Umarım beğenirsiniz vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Yazım yanlışım varsa affedin
***
"Nerdeler ?" diye sordum.
"Yeni çıktılar" dedi ve bilgisayarın yanından kalkıp benim yanıma doğru geldi.
"Peki ne zaman kilitleyceksin ?"
"Trafığin ortasında yani yaklaşık 15 dakika sonra felan zaten nerden baksan yarım saat sonra patlayacak" dedi ve nefesi tedirgince üfleyip oda benim gibi arabanın kaportasına oturdu.
Elimdeki soda şisesinden birkaç yudum daha alıp Elvin'e uzattım. Oda alıp içmeye başladı.
"Doğrumu yapıyoruz" diye sorduğumda sinirli bi şekilde bana döndü
"Doğrunu yanlışını siktirme onların yaptığı çok mu doğruydu ha?" dedi.
"Haklısın. Ama bilmiyorum çok fazla insan ölücek" bunu demem ile iyice sinirlenip kaportadan indi.
Bana dönerek "Sana dedim. Sen bu işleri yapamazsin dedim ama sen ise bana intikam için herseyi yaparım dedin. Buğlem o zaman daha ne işte intikam için yapıyoruz bunları !!!" diye bağırdı uçuruma doğru gidip şişeyi fırlattı.
Dediği herşeyde haklıydı o bana demişti ama ben inatla yaparim her şeyi demistim ve onu ikna edip bu karari almıştık. Simdi ise döneklik yapıyordum resmen. Hedefimdan şaşmamaliydım.
***
"Kilitledim " Elvin'in sesi ile yanına doğru ilerlemeye başladım.
"Şimdi ise 15 dakika sonra patlama olacak hadi köşemize gidelim ve bakalım durumlari nasılmış " dedi ve bagajdan çıkardığı dürbünü bana uzatti. Dürbünü alıp köşeye doğru ilerledim.
İnsanların hiç bişeyden haberleri yoktu. Yaklaşık 15 dakika sonra patlama olucakti ve onlar ölücekti.
Belki evde bekleyen çocukları vardı. Belkide akşama planları vardı. Belkide yarın bu silahla öldürüceği kişileri planlıyordu.
Uzakta görülen kamyon ile gözlerimi arabada sabitledim. Yavaş yavaş yaklaşmaya başladı. Herkes kafasini arabanin olduğu tarafa çevirdi.
İşte son saniyeleriniz beyler. Elvin'in sesi ile kafami bir an ona doğru çevirdim ve geri hemen arabanın olduğu yere çevirdim.
"Üç , iki , bir " derin bir nefes alıp
"Booom " dedi ve sesi ile bir anlik yer sallandi ve depodan büyük alevler yükselmeye başlandı.Tamamdır artık katilim. Ama sorun değil önemli olan intikam.
"Hadi gidelim "
"Tamam " dedim ve alevler içinde yanan depoya son kez bakıp arabaya doğru ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi -askıda-
Teen FictionBuğlem ve Elvin Barkın ve Yalım'dan intikam almak için erkek lisesine gidiyorlar. Ama her şey istedikleri gibi gitmiyor. Bir anda her şey altüst oluyor ve doğru bildikleri şeyler yanlış cıkıyor. Birde bunların üzerine ya düşmanlarına aşık ol...