaldırdı.
Elimi havaya sallayarak "Lafın gelişi işte" dedim.
"Laflarına dikkat et bide o lafların gidişi var " dedi. O bunları diyene kadar sigaramı yakmiştım. Şuan çoğu göz bize bakıyordu.
Sigaramdan derin bir nefes çektim ve parmaklarımın ucunda yükselip dumanı Barkının yüzüne üfledim.
"Merak etme koç. Biz lafların gidişinide gelişinide biliyoruz ama sen herhalde tam öğrenememişsin. " diyip havalı olduğunu düşündüğüm yürüyüşümü yaptım ve okuldan cıktım.
Evet tamam dediklerim ve yaptıklarım saçma olabilirdi hatta ergence olabilirdi ama o an onu yapmak istedim.
Herneyse ne bok yaptıysam yaptım. Okulun çıkışına doğru ilerledim.
Okuldan cıktıktan sonra bi taksiye atlayıp eve gittim. Evde üstümü değiştirip. Spor salonuna gittim. Ve stresimi atmak için biraz uğraştım. Spor salonundan cıkarken bu seferde diğer omzuma biri çarptı ama bu çok siddetli olduğu için bi anda yere düştüm. Yerden kalkmaya çalıştımda biri elini uzantınca kafamı kaldırdım buda şu düşman okuldaki Alkım'dı elini tutmayıp yerden kalktım ve "Keşke az daha sert çarpsaydında burdan salona tekrar uçsaydım" dedim ve elim ile üstümü temizlemeye basladım.
"Diğer seferede öyle yaparım " dedi gülerek
"Doğor soforodo oylo yoporom. Salak " dedim ve gözlerimi devirdim. İlerlemeye başlayınca kolumdan tutması ile bir anda ona doğru döndüm ve kafam omzuna çarptı.
"Ulan olum göt müsün sen?" dedim.
Gülerek "Kişisine göre değişir "
"Ne çok gülüyon lan sen. Her zaman mı böylesin ? " diye sordum.Tekrar güldü ve "Yerine göre değısıyor " dedi
"Hay amına koduğum ne döneksin anca yok kişisine yok yerine göre. Neyse hadi ben kaçar " dedim. Ve tekrarda ilerlemeye başladım tekrardan kolumdan tutunca tam düşüyordumki omzumdan tuttu ve düşmememi sağladı.
"Hay sikicem ama şimdi haa!!
Kolumla zorun ne? " diye bağırdım."Sikebilceksen sik " dedi ve pis pis sırıttı.
"Kolumu çok beğendiysen bırakıyım burda çeker durusun " sinirle dedim.
Pişmiş kelle gibi siritip "olur çekerim" dedi.
Tam arkamı dondum ve ilerliyordumki "Bu saatte tek başına mı gidekceksin?" dedi
Omuz silkip "Evet " dedim
"Hava kararıcak birazdan " dedi.
Kafamı ona çevirdim ve tek kaşımı kaldırıp "Yani?" dedim.
"Ben seni eve bırakıyım saat geç oldu tek başına gitme " dedi.
"Gerek yok hem benim burdan sonra daha işlerim var" dedim.
"Bu saatte ne işi "
" Seni ilgilendirmez . Neyse hadi ben kaçar " dedim ve arkamdan dediklerini takmadan ilerlemeye başladim.
Elvin'in Ağzından
Havanın kararması ile yaklaşık yarım saattir ağır adımlarla deponun etrafında ilerliyordum. Ama ne gelen vardı ne giden nede Yalım.
İlerideki ağacın orda Yalım'ı görünce hemen geriye doğru adım attım. Ve kolonlardan birinin arkasına saklandım. Yavas adımlarla ilerliyordu. Elindede sigarası vardı.
Ensemde hissettiğim nefes ile tam arkamı döneceğim sırada biri elini ağzıma bastırdı ve kulağıma " Hayırdır güzelim" diye fısıldadı. Uğradığımı şeyin şaşkınlığı ile bir şey yapamadım. Lan benim planım böyle değildi ama !!
"Oğlum ne yapıyorsun senorda ?" Arkadan gelen başka bi sesle adam beni geriye doğru çekip.
"Bize malzeme buldum lan " dedi ve sırttı."Vay çakala bak lan ne ara buldun piç" dedi ve beni süzmeye başladı.
Tamam. Sakin ol ve hemen bişeyler düşün. Adamların konuşma hallerine bakarsak sarhoşlardı. Bi anki boşluklarından yararlana bilirdim.
"Neyse güzellik hadi gidelim biz içeri " dedi ve adım attı. Kendimi geriye doğru çekip direnmeye çalıştım. Adam beni çekmeye başladı.
"Lan kızım ne güçlüymüşsün " dedi gülerek.
"Abi" diğerinin sözü ile adam kafasını ona çevirdi ve bende o an adamın elini ıssırıp. Kendimi geriye doğru attım ama atmamla yere yapışmam bir oldu .
"İmdaat!!" diye bağırmaya başladım.
Adam tam benim üstüme doğru eğilirken cinsel organına bi tane tekme attım ve "Yardım ediiin !!" diye bağırdım. Ağlamam lazımdı. Kendimi biraz sıktım ama olmadı. Tamam aklına kötü şeyler getir ve ağla. Üzücü olaylar. Ada...
Ada aklıma gelmesi ile gözümden tane tane yaşlar düşmeye başladı. Bu sırada diğer adam üstüme atladı. Ve beni sabit tutmaya çalıştı. Ama o olay aklıma gelince ağlamam iyice şiddetlendi ve "Lütfen yardım edin !! İmdaat!!" diye deli gibi bağırmaya başladım.
"Ne oluyor lan orda " Yalım'ın sesi ile "Yardım edin ne olur !" diye bağırdım.
Yalım " Elvin ??"
"Yalım yardım et- " dememle adam dudağıma yapıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi -askıda-
Teen FictionBuğlem ve Elvin Barkın ve Yalım'dan intikam almak için erkek lisesine gidiyorlar. Ama her şey istedikleri gibi gitmiyor. Bir anda her şey altüst oluyor ve doğru bildikleri şeyler yanlış cıkıyor. Birde bunların üzerine ya düşmanlarına aşık ol...